mi
door minoesje Feb 24, 2012 om 18:59
Vakantie & reizen

Bezorgtijden post nl/ pakketten

Ik heb zojuist een hele lange tijd gezocht op de post.nl site naar de tijden waarop mijn pakket kan worden bezorgd. Track & Trace pakt mijn code niet, MijnPakket zegt dat het vandaag wordt bezorgd maar bij status zending staat: "zending wordt voorbereid". Ik wordt doorverwezen naar een pagina waar ik mijn huisnummer en postcode moet invoeren en waar dan de tijd van bezorging moet komen te staan maar er staan drie tijden waarbij staat vrijdag tot 17.45. Ik heb de vraag gesteld aan Noor, dat is de online vragenbeantwoorder. Daar word ik weer verwezen naar MijnPakket of naar Track & Trace! Zucht.... Met een snelle google search vond ik reacties van mensen waarbij op verschillende tijden 's avonds nog is bezorgd en op een site van nota bene een sportwinkel stond een keurig rijtje bezorgtijden en die waren tot 21.30 's avonds. Ojaa en toen heb ik nog even gezocht naar een contactformulier maar dat is er ook niet. Weet iemand wat nu die tijden zijn?

47018 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2012 om 19:10
16846 Antwoorden / 108 Vragen
0

hoi minoesje, als het je kan geruststellen: nog maar 1 keer heeft een track & trace code bij mij gewerkt: toen ik een LCD TV had gekocht bij Wehkamp. Tot op het kwartier kon ik het volgen en dat was dan ook het enige artikel ooit. En ik kan je verzekeren: ik heb bendes Tracks&Trace codes ontvangen en nergens teruggevonden. Wel stond er dan: het pakket is onderweg naar sorteercentrum. Stond er nog toen ik het pakket al in huis had!

spooky01
door spooky01 - Feb 24, 2012 om 19:26
418 Antwoorden / 56 Vragen
0

Bij mij werkt track en trace bijna altijd, maar dit terzijde. Bij mij wordt een pakket bezorgd tot half 10 in de avond, dus wie weet en hier heb ik een telefoonnummer:

Consumenten
Heeft u een vraag over de status van uw zending? U kunt deze snel en eenvoudig nagaan via onze online Track & Trace. Heeft u daarna nog vragen dan kunt u op werkdagen van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice via 0900-0570 (€0,45 p/m, max. €22,50).

Voor overige vragen verwijzen wij u graag naar de klantenservice site.

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 19:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op vrijdag 24 feb 2012, 19:10]hoi minoesje, als het je kan geruststellen: nog maar 1 keer heeft een track & trace code bij mij gewerkt: toen ik een LCD TV had gekocht bij Wehkamp. Tot op het kwartier kon ik het volgen en dat was dan ook het enige artikel ooit. En ik kan je verzekeren: ik heb bendes Tracks&Trace codes ontvangen en nergens teruggevonden. Wel stond er dan: het pakket is onderweg naar sorteercentrum. Stond er nog toen ik het pakket al in huis had!

Ha! Is-ie weer: "Ik ook..." Is dit antwoord bedoelt om de TS te ontmoedigen....?

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2012 om 19:53
16846 Antwoorden / 108 Vragen
0

zwemmer, doe me een lol en stop copy gedrag. Ik vertel wat ik met vanvoordeel heb meegemaakt. Niet meer, niet minder.....Ben ook een gewone consument!!

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 19:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Maar hier gaat het aan om een antwoord te geven waarmee de TS uit de brand geholpen kan worden. Dat weet je toch wel?

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 20:10
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

@Tenormin. Ik begin het geloof ik te snappen. Jij werkt op het lotgenoten-idee. Maar, het is nog maar de vraag of de TS daar op zit te wachten als er niet specifiek om gevraagd wordt. Vandaar.

mi
door minoesje - Feb 24, 2012 om 20:16
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hey allemaal,

Bedankt Spooky voor je antwoord. Daar had ik even overheen gekeken in al mijn ergernis.Ik snap trouwens ook echt niet waarom de tijden er niet op staan. Da's toch essentiële informatie!

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 20:40
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Dat is toch eens door Post.nl op te helderen. Mijn laatste twee zendingen stonden netjes met datum en tijd en al in Mijn Pakket aangekondigd. Waarom gaat het hier wel en daar niet. Toch maar uitsluiten dat het niet met pc of dergelijke te maken heeft. Heb je wel een andere browser geprobeerd? Dat kan wel eens helpen.

Zwemmer

ni
door nightrider - Feb 29, 2012 om 14:32
14 Antwoorden / 2 Vragen
0

Straks zijn al die problemen voorbij, dan krijg je netjes van Post.NL bericht
wanneer je het pakket bij de nieuwe centra's genaamd Take Away kunt
ophalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer