Ziggo storingen decoder
kunnen jullie misschien ziggo een keer vragen waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc en wat ze er aan gaan doen
Hallo sanne4,
Voor contact met de redactie:
Klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.
..... waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc.....
Waar haal je dat vandaan?
die mededeling is van april 2015 het is nu halverwege juni nog niks gebeurd en neem maar van mij aan er gaat niks gebeuren want ze kunnen het niet oplossen de decoder kan de frequentie 474 niet aan
zie hier de problemen https://community.ziggo.nl/apparatuur-televisie-36/storing-samsung-decoder-dcb-h360r-2691
[quote=sanne4 schreef op woensdag 17 jun 2015, 12:59]die mededeling is van april 2015 het is nu halverwege juni nog niks gebeurd en neem maar van mij aan er gaat niks gebeuren want ze kunnen het niet oplossen de decoder kan de frequentie 474 niet aan
Die decoder is 6 jaar oud, die is in wezen (economisch) afgeschreven. Daar komt dus ook geen software update meer voor. Er staat wel: Het kabelbedrijf werkt wel aan een klantenoplossing.
Stel je vraag eens op de community van Ziggo KLIK
Ook hier al sinds de migratie met UPC problemen met dit apparaat. De eerste paar weken werd het probleem erkend. Mijn info en problemen werden gearchiveerd en ik zou enkele weken later terug mogen bellen als er geen updates kwamen die het probleem verhielpen.
Uiteraard was dit niet het geval, maar tijdens het volgende telefoongesprek werden de problemen plotseling ontkend. Ik moet tegen een maandelijkse meerprijs een ander abonnement afsluiten om een nieuwe ontvanger te krijgen.
Het is toch te zot voor woorden dat klanten voor Ziggo's problemen moeten "boeten"?
[quote=costnix schreef op vrijdag 19 jun 2015, 00:21]Gewoon overstappen op de Horizon-box. O NEE, dan behoud u uw ellende en er komt nog meer bij!
Nee hoor, Horizon werkt tegenwoordig prima. Ze hebben alleen een valse start gehad, maar daar hoef je niet jaren later nog steeds naar te verwijzen.
@pietwolters
Bij mij duurde die valse start meer dan één jaar. Gelukkig werd er bij mij glasvezel aangekegd en ben ik hem bij UPC gesmeerd. Bij glasvezel hem je keuze uit meerdere aanbieders. Als er eentje niet goede service aanbied, kan je na het uitdienen van je vontract weg. Bij de kabel heb je maar één (vieze) smaak.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer