Www.webwinkel-electronica.nl / <a href="//camerashopxl.nl" target="_blank">www.camerashopxl.nl</a>
Heeft er iemand slechte ervaringen met www.webwinkel-electronica.nl / www.camerashopxl.nl? Ik wel, op 09-01-2015 heb ik een voorzetlens besteld 0.45X 52mm Wide Angle Lens with Macro for Nikon D40 / D60 / D70s / D3000 / D3100 / D5000 ter waarde van 26,65 Euro en nooit mogen ontvangen ofschoon er verschillende keren beloofd is deze te zullen sturen. Ik ben benieuwd of er meerdere slachtoffers zijn gemaakt door deze webshops?
Ze zeggen dat ze bij Q-shop keurmerk zijn aangesloten, geen idee of het waar is, maar daar zou u een klacht kunnen indienen. klik HIER
Ook hebben ze een twitter en facebook account, kan geen kwaad om daar ook even uw ervaringen te vermelden.
Zo een beetje rondwaffen op het internet kan wonderen doen.
Als u dan nog niets hoort, meldt u dan weer hier. Dan zijn er wel andere drukmaatregelen te bedenken. Laten we die webshop nog een laatste kans geven.
Buiten dat het dubieuze webwinkels zijn, is ook het product dat je hebt besteld niet de beste keuze. Het idee van een DSLR is dat je er een objectief op zet dat is ontworpen voor het doel. Nu ga je een goede camera en goede lens verpesten met een dubieus opzetstukje. Dat zijn leuke trucs voor compactcamera's met beperkte mogelijkheden, maar in dit geval gewoon zonde van het geld.
Het is inderdaad een artikel wat zeker niet in de top 100 van de meest verkochte artikelen staat. Als het voor "de gelegenheid" is, kan je er best een aardig effect mee bereiken, maar de optische kwaliteit is natuurlijk 2 keer prut. Maar zelf heb ik ook een flinke jaren 1900 (oid) scherpte filtertje in de tas zitten. Hoe dan ook, vraag ze per mail of ze een lange levertijd hebben.
Hartelijk dank voor alle goed bedoelde reacties, maar er ligt echt wel een gedegen onderzoek aan mijn vraag dus ben ik niet over een nacht ijs gegaan (leuke gedachte na het weer van afgelopen dagen).
Besteld op 09-januari 2015.
1. Als voorbeeld hierbij de opsomming van berichtjes:
2. Uw Factuur #400001160 voor bestelling #400001346
3. Mijn reactie : Het laatste mailtje wat ik van u mocht ontvangen van afgelopen vrijdag geeft aan dat u vandaag de voorzetlens binnen zou krijgen en dat u zodra u dit heeft ontvangen naar mij zou sturen, ik zit nog steeds te wachten op een melding dat u de Voorzetlens 0.45X 52mm Wide Angle Lens with Macro for Nikon opstuurt. Wanneer krijg ik van u bericht?
4. Antwoord 19 januari : Hartelijk dank voor uw bestelling,
Uw product wordt morgen naar u toegezonden.
Namens Webwinkel-Electronica wens ik u veel plezier met uw product.
5, Ook op 19 januari ontving ik dit mailtje : ik zal u order morgen nogmaals toezenden !
Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Team CamerashopXL.nl
6. Mijn vraag op 21 januari : Verzending #400001128 voor Bestelling #400001346 hebt u voor deze zending een trackingnummer? Weet u wanneer dit geleverd wordt?
7. Antwoord op 21 januari : u order is vandaag met de chauffeur meegegaan zodra er een tracking zichtbaar is zal ik u deze toemailen , u zult u order spoedig ontvangen !
Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Team webwinkel-electronica.nl
8. Begrijpt u wel dat dit binnen Nederland is dus niet van het buitenland af moet komen, tot op heden niets ontvangen.
Ook heb ik steeds gebeld op twee telefoonnummers maar bij beide telefoonnummers geen gehoor en van het mobiele nummer is de voice-mailbox vol en kan er geen berichtje achter gelaten worden.
Als antwoord op uw reactie Pieter Wolters: Het is inderdaad geen oplossing voor het vervangen van een lens, het is alleen de bedoeling hiermee kunstzinnig te experimenteren (met een laag budget) zoals Bokeh enz.
Bedankt Mahadma voor het steunen dat is precies wat ik ermee wil.
Maar dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag of er nog meer slachtoffers zijn van deze webwinkel???
Een bedrijf dat zijn eigen adres (in een bedrijfsruimte verhuurblok) nog niet eens kan spellen (het is 3214 VN | Scheijdelveweg, maar op de website staat het verkeerd gespeld) zou ik nooit vertrouwen...
Hartelijk dank Zwaardvis,
Jammer dat ik dit niet van te voren gecheckt heb, voortaan toch maar even beter uitkijken en dubbel gecheckt is beter dan niet gecheckt. Maar komt u uit die buurt en kent u het adres?
@pietereo.
Nee, maar als ik van plan ben iets te bestellen bij een onbekende webwinkel, check ik eerst hoe dat vestigingsadres er uit ziet. Of het bedrijf bestaat er er solide uit ziet. A.d.h.v de postcode kun je binnen Google Earth zoeken en door de betreffende straat rijden en op zoek gaan naar het huisnummer (7 in dit geval). Je ziet dan veel bedrijfsruimtes te huur en hier een hele blok met een soort boxen die verhuurd worden.
Hallo Kassa Vraag en Beantwoord,
Gelukkig heb ik mijn geld teruggekregen via de tussenpersoon (Stichting Sisow) die het geld inde van de webshop, die heeft haar verantwoording genomen en mij geholpen het geld terug te krijgen.
Nogmaals iedereen bedankt, zo zie je maar weer dat de aanhouder wint en een beetje gedegen aanhouden en onderzoeken loont echt wel.
Maar ik heb hier maar weer van geleerd en zal voortaan eerst goed checken of het een goede webwinkel is.
Hartelijk dank iedereen.
Ik heb, net als Pietereo, ook via de Stichting Sisow mijn geld terug ontvangen na tweeënhalve maand gedoe bij webwinkel-electronica.nl. Eerst een bedrijf goed googlen voordat je er een bestelling plaatst dat is mijn les geweest en ben je gedupeerd laat het er dan niet bij zitten er zijn genoeg manieren om je gelijk te halen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer