re
door rein02 May 29, 2015 om 09:51
Voeding & gezondheid

Zorgverzekering

ik scheur mijn kruisband dus krijg ik in 2014 fysio therapie . de eerste 20 behandelingen komen van mijn aanvullende . De rest is chronisch en komt dus uit de basis ten koste van mijn eigen risico. In 2015 moet de behandeling worden voortgezet. Gaat dat dan ook eerst van mijn aanvullende , of rechtstreeks van uit mijn basis ten koste van mijn eigen risico

565 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 29, 2015 om 10:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als de rest werkelijk chronisch is, dat kan uw fysiotherapeut u vertellen, dan lopen de behandelingen door in het nieuwe jaar en gaan die niet opnieuw ten laste van de aanvullende verzekering.

Lees hier.

Of opnieuw het gewone eigen risico van toepassing is, durf ik u niet te zeggen. Dat zult u moeten navragen bij de zorgverzekeraar.

edrick3
door edrick3 - May 29, 2015 om 10:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....DUBBELPOST....

Klik hier