to
door toering Sep 9, 2014 om 14:48
Garantie & verzekeringen

Woekerpolis

n.a.v de uitzending over woekerpolissen. Wij hadden ook een spaarlift - formule verzekering bij nvg levensverzekeringmaatschappij 100% dochter AEGON. Wij hebben net zo als in het voorbeeld vanaf 1992 tot 31 dec 2007
f 50,00 per mnd betaald. Uitbetaald op 22 januari 2008 In de uitzending werd gezegd altijd aanmelden.Ik wou mij aanmelden bij AEGON maar ik kwam hier niet voor in aanmerking. Dit was van AEGON Spaarkas N.V

780 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 9, 2014 om 15:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo toering,

Dat kan wel kloppen, want bij het bedoelde product gaat het om een beleggingsproduct met de daarbij behorende risico's.

Met vr.gr.

ge
door gerboe - Sep 10, 2014 om 11:12
806 Antwoorden / 0 Vragen

Dat klopt niet. Spaarlift is wel degelijk een beleggingsproduct. Er is (of was?) een organisatie die zich met dit product bezighoudt, de Vereniging van Gedupeerden Spaarliftformule. Een website is niet te vinden maar wellicht is er via het postadres Aalststraat 1, 7559 NJ Hengelo (Ov.) info te vinden.

(Ik hoop niet dat dit bericht er nu drie keer op komt te staan want het plaatse van berichten hapert vanmorgen)