autokeeg
door autokeeg Jul 3, 2015 om 18:04
Elektronica & tv

Ziggo verhuist niet

Is het acceptabel dat Ziggo, na meer dan een maand tevoren op de hoogte te zijn gesteld van mijn verhuizing, op de datum zelf (23 juni) verzuimt de overschakeling te effectueren en dan doodleuk te kennen geeft dat ze de daadwerkelijk verhuizing niet vóór 6 juli zullen uitvoeren. Ze waren wél zo vriendelijk de twee tv-loze weken niet in rekening te brengen. Zelf vind ik het schandalig.

1396 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 18:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Nee, dat is niet acceptabel.

edrick3
door edrick3 - Jul 3, 2015 om 18:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo autokeeg,

Dat is dan hartstikke vervelend voor je (geweest).
Helaas, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Neem aan dat ze excuus hebben aangeboden.
In ieder geval hebben ze die twee weken dus terecht niet in rekening gebracht.
Nog even en je kunt weer kijken ....

Met vr.gr.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 18:15
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waar gewerkt wordt, worden natuurlijk fouten gemaakt. Op zichzelf is dat ook niet zou eeg. Maar wat mij irriteert is de botte weigering om er iets aan te doen. Gewoon een spoed-monteur even langs sturen, dat weigerden ze botweg. TT al gemist, morgen Silverstone...

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zit er niet gewoon signaal op de kabel? Ziggo sluit dat nooit af.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 18:47
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Volgens een techneut bij Ziggo (die het trouwens niet kon veranderen) is er wel digitaal verhuisd, maar geen analoog signaal. En zowel m'n tv rechtstreeks als de tv via de Mediabox melden dat er geen signaal is. Hetgeen dus door Ziggo zelf plompverloren wordt bevestigd.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Oké, nieuwbouw of heet het huis heel lang leeg gestaan? Want dat verklaart het denk ik wel, normaal staat het signaal er nog op en is het (denk ik) alleen maar een administratieve handeling, nu moet de boel daadwerkelijk weer fysiek aangesloten worden.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 19:33
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Inderdaad lang leeggestaan.

ho
door hopetobehelping - Jul 3, 2015 om 19:49
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste autokeeg,

natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 19:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:49]Beste autokeeg,

natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.
Dat laatste kan je wel vergeten.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 20:31
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ach, ik ben verhuisd naar een deel van de stad waar UPC=Ziggo niet langer een monopolie heeft...

ho
door hopetobehelping - Jul 3, 2015 om 20:40
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:52]
Dat laatste kan je wel vergeten.

Dat is wellicht uw ervaring. Mijn ervaring is dat dat wel zo is, natuurlijk niet van zelf, u zult wat moeten aandringen en argumenten op tafel moeten gooien.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

li
lift - Apr 16, 2024 om 11:42
Voeding & gezondheid

Service smienk

Een traplift aangeschaft bij Smienk, inclusief een cadeaubon van €125 als je nog iemand aanbrengt!!  (verdrietig eigenlijk) voor €4430. Gebruikt ongeveer een half jaar, 2x daags.
Inclusief demontage kregen wij er €200 voor terug, daar wordt heel makkelijk veel geld verdient over de rug van hulpbehoevende mensen, zo gemeen!!
Na 1 week gebeld met dit bedrijf, wilde de traplift wel t ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer