wendy-claire
door wendy-claire Nov 3, 2013 om 23:06
Elektronica & tv

ZIGGO | i 'De geselecteerd service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd'

ZIGGO | i 'De geselecteerd service is gecodeerd of kan nit worden gedecodeerd'

Regelmatig kreeg ik tot nu toe, soms meerdere keren per dag' bij het wisselen van en zender, al dan niet eerst met de melding 134-9 in beeld, i 'De geselecteerd service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd'.
De televisie volledig 2 minuten uitzetten.

De helpdeskwijsneuzen weten het blijkbaar ook niet (meer).

Mijn televisie is een SONY KDL-40EX700 juli 2010. Met gebruikmaking van Neotion CI Plus Ca module licenced by Ir.deta (M:11 D: 19/12/09).

Daarnaast gebruikmakend van de HUMAX iHDR-5200C met smartcard.

Ligt het aan de smartcard in de Neotion?
Is het soms de Neotion (juli 2010) de oorzaak?
Of ligt het soms aan de SONY-televisie?

3819 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 4, 2013 om 00:32
619 Antwoorden / 29 Vragen
0

Sorry, dit is abusievelijk een dubbelpost geworden, dankzij de website.

De actuele vraag mijnerzijds

Deze dubbeltopic kan afgesloten worden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer