re
door rensriaad Apr 15, 2015 om 13:30
Auto & vervoer

Www.knm.nl

Waarom kunnen de munten niet binnen een dag geleverd worden?

3907 29 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 15, 2015 om 13:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vraag het aan knm.nl

pino123
door pino123 - Apr 15, 2015 om 13:52
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Omdat , als je ze vandaag op de bus doet, morgen binnen zijn

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 13:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rensriaad,

.....Waarom kunnen de munten niet binnen een dag geleverd worden?.....
Zou het niet weten. Is dat zo? Wordt dat dan beloofd?
Heb je er haast mee?
Wat een probleem .....
(En waarom zet je dit bij Auto&vervoer?)

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2015 om 14:15
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Vraag het klik HIER.

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 14:54
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat heb ik algevraagd-

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 14:55
12 Antwoorden / 3 Vragen

zij zei uhh uhhh uhhh

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 14:56
12 Antwoorden / 3 Vragen

geen slim iemand die teveel stotterd

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2015 om 15:08
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Wanneer heeft u besteld?

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 15:40
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat maakt niet, ik weet dat te lang duurt voordat iemand zijn product binnen heeft. Als je bijvoorbeeld een product op een andere website besteld dan kan het binnen een dag binnen zijn.

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2015 om 15:46
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ik vraag: Wanneer heeft u besteld?

uw antwoord: "dat maakt niet, ik weet dat te lang duurt voordat iemand zijn product binnen heeft.". Waar is dit op gebaseerd?

Als je bijvoorbeeld een product op een andere website besteld dan kan het binnen een dag binnen zijn.
Typisch geval van een anamnese en appels met peren vergelijken.

Wat is nu het doel van deze vraag? Mijn bol heeft het begeven.

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 15:51
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat heb ik gehoord!!!! Ik vind dat gewoon raar meer niet. jij wilt het product toch ook zo snel mogelijk binnen hebben als je het op internet iedereen heeft toch haast?

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2015 om 15:53
11537 Antwoorden / 51 Vragen

dat heb ik gehoord!!!!

Dàt is iets wat hout snijdt ......... van wie? ......... enz.

jij wilt het product toch ook zo snel mogelijk binnen hebben als je het op internet iedereen heeft toch haast?

Als ik "haast" heb, dan ga ik naar de winkel, levertijd? Kort!

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 15:54
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat heb ik gehoord!!!! Ik vind dat gewoon raar meer niet. jij wilt het product toch ook zo snel mogelijk binnen hebben als je het op internet besteld hebt en toch niet maanden wachten voor dat iemand het binnen heeft daar niemand is TOCH BIJ GEBAAT iedereen heeft toch haast?
Typisch geval van een anamnese en appels met peren vergelijken wat bedoelt u daar mee?

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 16:01
12 Antwoorden / 3 Vragen

Maar ik heb alleen gehoord dat via internet kan dat via het internet kan en niet via de winkel dus het probleem is nog niet opgelost. dus nu heb ik de vraag bij de www.knm.nl gelegd die vrouw die ik aan de telefoon kan niet beantwoorden!!!

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 16:05
12 Antwoorden / 3 Vragen

ik vind dat ze het product op voorraad moeten binnen net zoals op een andere webiste meer niet!

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2015 om 16:18
11537 Antwoorden / 51 Vragen

ik vind dat ze het product op voorraad moeten binnen net zoals op een andere webiste meer niet! Bestel het dan op die "andere" website, eenvoudiger kunnen we het niet maken ........

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 16:45
12 Antwoorden / 3 Vragen

was dat maar waar?

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 16:45
12 Antwoorden / 3 Vragen

was dat maar waar!!!

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2015 om 16:52
11537 Antwoorden / 51 Vragen

i tradat.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 17:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zouden we deze onzin niet eens stoppen?
Zonde van de moeite.

costnix
door costnix - Apr 15, 2015 om 18:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

KNM heeft het op zijn webstek over een levertijd van hoogstens zeven dagen.
Geduld hebben is moeilijk h??

Cookies
door Cookies - Apr 15, 2015 om 18:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rensriaad schreef op woensdag 15 apr 2015, 13:30]Waarom kunnen de munten niet binnen een dag geleverd worden?

Ik heb ook even in mijn glazen bol gekeken, helaas ook daar vind ik het antwoord niet.

Geduld is een schone zaak. Ik vind het voor de levertijd nogal verschil maken of iemand een nieuwe koelkast heeft besteld of een muntje.

pino123
door pino123 - Apr 15, 2015 om 18:58
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dus als je stottert ben je dom.... Zegt meer over jou dan over iemand die stottert

Want zoals hiervoor al aangehaald:

Na betaling wordt uw bestelling – indien voorradig – zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen zeven dagen per PostNL verzonden, en vervolgens binnen 1 tot 2 werkdagen bij u afgeleverd. Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice, tel: 030-2910410, e-mail: klantenservice@knm.nl. Bent u niet thuis bij aflevering? Dan zal uw bestelling op een later tijdstip een tweede keer worden aangeboden. Als de aflevering nogmaals niet mogelijk is ontvangt u een kennisgeving waarmee u het pakket op het Postkantoor van PostNL kunt afhalen.

Het staat gewoon op de website..... Tja.... een beetje dom om daar nu overheen te lezen

valerius-2
door valerius-2 - Apr 15, 2015 om 18:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rensriaad schreef op woensdag 15 apr 2015, 14:55]zij zei uhh uhhh uhhh

Dat is dan een antwoord in een onbekende taal. Vraag eens dan wat het in het Nederlands betekend.

Cookies
door Cookies - Apr 15, 2015 om 19:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rensriaad schreef op woensdag 15 apr 2015, 14:55]zij zei uhh uhhh uhhh

Waarschijnlijk zei ze uhh uhhh uhhh, omdat je, net als hier erg onduidelijk bent.

hutch
door hutch - Apr 15, 2015 om 20:11
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tja, een topic starten over een roddel van: ik heb gehoord dat....

DE KNM is hierover duidelijk (klik * *, artikel 13, lid 3:

"....... zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is
overeengekomen
."

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 20:25
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat kan nog maanden toto en met september duren zo werkt de procedure of ongeveer 2 weken

re
door rensriaad - Apr 15, 2015 om 20:26
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat kan tot en met september duren of 2 weken!!!

reflecs
door reflecs - Apr 16, 2015 om 13:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien is dit van toepassing:
........Wat is de leverdatum van mijn producten?
De datum achter onderstaande producten geeft aan wanneer de uitlevering ervan start......... Proofset 2015 -> najaar.......
Let op: combinatiebestellingen worden in één keer geleverd. Heeft u meerdere producten tegelijk besteld, dan worden deze allemaal geleverd op het moment dat de laatste beschikbaar is........

U wilt hier niet zeggen wat u besteld heeft en wanneer.

Telefonisch komt u er niet uit; probeer het via e-mail.
Zet daar dan wél in wat u besteld heeft of uw ordernummer, als u dat niet doet kan uw vraag niet beantwoord worden.