Op
door Opa Eus May 22, 2015 om 16:45
Computers & telefonie

Ziggo verhoogt tarief al na enkele maanden

Net van Ziggo een prijsverhoging gekregen met de mededeling; de prijs gaat omhoog voor het Alles-in-1-pakket Basis.
Ik heb een abonnement Royal met o.a. 50mb etc. en moet ook betalen.
Dit vind ik byzonder klant onvriendelijke na net samengegaan te zijn met UPC. Kan dit zo maar. Komt mij over als machtsmisbruik.
Het probleem is wellicht op te lossen door over te stappen, maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden. Wie heeft hier ook ervaring/moeite mee????

1250 12 Rapporteer

ro
door ron530 - May 22, 2015 om 17:09
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het pakket wordt met één euro per maand verhoogd, het bellen met 0,01 cent was 0,99 cent wordt 10 cent per minuut. Uw stelling dat de "grandioze" prijsverhoging te maken heeft met het samenvoegen van twee kabelaar snijdt geen hout want alle providers passen jaarlijks hun tarieven aan.

edrick3
door edrick3 - May 22, 2015 om 17:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!

Op
door Opa Eus - May 22, 2015 om 17:27
41 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!

Op
door Opa Eus - May 22, 2015 om 17:31
41 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!

Ik zit ook goed en ik heb NIET geschreven een"grandioze" verhoging, maar alléén dat de prijs omhoog gaat. Dus even goed lezen. Ik vind het namelijk onverkwikkelijk dat dit soort bedrijven maar doen wat zij willen en de klant kan stikken . Zij weten dondersgoed dat een zelfde alternatief niet voorhanden is. Helaas. Dat is mijn punt. Het is dus in mijn ogen een misleidende aankondiging die je als klant zo maar hebt te accepteren of je kan opzouten.

aurora1
door aurora1 - May 22, 2015 om 17:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

"Wie heeft hier ook ervaring/moeite mee????"
Wel ervaringen mee, maar geen moeite ermee.
Zie verder de reactie van @ron530.

valerius-2
door valerius-2 - May 22, 2015 om 17:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ben blij dat ik nog niets hier over gehoord heb, kan ik tenminste weer rustig gaan slapen, want elke cent is er een dat kan aardig oplopen als men de hele dag aan het bellen bent.

ro
door ron530 - May 22, 2015 om 17:49
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Mijn stelling "grandioze" verhoging trek ik bij deze in maar dat de overname van Ziggo door UPC de reden zou zijn is apert onjuist.

zoekster
door zoekster - May 22, 2015 om 17:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=janlida schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:31][quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!

Ik zit ook goed en ik heb NIET geschreven een"grandioze" verhoging, maar alléén dat de prijs omhoog gaat. Dus even goed lezen. Ik vind het namelijk onverkwikkelijk dat dit soort bedrijven maar doen wat zij willen en de klant kan stikken . Zij weten dondersgoed dat een zelfde alternatief niet voorhanden is. Helaas. Dat is mijn punt. Het is dus in mijn ogen een misleidende aankondiging die je als klant zo maar hebt te accepteren of je kan opzouten.
Ik kan wel met u meevoelen. Sinds ik vorig jaar naar UPC ben overgestapt, heb ik drie prijsverhogingen meegemaakt. Eerst mijn telefoonabo met 1 euro, toen ergens in september met 1, 50 mijn alles in 1 pakket en nu weer 1 euro. Dus zo ben ik 3,50 per maand meer kwijt.

Troost u, diegenen die een horizonbox hebben die moeten nu 2 euro meer betalen. Zeker als dank dat ze een duurder pakket hebben ;-)
En dan nog niet te spreken van de goede zenders die ze er per 1 juli uit gaan halen als je voormalig UPC klant was.
Ik vind het ook flut, maar je doet er niks aan.

akkerdistel
door akkerdistel - May 23, 2015 om 07:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dien een klacht in bij de ACM dat je niet kunt overstappen naar 'n concurrent, opdat die er simpelweg niet is (exact zelfde situatie hier afgelopen jaar bij Ziggo 20 procent meer gaan betalen).
Geheel zinloos, die overheidsclub snapt werkelijk helemaal niets, maar bij genoeg klachten worden ze misschien ooit wakker.

Cookies
door Cookies - May 24, 2015 om 10:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=ron530 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:09]Het pakket wordt met één euro per maand verhoogd, het bellen met 0,01 cent was 0,99 cent wordt 10 cent per minuut.

Van 0,99 eurocent naar 0,10 eurocent is een FIKSE prijsverlaging!

ro
door ron530 - May 24, 2015 om 10:15
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Oeps reken foutje, de verhoging was wel prijspakker van de week bij kassa want 11% verhoging kan echt niet meer.

Cookies
door Cookies - May 24, 2015 om 11:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, prijspakkers en Kassa. Vind Kassa steeds meer op een soap gaan lijken i.p.v. een serieus consumentenprogramma.