Groupolitan reizen
Ben inmiddels vijf/zes weken doende om problemen / valse boekingen van Groupolitan rechtgetrokken te krijgen !
Reisje geboekt en bevestigd door Groupolitan en vooraf betaald / betreffende accommodatie weet echter van niets en doet geen zaken met ze ! Inmiddels hebben ze zelf ook (telefonisch) toegegeven dat "er iets fout was gegaan" maar een fatsoenlijk alternatief of geld terug ho maar (tot op heden)
Zij er andere mensen die ook ervaringen met die club hebben. Reageren totaal niet op mail, telefonisch onbereikbaar of beloven van alles wat ze vervolgens niet doen en ga zo maar door.
Denk dat TS dacht dat hij/zij contact had met GROUPON... de naam van die andere firma lijkt daar verdacht veel op. Ik doe trouwens met geen van beide bedrijven zaken.
U heeft natuurlijk gewoon recht op geld terug. Geef ze een termijn waarbinnen het geld moet zijn teruggeboekt en anders dient u een klacht in bij de ECC.
Klik HIER
Ik ga er daarbij vanuit dat u Nederlander bent.
Als u Belg bent, kunt u misschien terecht bij de belgische geschillencommissie reizen. klik HIER
Bij Groupolitan Travel zie ik dat ze de alg. voorwaarden van de Geschillencommissie onderschrijven. Maar ja, of dat ook inhoudt dat ze erbij zijn aangesloten......
Geld terug is al toegezegd, maar daadwerkelijk overmaken tot op heden niet gebeurt. Is inderdaad Belgisch "hoofdkantoor". Telefoon (als opgenomen) Franstallig en beetje engels (als je geluk hebt). Geen andere met gelijke ervaringen ??
[quote=maximaal schreef op dinsdag 4 aug 2015, 14:17]Geld terug is al toegezegd, maar daadwerkelijk overmaken tot op heden niet gebeurt. Is inderdaad Belgisch "hoofdkantoor". Telefoon (als opgenomen) Franstallig en beetje engels (als je geluk hebt). Geen andere met gelijke ervaringen ??
Als het geld is toegezegd, maar het wordt niet overgemaakt, dan nu naar de ECC. Daar zijn goede ervaringen mee. Bedrijven willen die niet op hun dak.
U kunt ook wachten tot u hier anderen met gelijke ervaringen treft. Maar wat koop je ervoor? Niets
het hele verhaal
Je hebt het over een valse boeking, als ik dat zo lees heb je zelf de boeking niet gedaan. In de discussie lees ik echter iets heel anders.
Beste maximaal,
zie de antwoorden van zoekster, dat is uw weg om uw geld terug te krijgen.
Niet te lang over nadenken, gewoon doen, het heeft u al genoeg tijd en ellende gekost.
@chris74, het is maar net hoe u de vraag leest. Woorden kunnen nu eenmaal verschillend geïnterpreteerd worden. Ik heb de vraag wel gelezen zoals deze ook bij discussies staat (Groupolitan heeft een 'valse' boeking gedaan, ze hebben helemaal niets bij de aangeboden en 'verkochte' accommodatie).
Allen,
Dank voor jullie tips. ECC kende ik nog niet dus dat ga ik proberen. Verder een discussie geïnitieerd om te kijken of er meer mensen met dit soort ervaringen zijn.
@chris74;gelukkig begrepen de anderen wel wat ik bedoelde. Wat was overigens de bedoeling van je reactie ?
Uiteraard koop / boek je iets bij Groupolitan Travel die vervolgens bevestigen dat de reservering in orde is.
Vervolgens blijkt dat er helemaal niets bij de accommodatie bekend is, laat staan geboekt werd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer