autokeeg
door autokeeg Jul 3, 2015 om 18:04
Elektronica & tv

Ziggo verhuist niet

Is het acceptabel dat Ziggo, na meer dan een maand tevoren op de hoogte te zijn gesteld van mijn verhuizing, op de datum zelf (23 juni) verzuimt de overschakeling te effectueren en dan doodleuk te kennen geeft dat ze de daadwerkelijk verhuizing niet vóór 6 juli zullen uitvoeren. Ze waren wél zo vriendelijk de twee tv-loze weken niet in rekening te brengen. Zelf vind ik het schandalig.

1396 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 18:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, dat is niet acceptabel.

edrick3
door edrick3 - Jul 3, 2015 om 18:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo autokeeg,

Dat is dan hartstikke vervelend voor je (geweest).
Helaas, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Neem aan dat ze excuus hebben aangeboden.
In ieder geval hebben ze die twee weken dus terecht niet in rekening gebracht.
Nog even en je kunt weer kijken ....

Met vr.gr.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 18:15
9 Antwoorden / 2 Vragen

Waar gewerkt wordt, worden natuurlijk fouten gemaakt. Op zichzelf is dat ook niet zou eeg. Maar wat mij irriteert is de botte weigering om er iets aan te doen. Gewoon een spoed-monteur even langs sturen, dat weigerden ze botweg. TT al gemist, morgen Silverstone...

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zit er niet gewoon signaal op de kabel? Ziggo sluit dat nooit af.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 18:47
9 Antwoorden / 2 Vragen

Volgens een techneut bij Ziggo (die het trouwens niet kon veranderen) is er wel digitaal verhuisd, maar geen analoog signaal. En zowel m'n tv rechtstreeks als de tv via de Mediabox melden dat er geen signaal is. Hetgeen dus door Ziggo zelf plompverloren wordt bevestigd.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, nieuwbouw of heet het huis heel lang leeg gestaan? Want dat verklaart het denk ik wel, normaal staat het signaal er nog op en is het (denk ik) alleen maar een administratieve handeling, nu moet de boel daadwerkelijk weer fysiek aangesloten worden.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 19:33
9 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad lang leeggestaan.

ho
door hopetobehelping - Jul 3, 2015 om 19:49
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste autokeeg,

natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 19:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:49]Beste autokeeg,

natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.
Dat laatste kan je wel vergeten.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 20:31
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ach, ik ben verhuisd naar een deel van de stad waar UPC=Ziggo niet langer een monopolie heeft...

ho
door hopetobehelping - Jul 3, 2015 om 20:40
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:52]
Dat laatste kan je wel vergeten.

Dat is wellicht uw ervaring. Mijn ervaring is dat dat wel zo is, natuurlijk niet van zelf, u zult wat moeten aandringen en argumenten op tafel moeten gooien.