Neckermann
Dames Heren,
22 december t/m 5 januari j.l hebben wij een vacantie geboekt bij Vakantie Discounter geboekt..Deze reis liep via Neckermann.
Hotel Red Sea Port Ghalib Resort een 5 sterren hotel werd door ons uitgezocht.
Dit is
verschrikkelijk tegen gevallen,dit hotel verdiende nog geen 3 sterren.
Samen met diverse andere gasten die ook via Neckermann geboekt hadden hebben we ons diverse malen bij de reisleiding gemeld en ook een ondertekend klachtenformulier mee gekregen
Neckermann geeft een voucher van € 50 t/m 150 die bij hun verzilverd dien te worden.Ik kan hier niet mee accoord gaan
Aan u de vraag..wat kunnen wij doen,kan toch niet zo zijn dat welke reisorganisatie dan ook zo omgaat met ons zwaar verdiende geld.
Vr Gr Gino Fey.
U weet toch wel dat er een geschillencommissie reizen is? Nadat u schriftelijk geklaagd hebt bij de reisorganisator en u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u daar een klacht indienen. Kijk op Google.
Klik HIER goed de brochure doorlezen. Achterlijk dat u dan een voucher krijgt die u ook nog eens bij Neckermann moet besteden. Daar natuurlijk nooit mee akkoord gaan. Wijs deze compensatie schriftelijk af en dan meteen naar de geschillencommissie. U heeft gewoon recht op geld. Het is wel gunstig dat N u een voucher heeft aangeboden, want daarmee geven ze toe dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan met die reis.
Vreemd op de site van Neckermann zijn 111 reviews gegeven met ala cijfer een 8.3.
Dat is niet verkeerd, op Zoover ook een 8.3 op ff 100 reviews.
Maar sorry hoor 8 dagen voor 373 euro (laagste prijs die ik tegenkwam)wat mag je dan verwachten.
Ook nog all inclusive!
En dan nog kerst en oud en nieuw in die periode.
verschrikkelijk tegen gevallen,dit hotel verdiende nog geen 3 sterren.
Een beoordeling is natuurlijk redelijk subjectief.
Neemt niet weg dat je blijkbaar een voucher (€ 50 t/m € 150 ??? Raar; wat is nou het bedrag?) hebt gekregen, oftewel ze zijn het een beetje met je eens (of ze doen het uit coulance; is er een reden aangegeven?).
Zoals al aangegeven: je kunt naar de geschillencommissie reizen.
Ik heb uw review op TripAdvisor er eens op na gelezen (tenminste, als dat van u was - misschien één van de andere Neckerman gasten die er gelijk met u waren en waar u naar verwijst).
Ik kan me uw teleurstelling best wel voorstellen maar de sterren die een hotel krijgt hangen af van de faciliteiten die aanwezig zijn, ongeacht of u er wel of niet voor hoeft te betalen. Als ik het goed lees klaagt u over het feit dat er alleen in de lobby kosteloos internet was, dat de sauna betaald moest worden, dat er toeslagen waren voor het kerst- en oudjaars-diner en dat het entertainment middelmatig was alsmede dat er in de buurt niets te doen is.
Ik moet eerlijk zeggen dat voor de prijs die u ervoor betaald heeft het geboden kwaliteitsnivo acceptabel is en een voucher met de door u aangegeven waarde niet geheel onredelijk lijkt. Dat het hotel in the middle of nowhere ligt en dat er letterlijk niets anders te doen is was denk ik bij de boeking wel al bekend. Voor een dubbeltje op de eerste rang gaat ook hier niet op. TANSTAAFL is hier wel heel erg toepasselijk...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer