re
door rein02 May 29, 2015 om 09:51
Voeding & gezondheid

Zorgverzekering

ik scheur mijn kruisband dus krijg ik in 2014 fysio therapie . de eerste 20 behandelingen komen van mijn aanvullende . De rest is chronisch en komt dus uit de basis ten koste van mijn eigen risico. In 2015 moet de behandeling worden voortgezet. Gaat dat dan ook eerst van mijn aanvullende , of rechtstreeks van uit mijn basis ten koste van mijn eigen risico

601 4 Rapporteer

zw
door zwaardvis - May 29, 2015 om 10:18
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk uiteraard in de aanvullende voorwaarden van JOUW verzekering.

Maar waarschijnlijk staat daar, net als bij mij, de eerste X behandelingen per kalenderjaar zijn ten laste van deze aanvullende verzekering.

zw
door zwaardvis - May 29, 2015 om 10:21
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Overigens kan het ook zijn dat de verzekering onderscheid maakt naar chronisch en niet chronische aandoeningen. Bij Chronisch kan dan in de voorwaarden staan, de eerste X behandelingen per AANDOENING.....
En bij niet chronisch PER KALENDERJAAR....

Cookies
door Cookies - May 29, 2015 om 10:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rein02 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 09:51]ik scheur mijn kruisband dus krijg ik in 2014 fysio therapie . de eerste 20 behandelingen komen van mijn aanvullende . De rest is chronisch en komt dus uit de basis ten koste van mijn eigen risico. In 2015 moet de behandeling worden voortgezet. Gaat dat dan ook eerst van mijn aanvullende , of rechtstreeks van uit mijn basis ten koste van mijn eigen risico

Een gescheurde kruisband valt niet onder 'chronische aandoeningen' van de 'Lijst Borst'. Dus in 2015 gaat het eerst uit je aanvullende verzekering.

tijger1
door tijger1 - May 29, 2015 om 10:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees ook hier.

Klik