fr
door fredbisschop Sep 8, 2014 om 15:18
Geldzaken & recht

Woekerpolis

Hallo, ik heb in 1995 een Variabel Investeringsplan afgesloten via ASR. Ik heb 15 jaar 50 gulden en later omgerekend in euro 23.45 betaald met een totaal van ongeveer 9.000 gulden. Op 1 november2010 kreeg ik euro 3050,24 uitbetaald. Aangezien dat bedrag nog lager is dan het bedrag dat ik gespaard heb, zou ik willen weten of ik nog in aanmerking kom voor compensatie. Ik hen enige tijd geleden mijn papieren weggegooid omdat ik verder geen lange juridische weg wilde afleggen.
Mijn polisnummer was 20035824
Ik hoor graag Uw mening
Fred Bisschop

2421 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 8, 2014 om 15:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In2008 is er al een akkoord gesloten voor compensatie inzake deze beleggingsverzekering. U hebt dus niets "gespaard".

U moet daar dus al bericht over gehad hebben.

Klik hier

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2014 om 15:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... Ik hen enige tijd geleden mijn papieren weggegooid.....
Dan wordt het sowieso lastig.

Informeer eens bij Stg.WPC klik hier.

ge
door gerboe - Sep 9, 2014 om 10:10
806 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo fredbisschop, Stichting Woekerpolisclaim doet al jaren niks meer dus daar moet u het niet zoeken. Maar u hebt zeker een woekerpolis. U kunt bellen met ASR en om de (kopie van de) polis vragen. En daarna aansluiting zoeken met een (collectieve) belangenbehartiger. Bij www.woekerpolis.nl en www.woekerpolisproces.nl kunt u zich gratis inschrijven en betaalt u een percentage va de compensatie alleen als het zover komt. De eerste organisatie houdt binnenkort bijeenkomsten in het land dus kijk even op de site. De tweede organisatie heeft al concreet een procedure opgestart jegens Fortis/ASR.

fr
door fredbisschop - Sep 9, 2014 om 10:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerboe schreef op dinsdag 9 sep 2014, 10:10]Hallo fredbisschop, Stichting Woekerpolisclaim doet al jaren niks meer dus daar moet u het niet zoeken. Maar u hebt zeker een woekerpolis. U kunt bellen met ASR en om de (kopie van de) polis vragen. En daarna aansluiting zoeken met een (collectieve) belangenbehartiger. Bij www.woekerpolis.nl en www.woekerpolisproces.nl kunt u zich gratis inschrijven en betaalt u een percentage va de compensatie alleen als het zover komt. De eerste organisatie houdt binnenkort bijeenkomsten in het land dus kijk even op de site. De tweede organisatie heeft al concreet een procedure opgestart jegens Fortis/ASR.

fr
door fredbisschop - Sep 9, 2014 om 10:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=fredbisschop schreef op maandag 8 sep 2014, 15:18]Hallo, ik heb in 1995 een Variabel Investeringsplan afgesloten via ASR. Ik heb 15 jaar 50 gulden en later omgerekend in euro 23.45 betaald met een totaal van ongeveer 9.000 gulden. Op 1 november2010 kreeg ik euro 3050,24 uitbetaald. Aangezien dat bedrag nog lager is dan het bedrag dat ik gespaard heb, zou ik willen weten of ik nog in aanmerking kom voor compensatie. Ik hen enige tijd geleden mijn papieren weggegooid omdat ik verder geen lange juridische weg wilde afleggen.
Mijn polisnummer was 20035824
Ik hoor graag Uw mening
Fred Bisschop

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2014 om 10:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@fred

U hoeft niet te quoten, maar u kunt uw reactie in het grijze vak tikken.

fr
door fredbisschop - Sep 9, 2014 om 10:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor de tot nu toe gegeven antwoorden op mijn vraag
Salut
Fred