Woonsquare werkt absoluut NIET mee
Hallo
In 2012 kocht mijn moeder bij woonsquare in Middelburg een hoekbank t.w.v 800euro. Er gingen wat weken overheen toen die bank werd afgeleverd. Die bank stond er net, en toen kwamen er al scheurtjes in de stof, dus bank weer opgehaald, en mijn moeder hoefde niks te betalen. Ongeveer anderhalf jaar later ging de bank weer scheuren, maar er was inmiddels al 2 jaar verstreken, toen we die klacht wederom gingen melden bij woonsquare gingen ze ineens heel moeilijk doen. We konden kiezen uit 2 opties:
1: Nieuwe bank kopen, maar wel met bijna 300euro bijbetaling
2: repareren, maar dan wel met 30% zelf betalen.
Uiteraard gingen wij daar niet mee akkoord, maar toen liet woonsquare zich niet meer horen. Tot ik zelf laatst de geschillencommissie heb ingeschakeld, en een klacht geplaatst heb bij www.klacht.nl.
Vandaag werd mijn moeder gebeld door hun, dat mijn moeder liegt, mijn moeder zei dat er geen kinderen wonen, maar dat is volgens woonsquare een leugen, ik zou bij mijn moeder wonen, nou ten eerste ben ik 35 jaar en geen kind meer, en ten tweede, ik woon misschen 1 of 2 maanden even thuis, ivm mijn verhuizing naar Duitsland.
Wat zouden we nu kunnen doen? Ze blijven bij hun standpunt, onze garantie voor die bank loopt tot november 2015. Maar ze willen niet coulant zijn. Die scheuren in de bank die komen niet door wild omgaan met de bank, mijn moeder is 67, en ik dus 35, en we snappen echt wel dat je niet kunt springen op de bank, er steken ook nog scherpe pinnen uit in de leuning, waar mijn moeder zich al regelmatig aan heeft open gehaald.
Help ons, want we zijn echt radeloos, tegen zo'n bedrijf schijnen we niet op te kunnen
Beste speedyjohan,
u weet het waarschijnlijk al. Woonsquare is aangesloten bij het CBW.
U geeft aan dat u de geschillencommissie al ingeschakeld heeft, de geschillencommissie Wonen neem ik aan ?
Is er al een uitspraak van de geschillencommissie ?
De uitspraak van de geschillencommissie Wonen is bindend, meer informatie leest u hier.
Neem aan dat u de geschillencommissie Wonen hebt ingeschakeld en daar uw klacht heeft gedeponeerd. Veel meer kunt u nu niet doen, wachten tot het afgehandeld is door de geschillencommissie Wonen, er volgt dan een bindend advies. Daar kan best een tijdje overheen gaan, informeer anders hoe lang het gaat duren.
[quote=hopetobehelping schreef op dinsdag 28 jul 2015, 19:38]Beste speedyjohan,
u weet het waarschijnlijk al. Woonsquare is aangesloten bij het CBW.
U geeft aan dat u de geschillencommissie al ingeschakeld heeft, de geschillencommissie Wonen neem ik aan ?
Is er al een uitspraak van de geschillencommissie ?
De uitspraak van de geschillencommissie Wonen is bindend, meer informatie leest u hier.
Neem aan dat u de geschillencommissie Wonen hebt ingeschakeld en daar uw klacht heeft gedeponeerd. Veel meer kunt u nu niet doen, wachten tot het afgehandeld is door de geschillencommissie Wonen, er volgt dan een bindend advies. Daar kan best een tijdje overheen gaan, informeer anders hoe lang het gaat duren.
Hallo
Ja klopt, ik weet dat ze bij het CBW zitten, maar ik hoorde ook al links en rechts dat die onder een hoedje spelen met woonsquare. Het gaat er ook hoofdzakelijk om, dat ze mijn moeder beschuldigen van leugens, o.a over dat mijn moeder niet gezegd heeft dat er kinderen wonen daar, kan ik daar nog iets tegen doen?
Die mevrouw aan de telefoon vertelde ook even dat woonsquare helemaal niet zoveel klachten kreeg, en dat mijn moeder overdrijvde. Kortom erg onbeschoft dus, ik volg de laatste tijd veel consumentenprogramma's, en ik erger me steeds groen en geel dat bedrijven dat klanten maar moeten gehoorzamen, en moeten doen wat de bedrijven willen, hun mond houden dus. En nu is dat dus bij ons aan de orde, en wil ik ze ook aanpakken, want dit is echt niet normaal,
De klacht wordt behandeld door de geschillencommissie. Uw gelijk komt er aan, wanneer u wint.
Wat wil u nog meer ?
[quote=user123 schreef op dinsdag 28 jul 2015, 23:05]De klacht wordt behandeld door de geschillencommissie. Uw gelijk komt er aan, wanneer u wint.
Wat wil u nog meer ?
Nieuwe ontwikkelingen in de zaak tegen woonsquare.
Ze betalen het hele bedrag terug aan ons, de bank word op vrijdag 7 augustus opgehaald, en we krijgen de 799euro terug.
Wel geven ze nog een slechte opmerking, en dat is dat ze zeggen, omdat klant op geen enkele wijze tevreden te stellen is, geven we bij hoge uitzondering het geld terug.
Nee tevreden zijn we absoluut niet geweest, een bank hoeft in 2 jaar tijd niet 2x te scheuren op dezelfde plaats, en aangezien we geen kleine kinderen of honden hebben mogen ze toch wel zorg dragen voor een correcte afhandeling.
Wij zijn tevreden
Nou dat is dan mooi, dan kan uw moeder elders een nieuwe bank kopen. Bedankt voor het terugmelden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer