jd
door jdelooff Sep 14, 2015 om 17:35
Voeding & gezondheid

Zout

Keukenzout is NaCl. hoe zit het met de uit vis getrokken PURE zoute vloeistoffen zoals Fish Sauce, Krab Sauce enz. zoals verkrijgbaar in de toko's? Is dat ook NaCl ? Let op, bij goedkope vissausen is NaCl toegevoegd. Als dat niet zo is, dan zouden die vloeistoffen een goed alternatief zijn voor het keukenzout.

619 3 Rapporteer

door 1953 - Sep 14, 2015 om 18:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen

En wat is uw vraag in dezen? Uw betoog lijkt eerder thuishoren onder discussies als discussie.

aurora1
door aurora1 - Sep 14, 2015 om 20:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Via internet kunt u o.a. klik hier vinden, de ingrediënten. Dat zal ook wel op de flesjes vermeld staan. Het is dus een combinatie van vissen en (veel) zout....

gerbera
door gerbera - Sep 17, 2015 om 20:18
7348 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=1953 schreef op maandag 14 sep 2015, 18:00]En wat is uw vraag in dezen? Uw betoog lijkt eerder thuishoren onder discussies als discussie. hoe zit het met de uit vis getrokken PURE zoute vloeistoffen zoals Fish Sauce, Krab Sauce enz. zoals verkrijgbaar in de toko's? Is dat ook NaCl ? Dat is de vraag, maar lezen is duidelijk niet uw sterkste kant.