sh
door shima Jul 3, 2015 om 16:15
Computers & telefonie

Ziggo na overname Upc

Ik ben in februari verhuisd naar mn nieuwe huis, zorgvuldig koos ik voor UPC als provider. Nu heeft Ziggo het overgenomen waar ik helemaal niet blij mee ben omdat ik niet voor hun gekozen heb. Ik heb het gevoel dat mijn vrijheid in keuze weggenomen is door UPC (wat hun baggere klantenservice ook beaamde). Mag je zo maar klanten dwingen om te blijven vanwege een jaarcontract die ik met UPC afsloot en dus niet met ziggo?

653 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

19
door 1953 - Jul 3, 2015 om 16:25
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U kon destijds kiezen voor de overname i.c. fusie tussen die twee per 1 april jl. om het abonnement te doen beëindigen binnen 30 kalenderdagen.

De meesten zijn destijds overgestapt naar een andere provider, daarvan heeft KPN goed geboerd destijds.

Ben zelf per 1 juli jl. overgestapt van alles-in-1 Plus (oude Ziggo) naar complete Max. Moet nog wel wennen aan de Horizon mediabox.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 16:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

U heeft nog steeds UPC, alleen het nu Ziggo. Maar het moederbedrijf van UPC heeft Ziggo overgenomen, kennelijk had Ziggo een betere naam dan UPC en is dus voor die naam gekozen.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 3, 2015 om 16:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

UPC heeft n.l Ziggo overgenomen maar zij gebruiken alleen de naam Ziggo. Dat betekend dat UPC de baas is, voor blijft het alleen het zelfde.

Cookies
door Cookies - Jul 3, 2015 om 16:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ziggo heeft niks over genomen.

tijger1
door tijger1 - Jul 3, 2015 om 17:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar ook in februari was al bekend dat UPC Ziggo zou gaan overnemen. Niets over gelezen dan?

Dus u hebt nog steeds dezelfde (baggere) klantenservice. Houden zo.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer