Ziggo
Heb alles in één basis van Ziggo. Sinds verhoging internetsnelheid op 1mei 2014 constant problemen met verbinding, zowel bedraad als draadloos. Dit aangegeven bij Ziggo, heb sinds13 juni nieuwe Ubee modem gekregen, omdat vorige Ubee modem problemen gaf. Had gehoopt dat het probleem nu zo zijn opgelost, maar helaas. Moet nu elke dag modem stroomloos maken omdat de verbinding wegvalt, met name Wifi. Mijn vraag is nu wat kan ik hier aan doen, de provider is toch verplicht om een deugdelijk product te leveren?
Uiteraard moeten ze daar voor zorgen. Ik dacht even dat het aan het gebruikte kanaal lag, maar als je die problemen bedraad ook hebt dan kan het dat niet zijn.
Blijven klagen denk ik, tot ze een monteur sturen. Wel vreemd dat door dit door een snelheidsverhoging lijkt te zijn ontstaan.
De monteur van Ziggo is bij mij thuis geweest om de nieuwe modem en router in één aan te sluiten. Wat de monteur zei is het volgende, als het draadloos signaal niet goed werkt kunt u de oude router die ik er voorheen tussen had zitten, er weer achter zetten.
Wat betreft het gekozen kanaal, deze heb ik ingesteld door met een App te zoeken naar het meest geschikte, in mijn geval is dit kanaal 11.
Anders stuurt u maar een ingebrekestelling naar Ziggo.
Dan stelt u een termijn waarbinnen dit moet zijn opgelost. Bijv. 2 of 3 weken. Lukt het niet binnen die termijn, dan (zo stelt u) gaat u terug naar uw oude contract of u ontbindt het contract. Vraag tevens een lichte schadevergoeding voor de tijd dat u niet op een normale manier van uw internet heeft kunnen genieten.
(Hou het wel redelijk.)
KANAAL 11?
Ja, maar die test, als ik mijn modem uit had tijdens het testen kreeg je dit nummer als beste maar zodra ik mijn modem op 11 weer aan zet storen we elkaar.
Ook bestaat de kans dat na goed werkende plaatsing iemand anders een nieuw modem kreeg en ook op 11.
Dus meet nogmaals of wissel eens een keer.
Inderdaad, blijven bellen. Gelukkig betaal je sinds 1 juni het normale beltarief op 0900-1884, dus geen 10 cent meer p.m. +. Maar goed, ook dat kan oplopen, dus, gezien de langdurige klachten, vraag of Klantenservice u even terugbelt.
[quote=boppe1943 schreef op zondag 22 jun 2014, 12:29]Inderdaad, blijven bellen. Gelukkig betaal je sinds 1 juni het normale beltarief op 0900-1884, dus geen 10 cent meer p.m. +. Maar goed, ook dat kan oplopen, dus, gezien de langdurige klachten, vraag of Klantenservice u even terugbelt.
Topicstarter heeft alles-in-1, dus kan met nr. 1200 gratis naar klantenservice bellen. Nog handiger is hierover een vraag te stellen op het Ziggo gebruikersforum
Ik had hetzelfderobleem. Op advies van de ziggomonteur op kanaal 1 gezet. Het probleem is opgelost.
Waaruit bestaan de problemen precies?
En ja het is een lastige klus om de klantenservice van Ziggo te van overtuigen dat het probleem bij hun zit. Moet je toch al gauw 2 à 4 uurtjes geduld voor uittrekken.
Maar wanneer het zover is, wordt het vaak wel opgelost. Enkel het overtuigen dat het procedures anders zouden moeten, dat lukt echter niet. Zo is een klacht online, schriftelijk, indienen niet mogelijk, best raar van 'n provider die internet aanbiedt..
Waardeer uw abonnement - vannacht vanaf 00:00 uur - op naar Alles-in-1 PLUS 90/9 Mbit/s.
Geen bevredigend resultaat van de eventuele verhoging? Dan kan het Alles-in-1-abonnement weer verlaagd worden naar Alles-in-1 BASIS en als u dit uiterlijk op maandag 30 juni 2014 doet via 'Mijn Ziggo' dan is op 1 juli a.s. de verlaagde BASIS weer gerealiseerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
De water electrolizer, kraanwater en schadelijke stoffen
De water electrolizer, zou aantonen dat kraanwater(en sommige fleswater) vol zit met allerlei scadelijke stoffen.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer