ti
door timmer77 Mar 26, 2015 om 10:28
Computers & telefonie

Windows live mail 2012

wie helpt mij
als ik mijn e-mail progamma open en wil iets versturen dan druk op versturen maar dan moet ik ok boven in de balk ales versturen en ontvangen het kleine zwarte driehoek klikken dan zie ik mijn e-mail adres standaard en klik daar op dan word het wel verzonden en ook de binnen komende mail
ik heb kpn internet de helpdesk gebeld die heeft mijn laptop ove genomen allws beken alles staat goed hij zij je moet windoes live mail verwijderen en op nieuw instaleren dat heb ik gedaan maar het probleem blijft ook een systeem herstel gedaan ook dat helpt niet?

vr gr pim

1372 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

varabas
door varabas - Mar 26, 2015 om 11:18
450 Antwoorden / 35 Vragen
0

Pim
Ik vermoed dat je bij Opties, tabblad Verzenden, een vinkje moet plaatsen bij:
Direct verzenden.

Succes
Bassie

ti
door timmer77 - Mar 26, 2015 om 11:44
67 Antwoorden / 94 Vragen
0

[quote=varabas schreef op donderdag 26 mrt 2015, 11:18]Pim
Ik vermoed dat je bij Opties, tabblad Verzenden, een vinkje moet plaatsen bij:
Direct verzenden.

Succes
Bassie het heeft altheid goed gwerkt helaas kan ik niet vindde waar ik een vinkje moet zetten

vr gr pim

varabas
door varabas - Mar 26, 2015 om 12:53
450 Antwoorden / 35 Vragen
0

Pim,

Windows Livemail openen, muis links bovenin, blauw tabblad met driehoekje klikken, dan Opties,
dan Mail, dan tabblad Verzenden, en vinkje bij Berichten direct verzenden.

Succes,
Bassie

ph
door philip36 - Mar 26, 2015 om 12:55
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kijk eens bij de opties van Windows Live Mail of onder Berichten verzenden/ontvangen dat de regel Berichten verzenden en ontvangen bij opstarten aangevinkt staat.
Ga hiervoor boven in balk helemaal naar links en klik op wit driehoekje naast boek-icoontje.
Dan op Opties en op Mail klikken en u ziet of de betreffende optie aangevinkt is.

In plaats van op uw e-mail adres te klikken voor het verzenden en ontvangen kunt u ook de F5 toets van het toetsenbord gebruiken.

ti
door timmer77 - Mar 27, 2015 om 16:37
67 Antwoorden / 94 Vragen
0

[quote=philip36 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 12:55]Kijk eens bij de opties van Windows Live Mail of onder Berichten verzenden/ontvangen dat de regel Berichten verzenden en ontvangen bij opstarten aangevinkt staat.
Ga hiervoor boven in balk helemaal naar links en klik op wit driehoekje naast boek-icoontje.
Dan op Opties en op Mail klikken en u ziet of de betreffende optie aangevinkt is.

In plaats van op uw e-mail adres te klikken voor het verzenden en ontvangen kunt u ook de F5 toets van het toetsenbord gebruiken.hij staat aangevinkt

ph
door philip36 - Mar 27, 2015 om 16:56
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als u Windows Live Mail opent staat dan rechtsonder in het scherm dat u offline bent?

varabas
door varabas - Mar 27, 2015 om 18:55
450 Antwoorden / 35 Vragen
0

Pim,

Je geeft aan dat je email niet direct verzonden wordt, maar dat je nadat je de email hebt opgesteld en drukt op Verzenden, dat dat niet gebeurt. Hij wordt pas verzonden als je op de knop Verzenden/ Ontvangen drukt. dit betekend dat er geen vinkje staat bij Berichten direct verzenden.
Hoe je dit moet doen heb ik in een eerder antwoord al aangegeven. Maar je hebt nog niet gemeld of er wel of niet een vinkje staat.

Windows Livemail openen, muis links bovenin, blauw tabblad met driehoekje klikken, dan Opties, dan Mail, dan tabblad Verzenden, en vinkje bij Berichten direct verzenden.

Succes,
Bassie

ti
door timmer77 - Mar 28, 2015 om 13:54
67 Antwoorden / 94 Vragen
0

varabas

bij direct verzenen is aan gevingt

vr gr pim

varabas
door varabas - Mar 28, 2015 om 16:43
450 Antwoorden / 35 Vragen
0

Pim,

Dan houdt het voor mij (bijna) op, het enige wat je nog kunt is kijken of er een vinkje ontbreekt bij de eigenschappen van je account.

Opties, E-mailaccounts, even je account aanklikken en dan Eigenschappen : vinkje zetten bij Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie.

Eventueel je account verwijderen en dan opnieuw aanmaken.

Als dit niet werkt dan weet ik het niet meer.

succes,
Bassie

aurora1
door aurora1 - Mar 28, 2015 om 17:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Wat ik dan nog kan bedenken is om het vinkje bij direct verzenden eerst eens weghalen, dan klikken op Toepassen en Ok. Mailprogramma sluiten. Dan het mailprogramma weer openen en het vinkje weer zetten bij Berichten direct verzenden, dan weer Toepassen en vervolgens ok aanklikken.

Is het WLM 2012 wel ingesteld als het standaard mailprogramma?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer