sw
door sweetdevil Dec 28, 2014 om 12:12
Vakantie & reizen

Bedwantsen thuis na nacht in Hotel De Keyser antwerpen

Ik heb via hotelspecials een weekendje antwerpen geboekt bij hotel De Keyser. Helaas heb ik hier bedwantsen opgelopen. Al snel nadat ik weer thuis was kreeg ik (en de andere twee mensen in mijn reisgezelschap) last van jeuk en bultjes en ben ik naar de dokter geweest. Die bevestigde het en raadde mij aan mijn huis te controleren. Helaas zat het dus in mijn slaapkamer. Het huis moet professioneel gereinigd worden (2x 400 euro). Ook moeten mijn kleren en laptop behandeld worden. Het hotel zegt het naar te vinden, maar heeft volgens hun geen bedwantsen aangetroffen op mijn kamer. Kan ik nog wat tegen ze beginnen? Ik zit echt met mn handen in het haar!

12139 36 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2014 om 12:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U zult eerst moeten bewijzen dat u daar inderdaad bedwantsen heeft opgelopen, zonder dat begint u niets.

U zou dan al een expert mee moeten nemen naar uw hotelkamer. Dat zou ik dan onaangekondigd doen met een boeking voor een nacht. Goede kans dat ze daar nog steeds zitten, want eenmaal in een hotel schijnen ze het heel moeilijk uitroeien te zijn.

Hebben de medereizigers ook bedwantsen in hun slaapkamer sinds hun verblijf in dat hotel? Daar zou u ook bewijs aan kunnen ontlenen.

tenormin
door tenormin - Dec 28, 2014 om 12:37
16859 Antwoorden / 108 Vragen

klik .
Meerdere (recent ook nog) bedwantsen klachten. Zou dus (zo snel als mogelijk) zoals @zoekster ook aangeeft, een expert, als mystery guest laten boeken en onderzoeken. Kost ook geld, maar uw huis cleanen dus ook. Zijn ze daadwerkelijk aanwezig komt het kostenplaatje wel bij het hotel. Succes.

sw
door sweetdevil - Dec 28, 2014 om 12:52
11 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 28 dec 2014, 12:18]U zult eerst moeten bewijzen dat u daar inderdaad bedwantsen heeft opgelopen, zonder dat begint u niets.

U zou dan al een expert mee moeten nemen naar uw hotelkamer. Dat zou ik dan onaangekondigd doen met een boeking voor een nacht. Goede kans dat ze daar nog steeds zitten, want eenmaal in een hotel schijnen ze het heel moeilijk uitroeien te zijn.

Hebben de medereizigers ook bedwantsen in hun slaapkamer sinds hun verblijf in dat hotel? Daar zou u ook bewijs aan kunnen ontlenen.
Jeetje, ik had verwacht dat het gemakkelijker zou zijn... Dacht echt dat dit niet zomaar kon bij een viersterrenhotel :(
Straks zit er in een specifieke kamer niets en heb ik dubbele kosten

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2014 om 13:03
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=sweetdevil schreef op zondag 28 dec 2014, 12:52][quote=zoekster schreef op zondag 28 dec 2014, 12:18]U zult eerst moeten bewijzen dat u daar inderdaad bedwantsen heeft opgelopen, zonder dat begint u niets.

U zou dan al een expert mee moeten nemen naar uw hotelkamer. Dat zou ik dan onaangekondigd doen met een boeking voor een nacht. Goede kans dat ze daar nog steeds zitten, want eenmaal in een hotel schijnen ze het heel moeilijk uitroeien te zijn.

Hebben de medereizigers ook bedwantsen in hun slaapkamer sinds hun verblijf in dat hotel? Daar zou u ook bewijs aan kunnen ontlenen.
Jeetje, ik had verwacht dat het gemakkelijker zou zijn... Dacht echt dat dit niet zomaar kon bij een viersterrenhotel :(
Straks zit er in een specifieke kamer niets en heb ik dubbele kosten
Ik begrijp het probleem. Maar in een rechtsstaat geldt nu eenmaal: wie eist bewijst.

U stelt dat u in dat hotel bedwantsen heeft opgelopen, maar hoe kan een buitenstaander/rechter nu weten of dat waar is?

sw
door sweetdevil - Dec 28, 2014 om 13:12
11 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 28 dec 2014, 13:03][quote=sweetdevil schreef op zondag 28 dec 2014, 12:52][quote=zoekster schreef op zondag 28 dec 2014, 12:18]U zult eerst moeten bewijzen dat u daar inderdaad bedwantsen heeft opgelopen, zonder dat begint u niets.

U zou dan al een expert mee moeten nemen naar uw hotelkamer. Dat zou ik dan onaangekondigd doen met een boeking voor een nacht. Goede kans dat ze daar nog steeds zitten, want eenmaal in een hotel schijnen ze het heel moeilijk uitroeien te zijn.

Hebben de medereizigers ook bedwantsen in hun slaapkamer sinds hun verblijf in dat hotel? Daar zou u ook bewijs aan kunnen ontlenen.
Jeetje, ik had verwacht dat het gemakkelijker zou zijn... Dacht echt dat dit niet zomaar kon bij een viersterrenhotel :(
Straks zit er in een specifieke kamer niets en heb ik dubbele kosten
Ik begrijp het probleem. Maar in een rechtsstaat geldt nu eenmaal: wie eist bewijst.

U stelt dat u in dat hotel bedwantsen heeft opgelopen, maar hoe kan een buitenstaander/rechter nu weten of dat waar is?

Nou aangezien er niemand in mijn huis geslapen heeft de afgelopen tijd en er ook geen bedluis was (en dus geen rare rode bultjes voor die tijd) en na de reis hadden ik en mijn gezelschap er wel last van. Ik ben naar de dokter en dermatoloog geweest en die bevestigden het, en ook de reinigingsdienst gaf aan dat het om bedwantsen ging.
Ik dacht dat zoveel dingen tezamen geen toeval konden zijn, maar het hotel ziet het niet zo helaas

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2014 om 13:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is niet genoeg om het hotel aan te klagen. Dat u bedwantsen heeft (gehad) staat als een paal boven water, dat hoeft u niet te bewijzen. De oorsprong van de bedwantsen, dat is een ander verhaal.

Ik zie in de link van tenormin, dat u zich op Zoover kenbaar heeft gemaakt. Alleen ene Isis heeft dezelfde klacht, maar ik heb het vermoeden dat u of uw reisgenoot die reactie heeft neergezet. Indien niet, probeer dan met Isis in contact te komen.
Als daar een hele lijst van gasten met klachten over bedwantsen had gestaan dan had u een sterker verhaal gehad.

Heel vervelend voor u dat u zoveel kosten heeft moeten maken, maar zonder bewijs komt u nergens.

sw
door sweetdevil - Dec 28, 2014 om 13:25
11 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 28 dec 2014, 13:23]Het is niet genoeg om het hotel aan te klagen. Dat u bedwantsen heeft (gehad) staat als een paal boven water, dat hoeft u niet te bewijzen. De oorsprong van de bedwantsen, dat is een ander verhaal.

Ik zie in de link van tenormin, dat u zich op Zoover kenbaar heeft gemaakt. Alleen ene Isis heeft dezelfde klacht, maar ik heb het vermoeden dat u of uw reisgenoot die reactie heeft neergezet. Indien niet, probeer dan met Isis in contact te komen.
Als daar een hele lijst van gasten met klachten over bedwantsen had gestaan dan had u een sterker verhaal gehad.

Heel vervelend voor u dat u zoveel kosten heeft moeten maken, maar zonder bewijs komt u nergens.

