chris74
door chris74 Dec 3, 2009 om 12:12
Computers & telefonie

Windows live messenger wordt onverwachts afgesloten.

Ik heb al een hele tijd last dat Windows live messenger, afgesloten wordt met heel veel pop-ups met ongeveer de tekst libary msngr.exe wordt afgesloten door onverwachte fout.
Ik dacht dat het kwam door de i-buddy die ik een maand geleden erop geinstalleerd had. Maar dat is niet zo. Ik heb toen een systeem herstel gedaan, naar de dag voordag ik de i-buddy had geinstalleerd. Maar het probleem blijft. Maar omdat ik ook andere problemen erbij kreeg, heb ik mijn laptop maar opnieuw geinstalleerd. Maar sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem dat Windows live messenger afgesloten wordt. Waar kan dat probleem aan liggen.

Acer laptop 6592G, met xp pro

3483 18 Rapporteer

erik008
door erik008 - Dec 3, 2009 om 12:46
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Probeer eens alles op te ruimen met zap-messenger.

chris74
door chris74 - Dec 3, 2009 om 13:30
564 Antwoorden / 44 Vragen

Nou ik heb het uitgevoerd, live messenger opnieuw geinstalleerd en nou maar hopen of het opgelost is. Dus afwachten

chris74
door chris74 - Dec 4, 2009 om 07:29
564 Antwoorden / 44 Vragen

Het programma heeft niet geholpen, na het opnieuw installeren is die melding er nog steeds.

de exacte melding die ik steeds krijg is:

Microsoft visual C ++ Runtime library
Program C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

abnormal program termination

erik008
door erik008 - Dec 4, 2009 om 13:02
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ik denk dat je de vraag moet posten in de nieuwsgroep microsoft.public.windows.live.messenger
Deze is te bereiken op de nntp server msnews.microsoft.com
Ook Jonathan en andere medewerkers van het messenger team geven daar persoonlijk antwoord.

ri
door richard3838 - Dec 4, 2009 om 14:08
32 Antwoorden / 3 Vragen

Gebruik je wel de laatste versie van Windows Live Messenger? de oude versies werken sinds eind november niet meer omdat Microsoft alle MSN/Windows Live Messenger gebruikers wil verplichten om de laatste versie Windows Live Messenger 9.0 te gaan gebruiken.

Lees ook dit artikel: http://www.mastaline.com/?pagina=nieuws/bericht&id=904

en deze: http://www.mastaline.com/?pagina=nieuws/bericht&id=908

fr
door frideknor - Dec 4, 2009 om 14:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

zit met hetzelfde probleem. heb en een nieuwe laptop en windows7 en nieuwe messenger. ben al eens bij een shop geweest: daar wisten zij het ook niet.
wie heeft de oplossing

ri
door richard3838 - Dec 4, 2009 om 14:41
32 Antwoorden / 3 Vragen

Download Update Checker van deze link http://www.filehippo.com/updatechecker/UpdateChecker.exe

en kijk of er een nieuwe update van WLM beschikbaar is en check ook even de automatische updates of er een nieuwe versie van het .NET Framework beschikbaar is.

chris74
door chris74 - Dec 4, 2009 om 14:51
564 Antwoorden / 44 Vragen

Richard 3838

Ik weet 100% zeker dat ik de laatste versie heb, heb deze namelijk van de msn site vandaan. Daar heb ik dat update scan ding niet voor nodig.
Andere oplossing graag

ri
door richard3838 - Dec 4, 2009 om 14:55
32 Antwoorden / 3 Vragen

Verwijder het eens via configuratiescherm, start de PC opnieuw op en installeer het weer.

chris74
door chris74 - Dec 4, 2009 om 15:08
564 Antwoorden / 44 Vragen

Als je goed gelezen hebt, heb ik mijn hele pc opnieuw geinstalleerd, voor de herinstallatie had ik ook dat probleem.

En heb messenger de afgelopen dagen ook al een paar keer opnieuw messenger geinstalleerd.

Resultaat ben er niets mee opgeschoten dezelfde melding blijft komen.

ma
door marijson - Dec 4, 2009 om 15:15
33 Antwoorden / 15 Vragen

Ik weet niet of dit hier aan de orde is, maar sinds ik de laatste MSN versie had geinstalleerd kon ik me niet meer aanmelden, ik kwam dan steeds terug in het inlogscherm. (ik heb XP) De oplossing voor mij was: Ctrl Alt Del. dan kom je in taak beheer, dan ga je naar Processen en je kijkt of daar de file nSvcAppFlt.exe bijstaat.
Deze klik je aan en dan op: Proces beeindigen. Ik heb geen ideel wat voor een file dit is, en ik moet dit ook iedere keer doen als ik mijn computer opnieuw opstart.
Maar het werkt wel.

chris74
door chris74 - Dec 4, 2009 om 15:24
564 Antwoorden / 44 Vragen

Marijson. Dat is mijn probleem niet, ik kan gewoon inloggen, messenger werkt ook gewoon. Het gebeurd ook niet iedere dag. Maar op een gegeven moment komt ie met heel veel pop-ups met die melding die ik eerder heb beschreven.

labren
door labren - Dec 4, 2009 om 16:29
862 Antwoorden / 0 Vragen

schakel je automatische runtime is in of update je laptop eens even, als je het niet kunt vinden probeer dan bij ZOEKEN alle bestanden en mappen en type daar automatische runtime en laat hem eens zoeken

labren
door labren - Dec 4, 2009 om 16:35
862 Antwoorden / 0 Vragen

als die autorun niet op je laptop staat moet je hem even dounwlouden bij windows updat type rechts bovenin autorun en dan op zoeken.

labren
door labren - Dec 4, 2009 om 16:39
862 Antwoorden / 0 Vragen

maar als het goed is en je heb je laptop opnieuw geinstalleerd moet de automatische runtime op je laptop staan maar staat die waarschijnlijk uitgeschakeld, dan even inschakelen

labren
door labren - Dec 4, 2009 om 16:41
862 Antwoorden / 0 Vragen

als je je laptop opnieuw geinstallerd heb hoop ik dat je ook je drivers er opnieuw opgezet heb , die staan op de cd van moederbord ondersteuning

gallito
door gallito - Dec 4, 2009 om 18:17
479 Antwoorden / 66 Vragen

@marijson
Quote:
Ik heb geen ideel wat voor een file dit is, en ik moet dit ook iedere keer doen als ik mijn computer opnieuw opstart.

Het antwoord daarop vind je hier

gallito
door gallito - Dec 4, 2009 om 18:21
479 Antwoorden / 66 Vragen

Dit gaat sneller

nSvcAppFlt.exe
NVIDIA Network Access Manager

nSvcAppFlt.exe is part of Windows, an important part of your system or part of a driver.
Close this task only if it gives problems.

Classification
Driver

Part of
NVIDIA Firewall

Company
NVIDIA

Safe / Harmfull

Last update

More information
nSvcAppFlt.exe is a process from NVIDIA Network Access Manager by NVIDIA and part of NVIDIA Firewall. This task is responsible for a hardware piece in your system. It offers additional configuration options and support for this device

Advice
Close nSvcAppFlt.exe only if it causes problems.