jo
door jobo1 May 25, 2014 om 18:12
Computers & telefonie

Ziggo mediabox

Wij zitten nu bij UPC en moeten ivm onze verhuizing over van provider. Degene die beschikbaar is, is Ziggo. Waar wij echter bij UPC voor een klein bedrag de box lenen (en daardoor automatisch een nieuwe box krijgen als het nodig is), zo moeten we bij Ziggo de box kopen voor het luttele bedrag van 199,-. Ik val zowat van mijn stoel. Wat een verplichte winkelnering. Je hebt gewoon geen keus. En als de box kapot gaat, dan vrees ik dat we gewoon een nieuwe moeten aanschaffen. Ongelooflijk.

2225 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 25, 2014 om 18:16
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Dit is niet helemaal correct, op het moment kost voor nieuwe klanten (wat jij dus ook bent) de HD Recorder 5 tientjes.

Na 2 jaar is hij jouw eigendom, en inderdaad zul je dan zelf voor 'n nieuwe moeten zorgen.

En inderdaad Ziggo (ook UPC) zijn veelal monopolist en doen aan koppelverkoop.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 25, 2014 om 18:18
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Overigens kun je ook gewoon jouw eigen apparatuur gebruiken, niet verplicht om bij Ziggo aan te schaffen.

Cookies
door Cookies - May 25, 2014 om 18:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Al op de site van Ziggo bij de aanbiedingen gekeken???

pi
door pieterwolters - May 25, 2014 om 21:03
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt ook een CI+ module nemen voor in de TV. Heb je geen mediabox nodig. Als je die bij Ziggo aanschaft kost die 89 euro, maar het kan ook goedkoper (heb het weleens voor 50..60 euro gezien).

costnix
door costnix - May 26, 2014 om 15:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Controleer wel even of uw TV geschikt is voor een CI(+) module. Zie HIER

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer