eclipse
door eclipse Apr 14, 2014 om 00:37
Computers & telefonie

Yahoo verwijderen 1000 keer

Hoi,
Ik had vanavond even de youtube downloader geinstalleerd, alles weggevinkt, terug, custom installatie, niet accepteren en dan installeren en toch heb ik nu die kolere yahoo toolbarl..
ik heb alles nagekeken, er stond 1 bestandje yahoo wat ik heb verwijderd ,
locate vindt geen yahoo, config geen yahoo, program files geen yahoo,
uit ellende heb ik google chrome eraf gegooit, hopende dat die verdwenen zou zijn,
hergeinstalleerd en verdorie weer yahoo. toolbar cleanerr ziet ook geen yahoo..
. ytd was al verwijderd, en weggekieperd. weet iemand nog een oplossing behalve formateren
ik mot die kolere zooi niet , op de site van google zelf bij extensies geen yahoo, .
.. waar staat ie nu dan ?? hij moet ergens zijn. windows vindt hem niet,
locate vindt geen yahoo, everything vindt geen yahoo. op de kast...
het zijn een blauwe YAHOO met een lege zoekbalk .. wie weet waar die ken staan , hoe krijg ik dat ****** weg

11161 18 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Apr 14, 2014 om 01:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Probeer het eens met revo uninstal gratis een proefversie te downloaden. WEl van de orginel site doen.

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 01:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 14 apr 2014, 01:11]Probeer het eens met revo uninstal gratis een proefversie te downloaden. WEl van de orginel site doen.

@ hallo valerius, werkt ook niet je krijgt gewoon het config scherm, omdaar wat te uninstallen heb ik de betaalde uninstaller 5 van ashampoo doet uit zichzelf een krachtige register scan...ik ken gewoon nergens dat yahoo mapje vinden :-(

aurora1
door aurora1 - Apr 14, 2014 om 02:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je met klik hier verder komt.

aboveoeuf
door aboveoeuf - Apr 14, 2014 om 09:18
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag eclipse,
Misschien brengt dit redding?
Succes Aboveoeuf

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2014 om 09:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoekmachine verwijderen in Chrome:

Klik op het Chrome-menu (de 3 streepjes helemaal rechts boven aan) op de browserwerkbalk.
Selecteer Instellingen en ga naar het gedeelte 'Zoeken'.

Klik op Zoekmachines beheren.

Een zoekmachine verwijderen: selecteer de zoekmachine in de lijst en klik op de x die aan het einde van de rij wordt weergegeven.

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2014 om 10:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

En anders kun je ook AdwCleaner eens proberen (al is dat meer voor malware/spyware)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2014 om 10:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nog een andere mogelijkheid:
Typ yahoo in het zoekvenster en verwijder de zaken die gevonden worden.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2014 om 10:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En anders is systeemherstel met een datum vóórdat je youtube downloader installeerde ook nog een mogelijkheid.

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 11:34
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 14 apr 2014, 02:04]Kijk eens of je met klik hier verder komt.

HOi Aurora, alle voorgestelde optie `s werken niet .
wat heb ik zelf gedaan.
YTD verwijderd, en weggekieperd.
toen zoeken naar dat yahoo mapje.
in program files
ook start zoeken yahoo ( geen resultaten)
met locate die 1 bestandje vond die ik heb verwijderd
cc cleaner
revouninstal
toolbar cleaner.
Google in zijn geheel verwijderd en hergeinstalleerd , en daar stond yahoo weer :-(
m bam gedraaid,
iobitt malware gedraait
in google bij extensie `s gekeken uitgeplozen, niks yahoo.
sys herstel wil de kast niet ?? hij zeurt dat er een virusscanner draait ??
en als locate de naam yahoo niet vindt dan moet ie onder een andere naam staan, locate vindt alles. ik heb ook het net afgeschuimd hoor, maar kom niet verder, en wat er nu met een penpicto wordt bedoeld ? normaal waakt iobitt over veranderingen van zoekmachines en blokkeert dit, heeft gister niet gewerkt.
yahoo staat niet als yahoo op de computer, anders was die al gevonden.
nou komt er vand e week toch een ssd kaart, maja stel dat :-)
misschien dat google hem terugzet ??
als ik google verwijdert, metal de toeters en bellen, dan bewaart hij een backup op mijn account, en als ik google dan weer herinstalleer, haalt hij mijn instellingen en programma `s op van gmail account. mja lijkt me stug dat ie yahoo meeneeemt , die komt niet voor in google , wel als startpagina maar hij komt er niet in voor ???? geen naam geen mapje ..
iemand nog een suggestie iets met het register wat ik al 20 keer hebt schoongemaakt met aro en cc cleaner ...
iemand een botte bijl opdat ik die gasten die dit flikken ff de schedel insla :-) denk even verder jongens aub.. met ytd heb ik alle vinkjes weggehaald, toen op return, en custom gedaan en daar stonden wederom vinkjes , weggehaald en NIET geaccepteerd, en toch installeert hij het,
HELP aub

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2014 om 11:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......in google bij extensie `s gekeken uitgeplozen, niks yahoo. .......

Dat klopt, daar staat Yahoo ook niet! Lees mijn antwoord van 9.22 nog een keer.

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 11:46
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 14 apr 2014, 09:22]Zoekmachine verwijderen in Chrome:

Klik op het Chrome-menu (de 3 streepjes helemaal rechts boven aan) op de browserwerkbalk.
Selecteer Instellingen en ga naar het gedeelte 'Zoeken'.

Klik op Zoekmachines beheren.

Een zoekmachine verwijderen: selecteer de zoekmachine in de lijst en klik op de x die aan het einde van de rij wordt weergegeven.

gedaan, ik kreeg het taakbeheer van google en daar staat idd yahoo, ik kon alleen het proces beeindigen ? na opnieuw starten was die er weer ?? verwijderen staat er niet bij ???? nog opties ?? worden al warm :-)

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 12:03
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 14 apr 2014, 11:37].......in google bij extensie `s gekeken uitgeplozen, niks yahoo. .......

Dat klopt, daar staat Yahoo ook niet! Lees mijn antwoord van 9.22 nog een keer.

@Carola, tromgeroffelllllllll, trompetgeschallllllllll,
YAHOO is eraf :-) zitten vlooien in google zelf, hier kon ik alleen bij taakbeheer van google het even uitzetten, na opnieuw google starten stond ie er weer .
toen een beetje zitten rommelen, en eerlijk gezegt weet ik het niet meer , maar hij zei dat mijn standaard zoekmachine google was /is ik klik op wijzigen en daar staat yahoo ??????? prorot ofzoiets... pirort ? hier google weer als standaard gezet, en yahoo is pleite. al ca 10 keer open en dicht gedaan telkens krijg ik nu google :-)

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 12:05
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 14 apr 2014, 09:22]Zoekmachine verwijderen in Chrome:

Klik op het Chrome-menu (de 3 streepjes helemaal rechts boven aan) op de browserwerkbalk.
Selecteer Instellingen en ga naar het gedeelte 'Zoeken'.

Klik op Zoekmachines beheren.

Een zoekmachine verwijderen: selecteer de zoekmachine in de lijst en klik op de x die aan het einde van de rij wordt weergegeven.
die verwijdert hem heel even ( zet hem uit ) bij herstart google stond ie er weer .....

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 12:19
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=eclipse schreef op maandag 14 apr 2014, 00:37]Hoi,
Ik had vanavond even de youtube downloader geinstalleerd, alles weggevinkt, terug, custom installatie, niet accepteren en dan installeren en toch heb ik nu die kolere yahoo toolbarl..
ik heb alles nagekeken, er stond 1 bestandje yahoo wat ik heb verwijderd ,
locate vindt geen yahoo, config geen yahoo, program files geen yahoo,
uit ellende heb ik google chrome eraf gegooit, hopende dat die verdwenen zou zijn,
hergeinstalleerd en verdorie weer yahoo. toolbar cleanerr ziet ook geen yahoo..
. ytd was al verwijderd, en weggekieperd. weet iemand nog een oplossing behalve formateren
ik mot die kolere zooi niet , op de site van google zelf bij extensies geen yahoo, .
.. waar staat ie nu dan ?? hij moet ergens zijn. windows vindt hem niet,
locate vindt geen yahoo, everything vindt geen yahoo. op de kast...
het zijn een blauwe YAHOO met een lege zoekbalk .. wie weet waar die ken staan , hoe krijg ik dat ****** weg

beste helpers en denkers.
yahoo is heengegaan, iets in google gedaan, er stond bij instellingen netjes dat google mijn zoekmachine was/is , ik klik op wijzigen en jawel daar staat yahoo dapper te staan als priot ?? pirrort ?? deze weggehaald en veranderd in google.com.. nu doet ie weer normaal.

waar ik boos om ben is dat het maar wordt geinstalleerd hoe goed je ook je best doet om alles weg te vinken, maar volgens mij werkt het net als met het kruisje denk je iets weg te klikken komt het juist tevoorschijn, de riool ratten. en dan geeft ie gewoon aan dat google mijn standaard zoekmachine is maar als je dan op wijzigen klik staat er yahoo ? die moet je weghalen en veranderen in google klaar , nu nog fff een droontje naar yahoo sturen en platgooien die gasten.....dank allen wederom, let niet op de tikfouten a ik heb per abuis een azerty toetsenbord gekocht ipv querty , daar de games op de tv mooier zijn als de monitor. moest dus een draadloos bordje hebben. wat een ellendig ding.. heb capslock uitgeschakeld daar ik telkens grrote letters kreeg ondanks de klikgeluiden.

aboveoeuf
door aboveoeuf - Apr 14, 2014 om 12:28
143 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=eclipse schreef op maandag 14 apr 2014, 12:03][quote=carola.83 schreef op maandag 14 apr 2014, 11:37].......in google bij extensie `s gekeken uitgeplozen, niks yahoo. .......

Dat klopt, daar staat Yahoo ook niet! Lees mijn antwoord van 9.22 nog een keer.

@Carola, tromgeroffelllllllll, trompetgeschallllllllll,
YAHOO is eraf :-) zitten vlooien in google zelf, hier kon ik alleen bij taakbeheer van google het even uitzetten, na opnieuw google starten stond ie er weer .
toen een beetje zitten rommelen, en eerlijk gezegt weet ik het niet meer , maar hij zei dat mijn standaard zoekmachine google was /is ik klik op wijzigen en daar staat yahoo ??????? prorot ofzoiets... pirort ? hier google weer als standaard gezet, en yahoo is pleite. al ca 10 keer open en dicht gedaan telkens krijg ik nu google :-)

Dag eclipse,
Fijn dat het is opgelost.Ik vond nog een site met een uitgebreide beschrijving om deze "criminelen" te verwijderen. Misschien nuttig voor een volgende keer?
Succes, Aboveoeuf

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2014 om 12:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Nou, dat heb je dan ook weer opgelost.
Mooi zo.
En dat zónder AdwCleaner en/of systeemherstel.
Klasse.

Met vr.gr.

eclipse
door eclipse - Apr 14, 2014 om 12:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aboveoeuf schreef op maandag 14 apr 2014, 12:28][quote=eclipse schreef op maandag 14 apr 2014, 12:03][quote=carola.83 schreef op maandag 14 apr 2014, 11:37].......in google bij extensie `s gekeken uitgeplozen, niks yahoo. .......

Dat klopt, daar staat Yahoo ook niet! Lees mijn antwoord van 9.22 nog een keer.

@Carola, tromgeroffelllllllll, trompetgeschallllllllll,
YAHOO is eraf :-) zitten vlooien in google zelf, hier kon ik alleen bij taakbeheer van google het even uitzetten, na opnieuw google starten stond ie er weer .
toen een beetje zitten rommelen, en eerlijk gezegt weet ik het niet meer , maar hij zei dat mijn standaard zoekmachine google was /is ik klik op wijzigen en daar staat yahoo ??????? prorot ofzoiets... pirort ? hier google weer als standaard gezet, en yahoo is pleite. al ca 10 keer open en dicht gedaan telkens krijg ik nu google :-)

Dag eclipse,
Fijn dat het is opgelost.Ik vond nog een site met een uitgebreide beschrijving om deze "criminelen" te verwijderen. Misschien nuttig voor een volgende keer?
Succes, Aboveoeuf

@@aboveoeuf: dankjewel een mooie uitleg, heb hem maar opgeslagen:-) dank voor je hulp gr han

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 15:21
4299 Antwoorden / 5 Vragen

tl;dr
Tijd voor 'n echte browser kun je wat je wilt met 'n simpele extensie doen. Overigens mag het niet volgens de voorwaarden, mogelijkerwijs kan dat nadelig uitpakken in de toekomst.