irene39
door irene39 Jun 8, 2010 om 12:37
Vakantie & reizen

Online inchecken

heeft iemand ervaring met online inchecken Ryanair wanneer vakantie langer duurt dan 14 dagen? De terugreis online inchecken is dan lastig. Kan in Internetcafé maar daar staan meestal geen printers om je boardingpas uit te printen. Bij boeking betaal je wel voor heen- en terugreis online inchecken.
Wie heeft dit als eens bij de hand gehad? Graag reacties, waarvoor dank.

2049 9 Rapporteer

mw
door mw1978 - Jun 11, 2010 om 10:29
25 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Irene,

je zult wel online moeten inchecken voor de terugreis, als je dit namelijk op de luchthaven doet, zul je 40 euro pp moeten betalen voor het op de luchthaven uitprinten van je boardingpass. Dus je zult toch op zoek moeten naar een internetcafe waar ze printers hebben, mijn ervaring met internetcafe's is dat ze die eigenlijk altijd wel hebben.
Het is vaak goedkoop vliegen met ryanair, maar dit soort dingen horen er wel bij als je bij hun boekt!

Succes!!

irene39
door irene39 - Jun 11, 2010 om 10:56
11 Antwoorden / 1 Vragen

Beste mw1978,
Dank voor je reactie, waarschijnlijk zal ik geen gebruik kunnen maken van deze vlucht omdat de verhuurder van het appartement in Spanje niet aan zijn verplichtingen heeft voldaan en we nu ZONDER appartement zitten. Men is druk bezig om iets te vinden maar probeer dat maar eens in het hoogseizoen. Ryanair geeft geen geld terug, onze aanbetaling voor het app. zijn we ook kwijt en de doorlopende reis- en annuleringsverzekering van de ING zegt dat dit buiten haar voorwaarden valt. Al met al ziet het er naar uit dat we misschien nog een complete reis kunnen boeken(?) waar de vliegreis al bij in zit.
We blijven hopen.

mw
door mw1978 - Jun 11, 2010 om 11:37
25 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is idd balen, maar klopt dat het buiten de voorwaarden valt. Omdat het een door u zelf samengestelde reis betreft, heeft het uitvallen van de ene dienst (de accommodatie) geen verantwoordelijkheid op de andere dienst (de vlucht) In welke omgeving zoeken jullie iets?

irene39
door irene39 - Jun 11, 2010 om 11:45
11 Antwoorden / 1 Vragen

In La Carihuela (Torremollinos) aan de Costa del Sol. Geen studio maar wel 2 slaapkamers, dus mocht iemand iets weten. GRAAG! periode 7-7 tot 29-7 of iets korter.

mw
door mw1978 - Jun 11, 2010 om 13:35
25 Antwoorden / 0 Vragen

beste irene,

als je wilt kan ik morgen op mijn werk wel even voor je kijken, of ik iets voor je kan vinden. Vind het belangrijk om te benadrukken dat ik dat niet doe uit commercieel oogpunt, maar om je te helpen zodat je niet je ryanair tickets in de prullenbak hoeft te gooien.

irene39
door irene39 - Jun 11, 2010 om 13:40
11 Antwoorden / 1 Vragen

beste mw1978,

Om met Inge de Bruin te spreken: helemaal TOPPI van je! Dit is de 1e keer dat ik op deze site kom met een vraag en moet zeggen dat ik de reactie bijzonder op prijs stel.
Mocht jouw zoektocht op niets uitlopen dan toch heel hartelijk dank voor de moeite die je wilt nemen.
vr.gr. Irene

mw
door mw1978 - Jun 11, 2010 om 14:58
25 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Irene,

graag zou ik dan alleen weten of 7-7 en 29-7 je vluchtdagen zijn, voor hoeveel personen het is (volwassenen/ kinderen), en of ik het goed begrijp dat je iets zoekt met woon/ slaapkamer en 2 aparte slaapkamers?

Ik zal morgen voor je gaan zoeken en zal je via deze weg laten weten wat ik eventueel voor je kan vinden.

Groet

irene39
door irene39 - Jun 11, 2010 om 20:43
11 Antwoorden / 1 Vragen

hoi mw1978,

Goed bericht.
Sinds vanmiddag hebben we via vrienden die daar wonen, 2 studio's kunnen huren in een park. We zijn helemaal happy en kunnen zelfs de vliegtickets dus normaal gebruiken. Het geld van onze aanbetaling verwachten we niet terug, is jammer, maar helaas!
Hartelijk dank voor de reacties en een prettig weekend gewenst.
vr.gr. Irene

fa
door facilityman - Jul 29, 2010 om 16:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allen

Vraagje. Als je in gaat checken, welke gegevens moet dan dan invullen? Weet iemand dat toevallig? Moet je bijvoorbeeld ook weer je naar ingeven e.d.?

Ik hoor graag

Dank alvast!!