Bedankt voor je reacties in ieder geval. Er zijn inderdaad twee reacties van mij en mijn reisgezelschap op zoover, de andere persoon waar de directeur op gereageerd had die ken ik niet.

tenormin
door tenormin - Dec 28, 2014 om 13:28
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sweetdevil schreef op zondag 28 dec 2014, 13:12]
Nou aangezien er niemand in mijn huis geslapen heeft de afgelopen tijd en er ook geen bedluis was (en dus geen rare rode bultjes voor die tijd) en na de reis hadden ik en mijn gezelschap er wel last van. Ik ben naar de dokter en dermatoloog geweest en die bevestigden het, en ook de reinigingsdienst gaf aan dat het om bedwantsen ging.
Ik dacht dat zoveel dingen tezamen geen toeval konden zijn, maar het hotel ziet het niet zo helaas

kijk hier . Nee, het hotel kijkt wel uit om het toe te geven, het kost u veel geld maar het gaat hen een vermogen kosten om alle kamer bedwants vrij te maken.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 28, 2014 om 13:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja dat is een vreselijk gedoe om die beestjes kwijt te raken. Plus dat zij ook nog ziektes over kunnen dragen. Ik heb van af het begin daar altijd angst mee ge had, maar iemand heeft mijn doen verteld wat de beste remedie is als men een hotel verlaat. Eerst goed baden en schone kleren aan doen en na thuis komst alles in de was gooien ook de schone kleren die na het baden aangetrokken zijn .Vaak in hotels door gebracht nooit na deze procedure last van die beesten ondervonden.

aurora1
door aurora1 - Dec 28, 2014 om 13:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Koop voor de zekerheid een spray tegen luizen/kruipende insecten bij een dierenwinkel, mocht u er nog niet vanaf zijn. Een versie waarmee je in een ruimte moet spuiten en die met alles dicht een uur of langer afgesloten laten en erna ventileren.
Het zal in die hotelkamer ook moeilijk te constateren zijn omdat de beesten alleen in het donker tevoorschijn komen en zelfs dan moeilijk te vinden zijn.

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2014 om 13:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

De reactie van Marjolein had ik over het hoofd gezien. U zou dan in contact moeten zien te komen met haar. Met een beetje gegoogel is haar email adres wel te achterhalen, als dat de juiste MvdP is.
Ik lees nu ook dat ze het hotel daarna hebben laten reinigen, dus ik vrees dat u niets meer zult kunnen bewijzen via een expert.

Het zal een lastig verhaal worden om de schade op het hotel te verhalen. Zit het ook nog in België.

sw
door sweetdevil - Dec 28, 2014 om 13:55
11 Antwoorden / 3 Vragen

Nouja iedereen bedankt voor zijn of haar input. Denk dat er weinig anders op zit dan gewoon de reinigingsdienst zelf te betalen en m'n kleding heet te wassen en in zakken te doen (en evt in de vriezer daarna)
Hotel De Keyser gaat toch niet toegeven en ik heb niets te bewijzen, mooi geregeld weer :(

sw
door sweetdevil - Dec 28, 2014 om 13:57
11 Antwoorden / 3 Vragen

Ik hoop dat iemand anders nu gewaarschuwd is voor het boeken bij dit hotel.

tenormin
door tenormin - Dec 28, 2014 om 14:16
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sweetdevil schreef op zondag 28 dec 2014, 13:57]Ik hoop dat iemand anders nu gewaarschuwd is voor het boeken bij dit hotel.

Dat denk ik, eerlijk gezegd, niet. Klachten komen veelal achteraf. Wat jammer is. Maar denk zelfs als u het andere negatieve commentaar had gelezen, u toch wel was gegaan, want is nu een klacht, toch? Nou ja, het is zoals het is nu. Heel vervelend.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 28, 2014 om 17:11
7225 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=sweetdevil schreef op zondag 28 dec 2014, 13:57]Ik hoop dat iemand anders nu gewaarschuwd is voor het boeken bij dit hotel.
Daar ben ik van overtuigd Sweetdevil.
Vr.gr.

hutch
door hutch - Dec 28, 2014 om 18:33
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Op een ander forum schreef u (o.a.):
"Contact opgenomen met hotel De Keyser en er werd me gezworen dat ze bestreden waren."

In het verleden hadden zij dus wel last van die beestjes. En nu dus niet meer??
Mogelijk hebben zij toentertijd ook bij hoog en laag vol gehouden dat dit niet bij hen voorkwam.

Helaas zult u (!) moeten bewijzen dat u dit in dit (zogenaamde) 4* 'hotel' hebt opgelopen.
De enige mogelijkheid is om iemand anders daarheen te sturen voor een nachtje (onder het mom van vakantie?) en een controle te laten doen.
Dit kost u in ieder geval de reis- en verblijfkosten.

Dat dit hotelletje een demotiverende opstelling inneemt, dus gewoon keihard ontkent, tegen beter weten in, had ik ook niet anders verwacht.

In ieder geval weet (gelukkig) nu half Nederland (en omstreken) dat men beter niet naar dit hotelletje moet gaan.

dokun
door dokun - Dec 29, 2014 om 12:36
152 Antwoorden / 0 Vragen

Als u iets beter zoekt op Google (hotelnaam + "bedwantsen") dan vind u meerdere klachten over dit hotel i.v.m. de bedwantsen. Ook van jaren geleden.

Misschien dat u daarmee toch uit de voeten kan en iets van uw geld bij het hotel terug kunt claimen..

an
door ant40 - Dec 29, 2014 om 13:30
9 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals al eerder aangegeven kan dit in alle soorten hotels voorkomen.
Waarschijnlijk meegebracht door eerdere gasten.

Het enige wat je kunt doen is voor je gaat slapen controleren of ze er zitten.
Ze zitten meestal bij het voeteneinde van het bed.
Til dit op en zie je ze niet dan is het (zo goed als zeker) goed.
Zie je ze, een andere kamer nemen.

Verder bij thuiskomst altijd alle kleren wassen. Je wilt ze niet in je eigen huis hebben want dat is ellende. Verder is de tip van koffer op rekje leggen een goede.
Ik vraag mij af of je met 2x €400,- wel klaar bent?

wimmi20
door wimmi20 - Dec 29, 2014 om 18:42
2154 Antwoorden / 7 Vragen

IK heb eens gekoekeld op hotel De Keyzer Antwerpen.
Er zijn veel reacties op dit hotel, allen nogal lovend.
U bent--ook op andere sites-- de enige die klaagt over bedwansen.
Als die daar zijn dan zouden er toch veel meer klachten zijn over die beessies ?
Heeft u ze niet opgelopen in bv de trein ?

komsja
door komsja - Dec 29, 2014 om 18:58
1064 Antwoorden / 218 Vragen

het is wellicht een hele domme vraag,maar wat zijn in ....naam bedwansen???

tenormin
door tenormin - Dec 29, 2014 om 19:04
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=komsja schreef op maandag 29 dec 2014, 18:58]het is wellicht een hele domme vraag,maar wat zijn in ....naam bedwansen???

Klik even op mijn link van Zondag, 13:28 uur. Word men erg blij van, maar niet heus.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 29, 2014 om 19:14
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Bedwansen zijn hetzelfde als wandluizen.
Even een weetje : wandluis is in het frans punaise.
Op koekel wordt uw vraag uitgebreid beantwoord.
Met smakelijke foto's.
++++++++++++++++++++++==========

=komsja schreef op maandag 29 dec 2014, 18:58: het is wellicht een hele domme vraag,maar wat zijn in ....naam bedwansen???

valerius-2
door valerius-2 - Dec 29, 2014 om 19:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 29 dec 2014, 19:14]Bedwansen zijn hetzelfde als wandluizen.
Even een weetje : wandluis is in het frans punaise.
Op koekel wordt uw vraag uitgebreid beantwoord.
Met smakelijke foto's.
++++++++++++++++++++++==========

[quote=komsja schreef op maandag 29 dec 2014, 18:58]het is wellicht een hele domme vraag,maar wat zijn in ....naam bedwansen???

Het is al heel een plaag, vooral in vuile hotels, het komt veel vaker voor dan men denkt ook bij prive.

komsja
door komsja - Dec 29, 2014 om 20:18
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@tenormin
Heb even op uw link gekeken,en van wat ik daar lees word men inderdaad niet blij van Bruwehhhee

sw
door sweetdevil - Feb 13, 2015 om 21:35
11 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 29 dec 2014, 18:42]IK heb eens gekoekeld op hotel De Keyzer Antwerpen.
Er zijn veel reacties op dit hotel, allen nogal lovend.
U bent--ook op andere sites-- de enige die klaagt over bedwansen.
Als die daar zijn dan zouden er toch veel meer klachten zijn over die beessies ?
Heeft u ze niet opgelopen in bv de trein ?

Ik zie de reactie nu pas. In een eerdere reactie op Zoover geeft de directie zelf toe last te hebben gehad van deze beestjes. Ze gaven toen aan ze verwijderd te hebben. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet. Ik ben er met de auto heen geweest dus het kwam niet van de trein haha

tenormin
door tenormin - Feb 13, 2015 om 21:48
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@sweetdevil, ondanks uw late reactie (u bent met de auto gegaan): is uw huis inmiddels ontsmet of zijn de bedwandsen spontaan verdwenen? Uw topic is immers van 28 dec. 2014 dus vraag me werkelijk af hoe een en ander is afgelopen.. En ja, @wimmi20 was een beetje fout, hotel de Keyser heeft toegegeven dat ze er problemen mee gehad hebben, maar dat het was opgelost.

sw
door sweetdevil - Feb 13, 2015 om 23:11
11 Antwoorden / 3 Vragen

Het huis is inderdaad ontsmet. Geloof me, dat is niet goedkoop. Heb het hotel nog gemaild, ze vonden het erg vervelend. Ze reageerden echter niet op mijn vraag of ze bewijs hadden dat ze na de vorige melding van bedwantsen ook echt de boel hadden schoongemaakt. Beetje jammer en niet erg klantvriendelijk. Zelf was ik er wel klaar me met alle stress en heb het achter me gelaten. Nooit meer naar hotel De Keyser Antwerpen in ieder geval.

komsja
door komsja - Feb 16, 2015 om 18:59
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@sweetdevil
Voor hetzelfde geldt heeft U zelf die wantsen meegenomen naar dat Hotel,want u kunt nou wel hun de schuld geven,maar wie weet heeft u ze zelf naar dat hotel en weer terug naar uw huis gebracht.
En bent u zelf wel diegene die al die enge beestjes heeft versrpeid en nu probeerd om wat geld binnen te harken over de Wantsrug van een ander.

zoekster
door zoekster - Feb 16, 2015 om 19:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=komsja schreef op maandag 16 feb 2015, 18:59]@sweetdevil
Voor hetzelfde geldt heeft U zelf die wantsen meegenomen naar dat Hotel,want u kunt nou wel hun de schuld geven,maar wie weet heeft u ze zelf naar dat hotel en weer terug naar uw huis gebracht.
En bent u zelf wel diegene die al die enge beestjes heeft versrpeid en nu probeerd om wat geld binnen te harken over de Wantsrug van een ander.

Niet normaal dit.

tenormin
door tenormin - Feb 16, 2015 om 19:28
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 16 feb 2015, 19:17][quote=komsja schreef op maandag 16 feb 2015, 18:59]@sweetdevil
Voor hetzelfde geldt heeft U zelf die wantsen meegenomen naar dat Hotel,want u kunt nou wel hun de schuld geven,maar wie weet heeft u ze zelf naar dat hotel en weer terug naar uw huis gebracht.
En bent u zelf wel diegene die al die enge beestjes heeft versrpeid en nu probeerd om wat geld binnen te harken over de Wantsrug van een ander.

Niet normaal dit.

