wh
door whinnypaard Nov 23, 2014 om 22:13
Garantie & verzekeringen

Zorgverzekering in april 18

In april word ik 18. In april moet ik dus een eigen zorgverzekering. Moet ik dit nu in december al regelen of is het mogelijk om per april een nieuwe zorgverzekeraar te kiezen?

745 12 Rapporteer

door 1953 - Nov 23, 2014 om 23:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Pas vanaf uw 18de leeftijd een zorgverzekering zelf regelen als dan niet met een aanvullende zorgverzekering.

U kunt nu al de aanbiedingen van de zorgverzekeraars en de premies gaan vergelijken.

tijger1
door tijger1 - Nov 24, 2014 om 14:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u nog geen Digid hebt, vraag die dan aan. Is wel zo handig bij de belastingdienst en de zorgverzekering. En overige zaken natuurlijk.

aurora1
door aurora1 - Nov 24, 2014 om 20:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als je 18 wordt kun je tussentijds deze verzekering afsluiten (is een uitzondering op de regel). Dus tegen die tijd kun je dat regelen. Mogelijk ontvangen je ouders ruim tevoren een brief van de verzekering en kun je op basis daarvan besluiten welke verzekering je neemt.

Cookies
door Cookies - Nov 24, 2014 om 20:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Meer info over 18 jaar worden en zorgverzekering KLIK

Voor alle duidelijkheid: pas op de 1e van de maand volgend op de maand waarin je 18 jaar wordt, moet je zelf een verzekering afsluiten.

Vergeet niet per die datum ook zorgtoeslag aan te vragen. Dat kan digitaal geregeld worden bij KLIK

joke127
door joke127 - Nov 10, 2015 om 16:32
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik word in januari 18 jaar dus ben nu alles uit aan het vogelen over de zorgverzekering 2016 en hoe alles nou precies werkt. Ik ben er achter gekomen dat ik pas in de maand ná dat ik 18 ben geworden een eigen zorgverzekering moet afsluiten.. ondertussen kijk ik wel goed mee de aankomende weken want ik wil geen speciale actie missen ofzo! kan wel een nieuwe ipad gebruiken!

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2015 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@joke127

Die I-pad betaalt u dan zelf.

me
door mein33 - Nov 10, 2015 om 17:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=joke127 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 16:32]Ik word in januari 18 jaar dus ben nu alles uit aan het vogelen over de zorgverzekering 2016 en hoe alles nou precies werkt. Ik ben er achter gekomen dat ik pas in de maand ná dat ik 18 ben geworden een eigen zorgverzekering moet afsluiten.. ondertussen kijk ik wel goed mee de aankomende weken want ik wil geen speciale actie missen ofzo! kan wel een nieuwe ipad gebruiken!

@joke127,

U maakt, op een geheel onschuldig lijkende wijze, wel reclame d.m.v. de link naar de door u zo gepropageerde site.
U deed ditzelfde ook al op een vraag van @mebo uit augustus jl.
Dit kan geen toeval zijn.
Maar voor iedereen die de site bezoekt is het voor u weer "KASSA".

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2015 om 18:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@joke127

Maar u krijgt echt geen I-pad bij DSW. En u gaat toch al vol vertrouwen met die club in zee? Hoeft u tich niet verder te kijken? Maar misschien verdient u die wel met het promoten van die site.

aurora1
door aurora1 - Nov 10, 2015 om 18:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=mein33 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 17:36][quote=joke127 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 16:32]Ik word in januari 18 jaar dus ben nu alles uit aan het vogelen over de zorgverzekering 2016 en hoe alles nou precies werkt. Ik ben er achter gekomen dat ik pas in de maand ná dat ik 18 ben geworden een eigen zorgverzekering moet afsluiten.. ondertussen kijk ik wel goed mee de aankomende weken want ik wil geen speciale actie missen ofzo! kan wel een nieuwe ipad gebruiken!

@joke127,

U maakt, op een geheel onschuldig lijkende wijze, wel reclame d.m.v. de link naar de door u zo gepropageerde site.
U deed ditzelfde ook al op een vraag van @mebo uit augustus jl.
Dit kan geen toeval zijn.
Maar voor iedereen die de site bezoekt is het voor u weer "KASSA".

Deze joke127 die zegt in januri a.s. 18 te worden was op 17 oktober 2014 ook al ijverige aan het promoten. Toen met de vermelding dat het elk jaar weer van pas komt om over te stappen naar een andere energieleverancier..... in reactie op een oudere vraag van @hook

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2015 om 18:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo, een ijverige meid op haar 16e, vandaar die I-pad, die houdt ze er dan wel van over. :-((

aurora1
door aurora1 - Nov 10, 2015 om 18:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 18:35]Zo, een ijverige meid op haar 16e, vandaar die I-pad, die houdt ze er dan wel van over. :-((

"Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid".... en toch zou het ook zomaar een vent kunnen zijn.....

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2015 om 19:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard. :-))