irishterrier
door irishterrier Aug 31, 2015 om 19:16
Computers & telefonie

Zipfile openen in Messenger.

Op mijn Ipad is in Messenger een zipfile binnengekomen.
Hoe open ik dit daar ? Overzetten naar de mail inbox werkt ook niet.

1336 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2015 om 19:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kijk eens in de Appstore bij Zip file viewer of Zip & Rar

edrick3
door edrick3 - Aug 31, 2015 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo irishterrier,

Met Zipfile Viewer; klik hier.

Of met iZip: klik hier.

Suc6

irishterrier
door irishterrier - Aug 31, 2015 om 21:39
44 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 31 aug 2015, 20:13]Hallo irishterrier,

Met Zipfile Viewer; klik hier.

Of met iZip: klik hier.

Suc6

Hallo Edrick,

Beide apps heb ik geprobeerd. Messenger vind ik niet in iZip, wel een aantal boxen en clouds.
U begrijpt, e.e.a. Is me niet duidelijk.

freya
door freya - Aug 31, 2015 om 22:01
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Naar ik aanneem, wéét je van wie het bericht (en de zip-file) afkomstig is? kun je niet gewoon vragen of ze je het bestand willen mailen?

Als het een onbekende is, zou ik maar helemaal niet proberen het bestand te openen.....

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2015 om 22:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb zelf geen Messenger, maar toen ik een Zip file ontving, heb ik Zip viewer gedownload uit de Appstore. Daarna kon ik op die file klikken en kwam er een schermpje met openen met Zip viewer.

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2015 om 09:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@irishterrier,

Nog een mogelijkheid: klik

Suc6

irishterrier
door irishterrier - Sep 1, 2015 om 16:50
44 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 1 sep 2015, 09:50]@irishterrier,

Nog een mogelijkheid: klik

Suc6

De afzender gaf mij de oplossing. Misschien interessant voor u.

Quote
Downlosd Messenger attachments using the computer directly from Facebook and then either unzip it or click inside it and copy the contents to where you want them. You can never open/transfer stuff 'within' the Messenger app - just see that it is there
Unquote
Groet,
JS

irishterrier
door irishterrier - Sep 1, 2015 om 16:55
44 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=freya schreef op maandag 31 aug 2015, 22:01]
Naar ik aanneem, wéét je van wie het bericht (en de zip-file) afkomstig is? kun je niet gewoon vragen of ze je het bestand willen mailen?

Als het een onbekende is, zou ik maar helemaal niet proberen het bestand te openen.....

Hallo, zojuist een quote bij 'edrick3' gepost. Misschien ook voor u interessant.

Groet, JS

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2015 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@irishterrier,

Bedankt voor de toelichting.
Neem aan dat je de boodschap nu gelezen hebt. ;-)

Met vr.gr.