Windows Live account geblokkeerd
Mijn Windows Live account is geblokkeerd, zodat ik niet meer bij mijn mail kan, ook niet bij opgeslagen bestanden in SkyDrive. Deze bestanden deelde ik met mijn partner; via haar account kan ik er ook niet meer bij. Bovendien is mijn mailadres verloren is gegaan.
Hierdoor heb ik enorm veel werk gehad om alle mails en bestanden en mijn complete adresboek veilig te stellen en om alle kontakten waar ik bij aangemeld was te informeren.
Ik ben niet gewaarschuwd door Microsoft. Ik merkte het doordat ik niet meer kon inloggen. Bij navraag via Help-pagina's (ingewikkeld en duurt lang) krijg ik onduidelijke standaardantwoorden. Ik zou de gebruiksvoorwaarden hebben geschonden. Wat ik dan voor vreselijks gedaan heb wordt niet verteld. Zo kan ik dus ook geen aktie ondernemen tegen bijvoorbeeld een virus. Ik ben ook bepaald niet de enige, zo blijkt wel op de fora. Ik voel mij niet serieus genomen en behandeld als crimineel door Microsoft.
Is er een mogelijkheid een bruikbaar antwoord te krijgen van Microsoft? Mogen zij een account zomaar sluiten of blokkeren?
Bvd, Stef
Antwoord is kort.......Ja.
Grote bedrijven ....dus ook MS houden er duidelijke voorwaarden op na. Je praat over "bestanden". In de voorwaarden staat welke verboden zijn. Maar de realiteit is dat ook hier geldt...eens weg altijd weg.
Neem het verlies van bestanden en begin opnieuw.
mijn account is ook geblokkeerd ik weet niet wat ik moet doen
ik kan niet meer bij mijn mail en ook niet bij opgeslagen bestanden, heb alles gedaan maar krijg geen duidelijk antwoord terug wie kan me hier bij helpen?
.........maar krijg geen duidelijk antwoord terug......... Wat is dan het antwoord van MS, er wordt vast een reden gegeven, ook al vind je deze niet duidelijk.
birdies zondag 5 jun 2011, 09:35
.........maar krijg geen duidelijk antwoord terug......... Wat is dan het antwoord van MS, er wordt vast een reden gegeven, ook al vind je deze niet duidelijk.
Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.
dit krijg ik dan als antwoord terug.
Ja, dat zijn de antwoorden die je van Microsoft krijgt. Het maakt ook niet uit wat je vraagt of schrijft. Je kunt welwillend alles beantwoorden, de reactie blijft hetzelfde. Het is erger dan tegen de muur praten. Je bent niets, en dat zullen ze je laten voelen ook. Ik ben het zat en heb gewoon elders een mailaccount geopend.
Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.
Als ik dit lees denk ik dat je niet voldoende UNIEKE informatie het gegeven die het voor de helpdeskmogelijk maakt om jou en alleen jou als unieke eigenaar van het account vast te stellen.
Heb je geen UNIEKE details van mappen, submappen, speciale contacten byzondere datums waarop je bepaalde content hebt ontvangen of verzonden?
Het lijkt allemaal heel kinderachtig, maar er vindt vaker identiteitsfraude op internet plaats dan jij en ik kunnen vermoeden.
Succes!
stefadam dinsdag 7 jun 2011, 16:47
Ja, dat zijn de antwoorden die je van Microsoft krijgt. Het maakt ook niet uit wat je vraagt of schrijft. Je kunt welwillend alles beantwoorden, de reactie blijft hetzelfde. Het is erger dan tegen de muur praten. Je bent niets, en dat zullen ze je laten voelen ook. Ik ben het zat en heb gewoon elders een mailaccount geopend.
Ja klopt je hebt hellemaal gelijk ze zeggen wel doe dit doe dat maar komt ook niks van uit. ik bent het ook een beetje zat geworden met die zelfde vragen ag jaa ik weet het ook niet meer...
Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.
Als ik dit lees denk ik dat je niet voldoende UNIEKE informatie het gegeven die het voor de helpdeskmogelijk maakt om jou en alleen jou als unieke eigenaar van het account vast te stellen.
Heb je geen UNIEKE details van mappen, submappen, speciale contacten byzondere datums waarop je bepaalde content hebt ontvangen of verzonden?
Het lijkt allemaal heel kinderachtig, maar er vindt vaker identiteitsfraude op internet plaats dan jij en ik kunnen vermoeden.
Succes!
Nauw ik weet het ook niet meer weet je ik stuurde niet zo veel mail's en heb de vragen geantwoord maar is blijkbaar niet genoeg voor ze
Ik heb precies het zelfde probleem kan al zo'n 2 weken niet in me mail komen! het vervelende is dat ik die mail altijd gebruikte voor alles ook voor school etc. intussen heb ik al meerdere dingen geprobeerd zoals die formulieren invullen en microsoft bellen maar steeds krijg ik het zelfde antwoord.
En steeds krijg ik dus terug dat ik te kort informatie zou invullen nou vul ik gewoon alles in en ze vinden het te kort dat klopt toch gewoon niet.
Zo langzaam der hand word ik er dood moe van en ik wil gewoon me e-mail account terug!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bagage beschadigd
Mijn bagage is na een vlucht beschadigd teruggekomen uit Frankrijk met KLM.
Ik heb dit gemeld met bijbehorende foto's en kreeg een bevestiging van melding.
Ik hoorde er niets meer op en heb gemaild, geen reactie terug.
Nu vulde ik mijn boekingsnummer in en zag dat de status van de klacht "afgehandeld" is.
Maar ik heb geen reactie of vergoeding gekregen.
Ik heb weer g
...
Lees meer
Verantwoordelijkheid kinderdagopvang
Hallo allen,
Onze kinderdagopvang heeft zoals, volgens mij, elke andere kinderdagopvang dezelfde regels. Lang verhaal kort hierin is: Je moet sowieso betalen, ook als je je kind afmeld. Meld je je kind op tijd af, dan krijg je een tegoed wat je kan gebruiken om een andere dag opvang aan te vragen. Doe je dit niet dan verdwijnt dat tegoed op 31-12 van dat kalenderjaar.
Ik begr
...
Lees meer
Hoe kan ik een F1 jaarabonnement opzeggen
Hoe kan ik mijn F1 jaarabonnement opzeggen? Ik was in de veronderstelling dat ik na een hoop zoeken door de knop afmelden in te drukken een einde zou maken aan mijn abonnement, totdat ik op dinsdag 5 maart een bericht kreeg waarin ik werd bedankt voor het verlengen van mijn abonnement en dat de betaling van 94,99 euro was ontvangen.
Als ik naar de site van F1 ga en mijn abonnement wil stoppen
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer