ir
door irma2 Nov 30, 2004 om 10:26
Vakantie & reizen

Caravanverzekering

wie kan mij meer info geven over caravanverzekeringen.Onze caravan is 10 jaar oud en het is onze eerste.Wat is wijsheid?

1782 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 30, 2004 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt mijns inziens het beste prijsopgave bij diverse verzekeraars opvragen, dan kunt u de voorwaarden vergelijken en dus ook de premie. Als u al meerdere verzekeringen bij een verzekeraar heeft, kunt u nog wel eens pakketkorting krijgen. Zelf heb ik dat b.v. bij Univé.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2004 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even ter aanvulling: Op het internet is ook het een ander te lezen, om te vergelijken. Kijkt u b.v. maar eens op caravanverzekering.

ve
door verwijderd - Jan 14, 2005 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste verzekeringen verzekeren caravans van 10 jaar of ouder niet meer, indien deze niet bij hen vanaf het begin verzekerd zijn geweest. Het beste is te informjeren bij de verschillende verzekeringen en om de caravan te laten taxeren (bijvoorbeeld bij een goede en vertrouwde caravan handel), Indien u de dagwaarde compleet met de toebehoren (inboedel= potten, servies, slaapzakken, tv, enz.), die continue of op vakantie aanwezig zijn, weet, kunt u bekijken of het de moeite waard is om de caravan te verzekeren. Een aantal maatschappijen verzekern de eerste drie jaar volledig en passen daarna een afschrijving van 1,5% per maand van de nieuw waarde toe. Boksbal

ve
door verwijderd - Jan 14, 2005 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje

ve
door verwijderd - Jan 17, 2005 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een in perfecte staat verkerende KIP caravan uit 1988.

Hij is verzekerd bij Sterpolis in Arnhem. Geen enkel probleem om te verzekeren ondanks zijn leeftijd. Heb toendertijd alle verzekeringen vergeleken en kwam hier wat betreft prijs/prestatie verhouding verreweg het goedkoopste uit.

Voor info: www.sterpolis.nl

Dick van Straalen.

IJsselstein.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2005 om 08:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf een caravan van 1986 en is bij unive gewoon teverzekeren