sa
door samahu Jun 25, 2013 om 10:35
Geldzaken & recht

Www.geenleningdoorbkr.com/

Ik had in de maan maart dit jaar een mailtje gestuurd om info te vragen over geldlening. Had een formulier ingevuld , maar kreeg geen kopie of iet dergelijks achteraf van deze vage bedrijf.
Zij hadden wel 2 x een bedrag van 19,95 euro afgeschreven van mijn rekening. Waarvan ik een terugboeking had ingediend via mijn bank ING.
Had vandaag 25 juni deze vage bedrijf gebeld om opheldering, kreeg paar keuzes en toets een keuze toets 6. Nadat het paar keer overging werd dit gelijk verbroken. Het maak niet uit welke keuzetoets je intoets. Het wordt na 3 x overgaan de verbinding verbroken. Mijn vraag is of er meerdere mensen ook problemen hebben met deze vage bedrijf.

Afwachtend op uw antwoord,

Malaihollo
Moordrecht

1290 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 25, 2013 om 11:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Is gewoon een 'geld uit de zak kloppend' (het andere woord mag ik hier niet neer zetten) bedrijf die echt NIKS voor jou kan regelen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 25, 2013 om 12:37
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Artikel 3
Aan de transactie zelf zijn voor de ingeschrevenen van geenleningdoorbkr.com geen kosten verbonden. Alle kosten zijn voor rekening van geenleningdoorbkr.com. Geldkantoor BV handelt, namens geenleningdoorbkr.com, de automatische incasso af. In de tweede stap van het aanvraagformulier machtigt u Geldkantoor BV om de inschrijvingskosten automatisch te incasseren. De dienstverlening van geenleningdoorbkr.com bedraagt € 19,95 voor minimaal een maand en kan ieder moment online beëindigd worden. De verwijderingsbijdrage wordt maandelijks geïncasseerd.

Vergeet niet op te zeggen.

Bij het lezen van dit soorten teksten gaan mijn nekharen rechtop staan.. *zucht*

me
door mein33 - Jun 25, 2013 om 12:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Over welk, volgens u "vage", bedrijf heeft u het.

Cookies
door Cookies - Jun 25, 2013 om 13:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mein33 schreef op dinsdag 25 jun 2013, 12:58]Over welk, volgens u "vage", bedrijf heeft u het.

Staat er met grote letters boven.

me
door mein33 - Jun 25, 2013 om 13:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 25 jun 2013, 13:03][quote=mein33 schreef op dinsdag 25 jun 2013, 12:58]Over welk, volgens u "vage", bedrijf heeft u het.

Staat er met grote letters boven.

Ik had m'n zonnebril nog op, is een beetje dom.

Sorry.

dearagain
door dearagain - Jun 25, 2013 om 14:27
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*dit soort bedrijfjes maken doorgaans misbruik van andermans ellende

*advies: nooit geen zaken mee doen

gompy2
door gompy2 - Jun 25, 2013 om 14:28
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=samahu schreef op dinsdag 25 jun 2013, 10:35]Mijn vraag is of er meerdere mensen ook problemen hebben met deze vage bedrijf.
Malaihollo
Moordrecht
Als men Googled,vind men nog wel eens wat, o.a. dit:

Klik hier-> Tros-Radar