eclipse
door eclipse Apr 15, 2014 om 17:56
Computers & telefonie

Yahoo computer traag

@ hallo alweer
van de week had ik het akkefietje met YAHOO,
nadat deze eindelijk is verwijderd, is mijn kast traag :-( foto `s openen laat en langzaam, internet gaat traag, vensters openen zovan t is dat het mot. gewoon ff naar de kassa site duurt ca 30 seconden? VLC player die er een minuut over doet om op te starten .. voor yahoo bagger was het flits flits en nu hopeloos de kast is virus vrij, er draaien weinig proggies, ken het door dat yahoo gezeur komen ?
zoja dan ga ik formatten, o en vensters die ineens verdwijnen ?? alle proggies erop losgelaten die ik heb, qua virus, malware versneller tune up iobit etc aro cccleaner. defrag 3 ik weet het NIET meer
ik heb er mbam en avast op losgelaten er wordt niets gevonden.

1105 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2014 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Dat is hartstikke vervelend.
Volgens mij heb je een beetje teveel progjes op je kast losgelaten. ;-)
Dan kunnen er nog wel een paar bij:
1. Heb je AdwCleaner nu al geprobeerd?
2. Ik zou nog eens laten scannen met Emsisoft (vlgs mij één van de betere!). Kun je 30 dagen gratis proberen.
Opnieuw formatten kan altijd nog.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Apr 16, 2014 om 01:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien heb je wel te veel aan allerhande programma's zoals tune up e.d. op de pc draaien.
Heb je als eens schijfopruiming dat op de pc zit gedaan en bijv. foutcontrole met repair dat ook op de pc zit?
Als je W7 hebt dan is het programma voor defragmenteren dat erop zit prima en hoef je geen aparte programma's daarvoor te gebruiken.
Lees anders eerst nog even klik hier de tip van @gsm in het groene veld, de hardware reset.

eclipse
door eclipse - Apr 16, 2014 om 07:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 15 apr 2014, 18:04]Hallo eclipse,

Dat is hartstikke vervelend.
Volgens mij heb je een beetje teveel progjes op je kast losgelaten. ;-)
Dan kunnen er nog wel een paar bij:
1. Heb je AdwCleaner nu al geprobeerd?
2. Ik zou nog eens laten scannen met Emsisoft (vlgs mij één van de betere!). Kun je 30 dagen gratis proberen.
Opnieuw formatten kan altijd nog.

Suc6
@ Hoi edrick, ik heb al zoveel draaien joh, Ik heb nu alleen de betaalversie van iobitt pro en avast draaien, voor de beessies en de randverschijnselen...

en aro en tune up betaalversie om de pc top te houden, en cc cleaner voor een snelle schoonmaak van de browser., winoptimizer 11 heb ik eraf gegooid, en die virus van windows ook, en browser cleaner. lijkt bekant een schoonmaak bedrijf hier :-) maar de tip van lekker is dat en later aurora dat deed het hum he :-) 2 minuutjes de stroom eraf en meneer loopt weer als een tierelier.

eclipse
door eclipse - Apr 16, 2014 om 07:44
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 16 apr 2014, 01:56]Misschien heb je wel te veel aan allerhande programma's zoals tune up e.d. op de pc draaien.
Heb je als eens schijfopruiming dat op de pc zit gedaan en bijv. foutcontrole met repair dat ook op de pc zit?
Als je W7 hebt dan is het programma voor defragmenteren dat erop zit prima en hoef je geen aparte programma's daarvoor te gebruiken.
Lees anders eerst nog even klik hier de tip van @gsm in het groene veld, de hardware reset.

@@ Hallo Aurura ik heb al zoveel draaien joh, Ik heb nu alleen de betaalversie van iobitt pro en avast draaien, voor de beessies en de randverschijnselen...

en aro en tune up betaalversie om de pc top te houden, en cc cleaner voor een snelle schoonmaak van de browser., winoptimizer 11 heb ik eraf gegooid, en die virus van windows ook, en browser cleaner. lijkt bekant een schoonmaak bedrijf hier :-) maar de tip van lekker is dat en later die van jou via gsm dat deed het hum he :-) 2 minuutjes de stroom eraf en meneer loopt weer als een tierelier.

maar ik ga vandaag een SSD kaart halen bij alternate, zit software bij om C: over te zetten, maar ik begin maar schoon.ik heb er 4 harde schijven in, en C: wordt dan een SSD. 128 gig. 500mbps x lezen en schrijven. dank voor de link

eclipse
door eclipse - Apr 16, 2014 om 07:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 15 apr 2014, 18:16]Even rebooten (afsluiten, 2 minuten wachten, aanzetten).

@ lekkerisdat, mooi :-) even de stroom deraf, en het loopt weer. leven ken zo simpel zijn :-) bedankt gr han

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 16, 2014 om 07:47
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Even rebooten (afsluiten, 2 minuten wachten, aanzetten).

eclipse
door eclipse - Apr 16, 2014 om 07:49
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=eclipse schreef op dinsdag 15 apr 2014, 17:56] @ hallo alweer
van de week had ik het akkefietje met YAHOO,
nadat deze eindelijk is verwijderd, is mijn kast traag :-( foto `s openen laat en langzaam, internet gaat traag, vensters openen zovan t is dat het mot. gewoon ff naar de kassa site duurt ca 30 seconden? VLC player die er een minuut over doet om op te starten .. voor yahoo bagger was het flits flits en nu hopeloos de kast is virus vrij, er draaien weinig proggies, ken het door dat yahoo gezeur komen ?
zoja dan ga ik formatten, o en vensters die ineens verdwijnen ?? alle proggies erop losgelaten die ik heb, qua virus, malware versneller tune up iobit etc aro cccleaner. defrag 3 ik weet het NIET meer
ik heb er mbam en avast op losgelaten er wordt niets gevonden.

@ ook lullig, wilde mezelf een s beste antwoord geven voor al dat geploeter , maar gaat niet :-) bedankt jongens, werkt weer zoals ik wil..................... slotje .....................fin......the end......

eclipse
door eclipse - Apr 16, 2014 om 07:53
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 16 apr 2014, 01:56]Misschien heb je wel te veel aan allerhande programma's zoals tune up e.d. op de pc draaien.
Heb je als eens schijfopruiming dat op de pc zit gedaan en bijv. foutcontrole met repair dat ook op de pc zit?
Als je W7 hebt dan is het programma voor defragmenteren dat erop zit prima en hoef je geen aparte programma's daarvoor te gebruiken.
Lees anders eerst nog even klik hier de tip van @gsm in het groene veld, de hardware reset.

@ ow aurora, dat schijfcontrole doe ik eenmaal per week, C: eigenschappen, extra en dan plannen...wordt meestal wel iets gerepareerd. en avast doet het vanzelf éénmaal per maand ...

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 16, 2014 om 11:02
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=eclipse schreef op woensdag 16 apr 2014, 07:45]@ lekkerisdat, mooi :-) even de stroom deraf, en het loopt weer. leven ken zo simpel zijn :-) bedankt gr han
Hahaha graag gedaan.

Dit lost 99 procent van de problemen op met Windows, stroom eraf is niet nodig 2 minuten wachten ook niet (aantal seconden is voldoende, zelf vaak 30 (mensen hebben geen geduld dan komt 2 minuten overheen met 12 sec.), gaat erom dat je de apparatuur niet meteen weer aanzet, mogelijkerwijs hoe nihil ook, kans op piekspanning.