bk
door bklos133 Feb 4, 2014 om 19:44
Geldzaken & recht

Ziggo factuur

Geachte heer / mevrouw,
In oktober (2013) heb ik Ziggo TV + Internet Z2 besteld. Alles is goed gegaan tot ik op 21-1-2014 een factuur krijg met daarin kosten die veel hoger uitvallen. In plaats van 48,95 per maand was het nu 59,32. Ik ben gaan inloggen op mijn ziggo en wat blijkt daar staat TV extra ipv standaard. 100% zeker dat ik standaard heb besteld. Na een klacht bij Ziggo te hebben neergelegd krijg ik een mail met daarin u heeft gebeld en gezegd dat u TV extra wilde hebben. Ik heb zelf geen ziggo aangesloten maar een monteur. Op 1-2-2014 krijg ik van Ziggo een overzicht met welke producten ik besteld heb en daarin staat heel duidelijk TV standaard. Ziggo beweerd anders. Wat kan ik hiermee doen?

596 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2014 om 19:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U moet toch ook een contract gekregen hebben waarin vermeld staat wat u gaat afnemen? Controleer dat. Staat daarin "standaard" stuur Ziggo dan een mail en verwijs naar het contract en naar het overzicht en eis dat zij de factuur aanpassen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer