Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
.....Waarom kunnen de munten niet binnen een dag geleverd worden?..... Zou het niet weten. Is dat zo? Wordt dat dan beloofd? Heb je er haast mee? Wat een probleem ..... (En waarom zet je dit bij Auto&vervoer?)
dat maakt niet, ik weet dat te lang duurt voordat iemand zijn product binnen heeft. Als je bijvoorbeeld een product op een andere website besteld dan kan het binnen een dag binnen zijn.
uw antwoord: "dat maakt niet, ik weet dat te lang duurt voordat iemand zijn product binnen heeft.". Waar is dit op gebaseerd?
Als je bijvoorbeeld een product op een andere website besteld dan kan het binnen een dag binnen zijn. Typisch geval van een anamnese en appels met peren vergelijken.
Wat is nu het doel van deze vraag? Mijn bol heeft het begeven.
dat heb ik gehoord!!!! Ik vind dat gewoon raar meer niet. jij wilt het product toch ook zo snel mogelijk binnen hebben als je het op internet iedereen heeft toch haast?
dat heb ik gehoord!!!! Ik vind dat gewoon raar meer niet. jij wilt het product toch ook zo snel mogelijk binnen hebben als je het op internet besteld hebt en toch niet maanden wachten voor dat iemand het binnen heeft daar niemand is TOCH BIJ GEBAAT iedereen heeft toch haast? Typisch geval van een anamnese en appels met peren vergelijken wat bedoelt u daar mee?
Maar ik heb alleen gehoord dat via internet kan dat via het internet kan en niet via de winkel dus het probleem is nog niet opgelost. dus nu heb ik de vraag bij de www.knm.nl gelegd die vrouw die ik aan de telefoon kan niet beantwoorden!!!
ik vind dat ze het product op voorraad moeten binnen net zoals op een andere webiste meer niet! Bestel het dan op die "andere" website, eenvoudiger kunnen we het niet maken ........
Dus als je stottert ben je dom.... Zegt meer over jou dan over iemand die stottert
Want zoals hiervoor al aangehaald:
Na betaling wordt uw bestelling – indien voorradig – zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen zeven dagen per PostNL verzonden, en vervolgens binnen 1 tot 2 werkdagen bij u afgeleverd. Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice, tel: 030-2910410, e-mail: klantenservice@knm.nl. Bent u niet thuis bij aflevering? Dan zal uw bestelling op een later tijdstip een tweede keer worden aangeboden. Als de aflevering nogmaals niet mogelijk is ontvangt u een kennisgeving waarmee u het pakket op het Postkantoor van PostNL kunt afhalen.
Het staat gewoon op de website..... Tja.... een beetje dom om daar nu overheen te lezen
Tja, een topic starten over een roddel van: ik heb gehoord dat....
DE KNM is hierover duidelijk (klik * *, artikel 13, lid 3:
"....... zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen."
Misschien is dit van toepassing: ........Wat is de leverdatum van mijn producten? De datum achter onderstaande producten geeft aan wanneer de uitlevering ervan start......... Proofset 2015 -> najaar....... Let op: combinatiebestellingen worden in één keer geleverd. Heeft u meerdere producten tegelijk besteld, dan worden deze allemaal geleverd op het moment dat de laatste beschikbaar is........
U wilt hier niet zeggen wat u besteld heeft en wanneer.
Telefonisch komt u er niet uit; probeer het via e-mail. Zet daar dan wél in wat u besteld heeft of uw ordernummer, als u dat niet doet kan uw vraag niet beantwoord worden.
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana
...
Lees meer
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Lees meer
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling. Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen. Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode. Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen. Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender. Je mag dus als ont
...
Lees meer
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen. Dat kon en zo gezegd zo gedaan. Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot. Lees meer