pl
door planner60 Sep 9, 2013 om 12:10
Garantie & verzekeringen

Zorgverzekering

Waarom kan je niet zien,bij je zorgverzekering,wat je betaald,en aan wie
Ik ben bij vgz ,ze zeggen om je privacy te beschermen,is toch absurd. Ik kan het tochalleen inzien

248 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2013 om 12:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u bij VGZ geen eigen pagina, waarop u kunt inloggen om de declaraties te bekijken? En als u een eigen risico moet betalen, krijgt u toch een overzicht waar dat op staat?

zwemmer
door zwemmer - Sep 9, 2013 om 13:02
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Naast de eigen digitale pagina op het internet verstuurt mijn verzekering regelmatig een overzicht van verschuldigde/voorgeschoten bedragen per papieren post. Misschien moet u dat apart aanvragen?

Zwemmer