aa
door aad piraat Dec 16, 2014 om 11:38
Computers & telefonie

Ziggo abonnement

Jaren geleden kreeg ik bij mijn Ziggo abonnement een "gratis" ontvanger. Bedrijven die hun producten gratis weggeven bestaan niet lang en dus ben ik van mening dat de kosten van de ontvanger verrekend zijn met het abonnementsgeld. Nu de ontvanger na meer dan twee jaar stuk is en niet meer onder de garantie valt moet ik zelf een nieuwe kopen bij Ziggo. Ik ben nu van mening dat mijn abonnementskosten dan naar beneden dienen te worden bijgesteld maar dat doet Ziggo dus niet. Op deze wijze wordt elke abonnee naar mijn mening een oor aan genaaid. Kan iemand mij vertellen of mijn gevoel hierover een grond van waarheid bevat?

799 5 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 16, 2014 om 12:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je hoeft geen nieuwe te kopen bij Ziggo. a. dat kan mag je overal doen b. een nieuwe is noodzakelijk.

En Ziggo is inderdaad zeer zwakjes in klantenbinding.

Werkt de tip van tijger1 nu niet, dan kun je gewoon opzeggen en opnieuw afsluiten onder da naam en rekn. van een eventuele huisgenoot.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 16, 2014 om 13:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het gratis aanbieden van een gratis product, is gewoon een vorm van reclame, en reclame kost geld en dan zonder dat men weet of daar extra omzet van komt. Maar dit soort reclame weten ze van te voren dat het resultaat heeft.

tijger1
door tijger1 - Dec 16, 2014 om 14:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeg ze dat u overweegt uw abonnement op te zeggen. Krijgt u prompt een nieuwe.

aa
door aad piraat - Dec 16, 2014 om 14:38
50 Antwoorden / 24 Vragen

Beste tijger 1.

Ik denk dat jou antwoord het proberen waard is, voor de anderen bedankt voor jullie reactie.

tijger1
door tijger1 - Dec 16, 2014 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik hoop dat u succes hebt. Betetje overtuigend dreigen.;-)