gi
door gino fey Jan 18, 2017 om 21:57
Vakantie & reizen

Neckermann

Dames Heren,

22 december t/m 5 januari j.l hebben wij een vacantie geboekt bij Vakantie Discounter geboekt..Deze reis liep via Neckermann.
Hotel Red Sea Port Ghalib Resort een 5 sterren hotel werd door ons uitgezocht.
Dit is
verschrikkelijk tegen gevallen,dit hotel verdiende nog geen 3 sterren.
Samen met diverse andere gasten die ook via Neckermann geboekt hadden hebben we ons diverse malen bij de reisleiding gemeld en ook een ondertekend klachtenformulier mee gekregen
Neckermann geeft een voucher van € 50 t/m 150 die bij hun verzilverd dien te worden.Ik kan hier niet mee accoord gaan
Aan u de vraag..wat kunnen wij doen,kan toch niet zo zijn dat welke reisorganisatie dan ook zo omgaat met ons zwaar verdiende geld.

Vr Gr Gino Fey.

1368 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2017 om 22:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U weet toch wel dat er een geschillencommissie reizen is? Nadat u schriftelijk geklaagd hebt bij de reisorganisator en u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u daar een klacht indienen. Kijk op Google.

zoekster1
door zoekster1 - Jan 18, 2017 om 23:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Klik HIER goed de brochure doorlezen. Achterlijk dat u dan een voucher krijgt die u ook nog eens bij Neckermann moet besteden.  Daar natuurlijk nooit mee akkoord gaan. Wijs deze compensatie schriftelijk af en dan meteen naar de geschillencommissie. U heeft gewoon recht op geld.  Het is wel gunstig dat N u een voucher heeft aangeboden, want daarmee geven ze toe dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan met die reis.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 19, 2017 om 00:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vreemd op de site van Neckermann zijn 111 reviews gegeven met ala cijfer een 8.3.
Dat is niet verkeerd, op Zoover ook een 8.3 op ff 100 reviews.
Maar sorry hoor 8 dagen voor  373 euro (laagste prijs die ik tegenkwam)wat mag je dan verwachten.
Ook nog all inclusive!

tijger1
door tijger1 Jan 19, 2017 om 10:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dan nog kerst en oud en nieuw in die periode.

edrick3
door edrick3 - Jan 19, 2017 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

verschrikkelijk tegen gevallen,dit hotel verdiende nog geen 3 sterren.
Een beoordeling is natuurlijk redelijk subjectief.

Neemt niet weg dat je blijkbaar een voucher (€ 50 t/m € 150 ??? Raar; wat is nou het bedrag?) hebt gekregen, oftewel ze zijn het een beetje met je eens (of ze doen het uit coulance; is er een reden aangegeven?).
Zoals al aangegeven: je kunt naar de geschillencommissie reizen.

newmikey
door newmikey - Jan 19, 2017 om 14:58
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb uw review op TripAdvisor er eens op na gelezen (tenminste, als dat van u was - misschien één van de andere Neckerman gasten die er gelijk met u waren en waar u naar verwijst).

Ik kan me uw teleurstelling best wel voorstellen maar de sterren die een hotel krijgt hangen af van de faciliteiten die aanwezig zijn, ongeacht of u er wel of niet voor hoeft te betalen. Als ik het goed lees klaagt u over het feit dat er alleen in de lobby kosteloos internet was, dat de sauna betaald moest worden, dat er toeslagen waren voor het kerst- en oudjaars-diner en dat het entertainment middelmatig was alsmede dat er in de buurt niets te doen is.

Ik moet eerlijk zeggen dat voor de prijs die u ervoor betaald heeft het geboden kwaliteitsnivo acceptabel is en een voucher met de door u aangegeven waarde niet geheel onredelijk lijkt. Dat het hotel in the middle of nowhere ligt en dat er letterlijk niets anders te doen is was denk ik bij de boeking wel al bekend. Voor een dubbeltje op de eerste rang gaat ook hier niet op. TANSTAAFL is hier wel heel erg toepasselijk...

te
door teeu02 - Jan 20, 2017 om 15:09
3 Antwoorden / 1 Vragen

De genoemde sterren zijn in Egypte niet te vergelijken met de sterren bv. in Nederland