wi
door wimo Feb 23, 2006 om 17:13
Vakantie & reizen

Ook slechte ervaring met Fly Brasil?

Brazilië is een fantastisch land om op vakantie te gaan. Rio Grande do Norte is qua stranden en klimaat ideaal. Hotels, pousada’s, rondreis, mensen, alles fantastisch.


 


Echter…


 


Wij waren daar van 30 december 2005 tot 20 januari 2006 en hebben heel slechte ervaringen met de plaatselijke reisleiding van onze touroperator Fly Brasil. Deze is ronduit SLECHT.


 


Je moet overal zelf achteraan (m.n. transfertijden in combinatie met rondreis).


Ze zijn onbereikbaar en niet aanwezig wanneer verwacht.


Aan het begin van de rondreis wordt je zonder mededeling in een – 3 * hotel gezet i.p.v. de beloofde 5 *.


Beschrijving op internet over Pousada da Barbara niet correct. Kluisje is niet gratis. Linnengoed wordt éénmaal per week verschoond, i.p.v. de beschreven  driemaal. Geen Duits-Engels sprekend personeel.


Boekten ter plaatse de First-class service voor de terugreis, maart dat is absoluut niet wat het belooft. Geen eigen incheckbalie, hostess pas na lang zoeken aanwezig, niet de toegezegde keuze als eerste of laatste het vliegtuig in, etc.


 


Fly Brasil heeft niet reageert op ons schrijven, inclusief klachtenformulier, d.d. 26 januari 2006.


 


Zijn er meer mensen met deze ervaring met Fly Brasil?

746 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kd
door kdlhc - Feb 25, 2006 om 21:39
8 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hallo,


Ook wij hebben slechte ervaringen met fly brasil. Wij zijn er geweest met kerst en oud en nieuw 2005. Bij aankomst bleek er geen kamer meer voor ons vrij te zijn. De hostess was echter nergens te bekennen. Na lang onderhandelen konden wij toch ergens in een klein kamertje achteraf op het terrein. Compensatie bleek achteraf niet mogelijk. Ook ben ik daar heel erg ziek geweest (ziekenhuisopname). Fly Brasil heeft ons in totaal 120,- teruggegeven (op basis van hun annuleringsverzekering), wat gelijk staat aan 1 dag (ipv de resterende 10 dagen). Bovendien kregen wij een half jaar later nog een rekening van 190,- wat een zgn naheffing was volgens hun. Deze hebben we nooit betaald, en niks weer gehoord. Kortom: wel goedkoop, maar waardeloze service! 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer