ed
door eddyrooss Feb 26, 2015 om 17:48
Vakantie & reizen

Woongenot

Mijne heren een aantal weken geleden heb ik de ggd rotterdam gevraagd om hulp bij mijn woon genot dat verziekt is door de isolatie die door de woningbouwvereniging is aan gebracht.
Een vrouw van de ggd heeft toen contact op genomen met de wbv en een proces opgang gezet wat er toe zou moeten lijden dat mijn woongenot en mijn lichamelijke aandoeningen zouden moeten verbeteten.
Nou. Ik kan u zeggen dat daar niets van terecht komt en met de dag zieker wordt helpppppp de woningbouw wereniging doet het af als, het ligt aan u en niet aan de isolatie (verdomme) heb al 4 antibiotica kuren gehad van de dokter en ben nu aan mijn 5e inhaler bezig aub helpp. Er is een bedrijf geweest die alles gemeten heeft en er klopt helemaal niets van. Zelfs in de kruipkelder stond het water tot over zijn enkels ik begrijp het niet meer maar wordt elkedag een beetje zwakker en er hangt een geur in huis die ik omschrijf als campignons en moet er elke dag van kokhalzen tot kotsen toe aub helppp trouwens mijn vrouw wordt ook zieker... wat moet ik nuuuuuu helppppp

Grt ew an rosengarten

894 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2015 om 17:51
11537 Antwoorden / 51 Vragen

U bent hier op een openbare site, ik heb inmiddels gevraagd ow de redactie uw privé gegevens wil verwijderen.

komsja
door komsja - Feb 26, 2015 om 18:12
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Mag toch hopen dat er hier geen idioten zijn die hun gaan aanschrijven op hun openbaar gemaakte adres of die mensen gaan bellen.
En ben benieuwd hoelang het duurt voordat de redaktie deze prive gegevens gaat verwijderen,als ze net zo snel zijn als het verwijderen van off-topic reactie,s dan zullen die prive gegevens wel heel snel weg zijn gehaald.

komsja
door komsja - Feb 26, 2015 om 18:18
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@eddyrooss
Ik zou als ik u was de wbv tot vervelens aan toe blijven benaderen en uw probleem kenbaar te blijven maken,en laat dat bedrijf hun meetgegevens aan u doen toe komen,zodat u met die gegevens weer naar de wbv kan om 1 en ander op papier aan te kunnen tonen.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 18:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien dan maar weer eens contact opnemen met die mevrouw van de GGD.

Als het stinkt in huis zet dan eens de ramen tegen elkaar open. Morgen schijnt de zon is dus een goede dag ervoor.

komsja
door komsja - Feb 26, 2015 om 18:46
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Ook al word het morgen een zonnige dag,en zetten die mensen de ramen open,dan zal daar het probleem niet mee opgelost zijn en ook de stank niet weg zijn hoor slimmerik,als u even wat beter zou lezen,dan leest u dat die mensen een laag water in hun kruipgedeelte hebben staan,wat het vocht en stank probleem veroorzaakt en dan helpt het niet om een dagje te luchten.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2015 om 18:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Een vrouw van de ggd heeft toen contact op genomen met de wbv en een proces opgang gezet wat er toe zou moeten lijden dat mijn woongenot en mijn lichamelijke aandoeningen zouden moeten verbeteten......
Zo snel mogelijk daarmee (=GGD) weer contact opnemen en tot spoed manen.
Schakel ook de huisarts in.
Trek wederom bij de wbv aan de bel.
.....Er is een bedrijf geweest die alles gemeten heeft en er klopt helemaal niets van.....
Heb je de rapportage zwart-op-wit? Anders opvragen!
Geen lekkage in de kruipruimte?

Sterkte en Suc6

zoekster
door zoekster - Feb 26, 2015 om 19:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb dat vaker gehoord, dat mensen ziek worden van de lucht van isolatie. Is het Pur isolatie? Daar zijn heel veel klachten over. Onder andere
klik HIER

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 19:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er zijn heel veel huizen waar na voortdurende regen water in de kelder staat. Hoeft dus geen probleem te zijn.
En dat ruikt niet nasr champignons.

ro
door ron530 - Feb 26, 2015 om 20:30
4084 Antwoorden / 17 Vragen

U wordt niet ziek van woning isolatie maar een verkeerde ventilatie van uw woning. Als ik uw vraag lees houdt u de woning potdicht en dan ontstaat er vocht en stank die niet te behappen zijn. Nu de remedie ventilatieroosters open zetten, en als buiten de zon schijnt de deuren tegen elkaar openzetten zodat de boel door kan luchten. Dat er in de kruipruimte een boel water staat is niet normaal te noemen want die kan enkel door de ventilatie sleuven in de spouw en buitenmuur gerealiseerd worden stop je die sleuven ook dicht want daar wil je toch een bloemen perk in de tuin zijn de spreekwoordelijke rapen gaar. Edoch en cynisch bedoelt champions kweken in de kruipruimte is dan wel weer een optie.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 20:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vocht in de kruipruimte is opstijgend grondwater. Niet per se ongebruikelijk na zoveel regen. Vervelend maar dat zakt wel weer.

gerbera
door gerbera - Feb 26, 2015 om 22:36
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 26 feb 2015, 20:41]Vocht in de kruipruimte is opstijgend grondwater. Niet per se ongebruikelijk na zoveel regen. Vervelend maar dat zakt wel weer. Sorry @tijger1 er is een verschil of het vochtig is of dat er water in de kruipruimte staat. Het grondwater kan, bij woningen, nooit zo hoog komen dat je, in een kruipruimte, tot boven de enkels in het water staat. Dit moet dan een andere oorzaak hebben zoals bv een lekkage in een leiding of dat dit via de luchtroosters binnenkomt. Bij voldoende ventilatie zal vocht snel weg zijn maar water niet. Dit kan dus de onaangename geur veroorzaken. Ik zou Ts adviseren tip van edrick3 van 18.54 u te volgen.

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2015 om 00:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerbera

In mijn straat heeft de overkant zandvloeren in de kruipkelders. Bij langdurige en hevige regenval staat die vloer blank. En dat is gewoon het grondwater wat opkomt.

Mijn rij heeft betonnen vloeren in de kruipkelder maar afgelopen zomer na een paar dagen zware buien stonden daar ook bij alle huizen de plassen op die vloeren,

Dus dat heeft niets van doen met lekke leidingen of water wat doir luchtroosters komt.

costnix
door costnix - Feb 27, 2015 om 09:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In de polderstad waar ik woon, kwam het onderwater staan van de kruipruimte vaak vol, totdat het waterschap maatregelen nam om de afvoer van regenwater te verbeteren.

gerbera
door gerbera - Feb 27, 2015 om 23:07
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@tijger1 Heb zelf ook een zandbodem in mijn kruipruimte maar daar, in de 43 jaar dat ik er woon, nog nooit water in zien staan. Hebben ze in onze gemeente blijkbaar een betere grondwater beheersing.

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2015 om 23:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerbera

Dat is plezierig voor u. Een jaar of 20 geleden zijn hier de straten in de wijk flink opgehoogd en de riolen vernieuwd, met het gevolg bij hevige regenval water in de kruipruimte. Jammer.