Mee eens; daar kan met zich totaal niets bij voorstellen.

komsja
door komsja - Feb 16, 2015 om 19:43
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@tenormin
het moet zijn:daar kan men zich totaal niets bij voorstellen

komsja
door komsja - Feb 16, 2015 om 20:06
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@tenormin
Maar neem uw fout niet kwalijk,want ik weet dat u zich altijd op dit forum zeer beschaafd gedraagt en bijna nooit geen taal fouten maakt,behalve als uw zich opgefokt voelt en de ander eventjes op zijn /haar nummer wil zetten,maar er zijn er velen die uw ware aard weten,dus doet u maar wat u niet laten kunt,en geniet er maar van.
Maar dat even terzijde,want het ging hier over wantsen,en waarom zou het niet zo kunnen zijn dat de bedwanshebber/ster zelf de boel verplaatst en weer mee terug heeft genomen?

wimmi20
door wimmi20 - Feb 16, 2015 om 22:32
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Komsja,
wat grappig dat u een ander wijst op taalfouten.
Terwijl uw stukkies wemelen van de fouten.
Voorbeeld in een vorig stukkie : u schrijft : voor hetzelfde geldt.
Het is zonder t, u weet wel, geld, om mee te betalen.
En zo weet ik er nog wel wat.
Wees dus behoedzaam als u een ander op fouten wijst.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 17, 2015 om 07:46
7225 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 16 feb 2015, 22:32]Komsja,
wat grappig dat u een ander wijst op taalfouten.
Terwijl uw stukkies wemelen van de fouten.
Voorbeeld in een vorig stukkie : u schrijft : voor hetzelfde geldt.
Het is zonder t, u weet wel, geld, om mee te betalen.
En zo weet ik er nog wel wat.
Wees dus behoedzaam als u een ander op fouten wijst.
@Komsja heeft een tikfout vervangen.

komsja
door komsja - Feb 17, 2015 om 18:15
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@wimmie20
Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik vaak taal fouten maak,en daar wemelt het van hier op het forum,maar dat maakt allemaal niet uit want of men iets schrijft met een d wat eigenlijk een t moet zijn of dat er een punt of komma niet goed staat is niet zo belangrijk,want de ander weet donders goed wat er bedoeld word,en daar gaat het om.
En dat ik een bepaald persoon op een taalfout wijs is iets persoonlijks,en daar ga ik verder niet over uitwijden want dan dwalen we van de bedwantsen af,want daar gaat het hier tenslotte om.
En ik blijf erbij dat het helemaal niet onmogelijk is dat TS die wantsen(nog niet wetende) zelf heeft verplaatst.

sw
door sweetdevil - Feb 26, 2015 om 11:46
11 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=komsja schreef op dinsdag 17 feb 2015, 18:15]@wimmie20
Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik vaak taal fouten maak,en daar wemelt het van hier op het forum,maar dat maakt allemaal niet uit want of men iets schrijft met een d wat eigenlijk een t moet zijn of dat er een punt of komma niet goed staat is niet zo belangrijk,want de ander weet donders goed wat er bedoeld word,en daar gaat het om.
En dat ik een bepaald persoon op een taalfout wijs is iets persoonlijks,en daar ga ik verder niet over uitwijden want dan dwalen we van de bedwantsen af,want daar gaat het hier tenslotte om.
En ik blijf erbij dat het helemaal niet onmogelijk is dat TS die wantsen(nog niet wetende) zelf heeft verplaatst.

Als ik thuis al last had gehad van bedwantsen dan had ik niet "toevallig" en paar dagen na mijn bezoek aan Hotel De Keyser onder de rode bultjes gezeten maar al wel eerder.
Ook heel "toevallig" dat de rest van mijn vriendinnen die mee waren er ook opeens last van kregen na het bezoek aan Hotel De Keyser. En nee we slapen niet regelmatig bij elkaar thuis.
U vergeet dat Hotel De Keyser zelf heeft aangegeven/toegegeven dat ze er last van hadden. Maar u staat vrij om lekker een weekendje naar dit hotel te boeken, ik houd u niet tegen. Have fun