sh
door shan Jul 2, 2014 om 19:12
Computers & telefonie

Zoekveld facebook

Hallo,
op de laptop mis ik op mijn facebookpagina het 'zoekveld'. Hoe krijg ik dat wel cq zichtbaar?
Weet iemand raad?
Shan

3878 9 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 3, 2014 om 09:02
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Halo Shan,
dit vond ik op de site:
Bovenaan op je Facebook pagina heb je een zoekveld in je blauwe balk van Facebook.

KLIK

Vr. Gr. sjoppie.

sh
door shan - Jul 3, 2014 om 09:41
104 Antwoorden / 37 Vragen

Sjoppie bedankt. Heb het verhaal gelezen. En dat klopt ook tenminste wel op een ipad maar niet op mijn laptop.
En dat vind ik raar. Op de laptop staat links op die blauwe balk " Facebook" en rechts " Instellingen" en " Afmelden " .
Verder is er op die balk niets te zien! Rara, waarom niet?
Zoals gezegd, op een ipad ziet de Facebookpagina er uit zoals bedoeld.
Shan

pi
door pieterwolters - Jul 3, 2014 om 11:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Welke browser gebruik je?

sh
door shan - Jul 3, 2014 om 18:13
104 Antwoorden / 37 Vragen

@ pieterwolters

Firefox. Kan die e.e.a. veroorzaken?
Shan

pi
door pieterwolters - Jul 3, 2014 om 23:30
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat die invoerbalk blijft staan als je de rest van de pagina scrollt, moet dat wel door de browser ondersteund worden. Net even gecheckt met FF en bij mij werkt het zoals het hoort.

Heb je al gekeken of er wellicht updates voor FF zijn?

sh
door shan - Jul 4, 2014 om 10:33
104 Antwoorden / 37 Vragen

@pieterwolters

Ik weet eigenlijk niet of die blauwe balk blijft staan of dat hij uit beeld verdwijnt.
Volgens mij verdwijnt hij bij het scrollen. Moet ik bekijken.
FF update automatisch. Ook dat check ik nog.
Je hoort nog van mij.
Gr.
Shan

as
door asterix100 - Jul 4, 2014 om 12:48
6 Antwoorden / 0 Vragen

Shan,

Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met de facebook pagina in FF.

Je kunt op 2 manieren dit herstellen. 1. ga naar het menu extra en dan opties en vervolgens het tabblad privacy. Dan staat daar halverwege: recente geschiedenis wissen of individuele cookies verwijderen. Wis je geschiedenis en zoek bij de cookies Facebook op, of wis alle cookies.
2. In de nieuwe versie van FF kun je ook naar geschiedenis gaan bij de 3 liggende streepjes rechtsboven. Ook daar heb je deze keuze.

Succes,
Asterix

sh
door shan - Jul 4, 2014 om 16:04
104 Antwoorden / 37 Vragen

@asterix100 :
- de versie van FF is 30.0; er is een v31.0_Beta6 maar die zal ws geen verschil maken. Ik neem aan dat jij ook v30.0 gebruik.
- op het tabblad Privacy komt niet 'recente geschiedenis' voor.
- ik heb wel ingesteld op: Cookies van derden accepteren: Nooit
- Cookies bewaren tot ik FF afsluit. (tijdens surfen wordt telkens gevraagd cookies te acepteren, dat doe ik dan maar of FF ze vanwege die instelling ook accepteert weet ik niet. Ik zou verwachten dat hij dat dan ook niet doet.?
- Ik heb 'Geschiedenis' nu in ingesteld op 'wissen zodra FF afsluit.
Maar dat maakt voor mijn Facebook pagina allemaal geen verschil. De Blauwe balk scrollt niet mee ( blijft dus wel staan, maar vermeldt niet meer dan de 3 reeds genoemde items: Facebook (links) en rechts: "Instellingen'en 'Afmelden'.
Probleem blijft dus.
Shan

sh
door shan - Jul 4, 2014 om 16:18
104 Antwoorden / 37 Vragen

Ik heb inmiddels iets gevonden op de volgende link:

http://ernohannink.nl/facebook-zakelijk-account-veranderen-naar-persoonlijk-profiel/

Ik heb een account aangemaakt op naam van onze groep : Oudzat
Wellicht zit 'm daar de kneep. Het is ws behandeld als een zakelijk account.
Het vreemde is wel dat op een ipad dat probleem er niet is.
Daar werkt het account prima met alle mogelijkheden die facebook te bieden heeft. ?????????????????????
Om een zakelijk account om te zetten naar een persoonlijk account moet je een kopie van je ID kaart meesturen.
Ja, Daaaaag !
Shan