st
door stefadam Oct 23, 2010 om 20:34
Computers & telefonie

Windows Live account geblokkeerd

Mijn Windows Live account is geblokkeerd, zodat ik niet meer bij mijn mail kan, ook niet bij opgeslagen bestanden in SkyDrive. Deze bestanden deelde ik met mijn partner; via haar account kan ik er ook niet meer bij. Bovendien is mijn mailadres verloren is gegaan.

Hierdoor heb ik enorm veel werk gehad om alle mails en bestanden en mijn complete adresboek veilig te stellen en om alle kontakten waar ik bij aangemeld was te informeren.

Ik ben niet gewaarschuwd door Microsoft. Ik merkte het doordat ik niet meer kon inloggen. Bij navraag via Help-pagina's (ingewikkeld en duurt lang) krijg ik onduidelijke standaardantwoorden. Ik zou de gebruiksvoorwaarden hebben geschonden. Wat ik dan voor vreselijks gedaan heb wordt niet verteld. Zo kan ik dus ook geen aktie ondernemen tegen bijvoorbeeld een virus. Ik ben ook bepaald niet de enige, zo blijkt wel op de fora. Ik voel mij niet serieus genomen en behandeld als crimineel door Microsoft.

Is er een mogelijkheid een bruikbaar antwoord te krijgen van Microsoft? Mogen zij een account zomaar sluiten of blokkeren?

Bvd, Stef

4550 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

en
door endemol - Nov 19, 2010 om 01:49
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Antwoord is kort.......Ja.
Grote bedrijven ....dus ook MS houden er duidelijke voorwaarden op na. Je praat over "bestanden". In de voorwaarden staat welke verboden zijn. Maar de realiteit is dat ook hier geldt...eens weg altijd weg.

Neem het verlies van bestanden en begin opnieuw.

el
door ela-28 - Jun 5, 2011 om 08:57
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

mijn account is ook geblokkeerd ik weet niet wat ik moet doen
ik kan niet meer bij mijn mail en ook niet bij opgeslagen bestanden, heb alles gedaan maar krijg geen duidelijk antwoord terug wie kan me hier bij helpen?

birdies
door birdies - Jun 5, 2011 om 09:35
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.........maar krijg geen duidelijk antwoord terug......... Wat is dan het antwoord van MS, er wordt vast een reden gegeven, ook al vind je deze niet duidelijk.

el
door ela-28 - Jun 7, 2011 om 10:44
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

birdies zondag 5 jun 2011, 09:35
.........maar krijg geen duidelijk antwoord terug......... Wat is dan het antwoord van MS, er wordt vast een reden gegeven, ook al vind je deze niet duidelijk.



Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.


dit krijg ik dan als antwoord terug.

st
door stefadam - Jun 7, 2011 om 16:47
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, dat zijn de antwoorden die je van Microsoft krijgt. Het maakt ook niet uit wat je vraagt of schrijft. Je kunt welwillend alles beantwoorden, de reactie blijft hetzelfde. Het is erger dan tegen de muur praten. Je bent niets, en dat zullen ze je laten voelen ook. Ik ben het zat en heb gewoon elders een mailaccount geopend.

eigenwijsje_1
door eigenwijsje_1 - Jun 7, 2011 om 18:39
152 Antwoorden / 5 Vragen
0

Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.

Als ik dit lees denk ik dat je niet voldoende UNIEKE informatie het gegeven die het voor de helpdeskmogelijk maakt om jou en alleen jou als unieke eigenaar van het account vast te stellen.

Heb je geen UNIEKE details van mappen, submappen, speciale contacten byzondere datums waarop je bepaalde content hebt ontvangen of verzonden?

Het lijkt allemaal heel kinderachtig, maar er vindt vaker identiteitsfraude op internet plaats dan jij en ik kunnen vermoeden.

Succes!

el
door ela-28 - Jun 7, 2011 om 18:41
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

stefadam dinsdag 7 jun 2011, 16:47
Ja, dat zijn de antwoorden die je van Microsoft krijgt. Het maakt ook niet uit wat je vraagt of schrijft. Je kunt welwillend alles beantwoorden, de reactie blijft hetzelfde. Het is erger dan tegen de muur praten. Je bent niets, en dat zullen ze je laten voelen ook. Ik ben het zat en heb gewoon elders een mailaccount geopend.


Ja klopt je hebt hellemaal gelijk ze zeggen wel doe dit doe dat maar komt ook niks van uit. ik bent het ook een beetje zat geworden met die zelfde vragen ag jaa ik weet het ook niet meer...

el
door ela-28 - Jun 7, 2011 om 18:47
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.

Als ik dit lees denk ik dat je niet voldoende UNIEKE informatie het gegeven die het voor de helpdeskmogelijk maakt om jou en alleen jou als unieke eigenaar van het account vast te stellen.

Heb je geen UNIEKE details van mappen, submappen, speciale contacten byzondere datums waarop je bepaalde content hebt ontvangen of verzonden?

Het lijkt allemaal heel kinderachtig, maar er vindt vaker identiteitsfraude op internet plaats dan jij en ik kunnen vermoeden.

Succes!



Nauw ik weet het ook niet meer weet je ik stuurde niet zo veel mail's en heb de vragen geantwoord maar is blijkbaar niet genoeg voor ze

je
door jessicavolkers - May 2, 2013 om 16:18
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb precies het zelfde probleem kan al zo'n 2 weken niet in me mail komen! het vervelende is dat ik die mail altijd gebruikte voor alles ook voor school etc. intussen heb ik al meerdere dingen geprobeerd zoals die formulieren invullen en microsoft bellen maar steeds krijg ik het zelfde antwoord.
En steeds krijg ik dus terug dat ik te kort informatie zou invullen nou vul ik gewoon alles in en ze vinden het te kort dat klopt toch gewoon niet.
Zo langzaam der hand word ik er dood moe van en ik wil gewoon me e-mail account terug!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer