Es
door Esther1967 Feb 11, 2016 om 12:40
Vakantie & reizen

Na het boeken van een hotelkamer via AMOMA.com, krijgen we in een popup venster

Na het boeken van een hotelkamer via AMOMA.com, krijgen we in een popup venster de mededeling dat we een bepaald bedrag van de boeking kunnen terugkrijgen. We klikken hierop en laten nogmaals de gegevens achter die we bij amoma invulden.

Het blijkt echter om een advertentie van shopping-deal.nl te gaan waarbij we onwetend een abonnement in gang hebben gezet.

Toen we verder gingen kijken bleek het ineens duidelijk...na 48 uur stond er dat je je kan afmelden ,anders zou elke elke maand 24,90 afgeschreven zijn van je visa card(waarmee we het hotel gingen boeken)We hebben een bericht gehad van Amoma dat we waren uitgeschreven.Toch zit het me niet lekker en ben wezen googlen,

We keken naar een hotel booking.com.trivago en ineens werden we door gelinkt naar Amoma site waar ze nog een kamer hadden.Geklikt en geboekt bij amoma..en zag weer dat scherm van bij de volgende boeking 25euro korting.

Nu waren we er helemaal ingedoken..alleen maar narigheid wat ik las..zelfs zo naar dat er bij iemand stond dat het geld wel was afgeschreven bij de hun visa,maar toen ze aankwamen bij het hotel om in te checken bleek er niks betaald er zijn door amoma.Gisteren geboekt en gelijk naar het Hampshire hotel gebelt in den Haag,bleek dat het er nog niet opstond pfff..nu maken wij ons toch echt wel zorgen.Visa gebelt en het uitgelegd ..mocht het zo zijn dat er toch elke maand 24,90 afgeschreven zou worden ze het tr storneren.omdat wij gelijk alles uitgeprint hadden ,en dan is het fraude.Bij Klachtenkompas staat het van alle gedupeerde..Als je contact wil opnemen met Amoma staat er een tel dat begint met 085 888 3735..die durf ik nu niet eens te bellen.Wat kan ik nog meer doen? vr gr Esther-gabrielle

30373 1 Rapporteer

ha
door harry meijer - Sep 14, 2016 om 19:51
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb exact dezelfde ervaring, een link van Eviano die ook in meerdere landen zit, het aanbod van 25 euro korting, niet dus maar wel 25 euro betalen, deze site opgezocht ,je kan je hier afmelden staat er dan, maar je krijgt geen bevestiging, dus je weet nog niets. Dan maar blokkeren bij de Visa en anders creditcard opzeggen,
Het wordt tijd dat deze figuren incl. woekerpolisverkopers etc. een keer achter slot en grendel gaan, maar in Nederland mag alles.