Easyjet berekent nog steeds vliegtax, let op !
In mijn pogingen om van easyjet mijn betaalde vliegtax terug te krijgen (diverse vluchten, totaal 7 personen, geboekt begin dit jaar, vluchten na 1 juli), krijg ik steeds het antwoord, ook afgelopen 4 juli nog, dat Easyjet niets weet van het afschaffen van de vliegtax (ze hebben geen officiele brief van onze regering gehad !!).
Let dus op, dat als je nu nog een vlucht boekt, je nog steeds de vliegtax betaalt.
hieronder het antwoord op mijn verzoek de tax terug te betalen:
Thank you for contacting us.
I understand that you want the tax refunded. However, as of now we have not received any information and we are still waiting for the official letter from the Dutch government. As soon as we receive the official letter we will refund you the tax.
I am really sorry I am unable to help you on this occasion and apologise for any inconvenience this may have caused.
Thank you for taking the time to contact us, if you need any further assistance please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you further.
Yours sincerely,
Saba Rehman Sinha
Customer Experience Champion
Dag Koekeloer,
Kopieer een krantenbericht (google naar "afschaffing vliegtax"), stuur dit naar die Customer Experience Champion (wat een funktie!!!) of veel liever nog naar de Managing Director, personal, en eis nogmaals je geld terug. Schakel desnoods, mocht je die hebben, je rechtsbijstandsverzekering in. Of vraag op het forum om lotgenoten en stuur collectief een claim in. Er is altijd wel iemand bij die een RB-verzekering heeft.
Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar berekent personeelskosten door
Wunderland Kalkar berekent personeelskosten door Lees meer
Kan de installateur de zonnepanelen uitschakelen
Een aantal van mijn zonnepanelen leveren heel weinig op. Ik heb het idee dat de installateur deze heeft uitgeschakeld. Mag dit zomaar? Lees meer
AH
Heb bij AH via internet spullen besteld voor een bedrag van € 355.00 en alles is retour gegaan, nu zou ik maar € 133.00 terug krijgen, wat niet genoeg is natuurlijk. heb al vele keren naar de klantenservice gebeld, wat als heel veel moeite kost, om het uit te leggen. ook heb ik een klacht weer via internet ingediend bij AH, ze zeiden dat ze wat terug gestort hadden. Is niet waar.
Be
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer