Vakantie ruim op tijd gecanceld, geen geld terug
Een half jaar geleden hebben wij een Mobile Home rechtstreeks op de website van Villaggio Isamar in Italië gereserveerd/geregeld en daarvoor moesten we € 310,= aanbetalen. Datzelfde hebben onze dochter en haar partner gedaan maar dan voor een periode van 3 weken (dus in een andere/eigen Mobile Home). Circa 2 maanden geleden hebben wij deze vakantie moeten cancelen vanwege relatieproblemen van onze dochter. Op de website van Villaggio Isamar staat dat je minimaal 30 dagen voor aanvang van de vakantie deze kan cancelen en dat de kosten daarvoor € 60,= bedragen. Dat klinkt alleszins redelijk. Wij hebben 2 maanden voor aanvang van onze vakantie deze gecanceld via de website van Villaggio Isamar. Daar heeft men keurig op gereageerd en naar ons iban-/bankrekening nummer gevraagd. Na dat ene mailtje/antwoord van Villaggio Isamar hebben wij niets meer vernomen. Tot nu toe 5 keer gemailed en 3 keer gebeld. Aan de telefoon krijg je te horen dat er problemen waren met hun computer systeem etc. Eigenlijk allemaal smoesjes. Voor onze dochter geldt precies hetzelfde, ook geen reactie en/of geld terug ontvangen.
Heeft er iemand een "gouden tip" hoe wij onze aanbetaling van € 250,= ( dat is € 310,= minus € 60,= voor het cancelen van de Mobile Home vakantie) alsnog terug kunnen krijgen.
Politie inschakelen van het dorp waar Villaggio Isamar onder valt ? Op de website www.zoover.com , waar Villaggio Isamar over het algemeen goede beoordelingen heeft, e.e.a. vermelden ?
Lijkt me dat U niet kunt annuleren u heeft geen enkele geldige reden.
In geval van uw dochter ligt dat weer anders alhoewel zij ook de vakantie zou
Kunnen maken met bv een vriendin. Ik denk dat de door u aangevoerde redenen
Geen stand houden.
Succes
[quote=diewilik schreef op maandag 21 jul 2014, 19:21]Lijkt me dat U niet kunt annuleren u heeft geen enkele geldige reden.
In geval van uw dochter ligt dat weer anders alhoewel zij ook de vakantie zou
Kunnen maken met bv een vriendin. Ik denk dat de door u aangevoerde redenen
Geen stand houden.
Succes
Wij waren juist ruim 30 dagen voor aanvang van de vakantie op tijd om te kunnen cancelen. Dan hoef je "slechts" de boete van € 60,= te betalen. Zo staat het ook op de site van Villaggio Isamar. Maar men laat helemaal niets meer van zich horen en zegt aan de telefoon dat er nog steeds problemen met hun computersystemen zijn.
Begrijp ik het goed en heeft u rechtstreeks contact opgenomen met de camping in Italië? En spreekt u dan Engels of Italiaans met elkaar?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer