st
door steenssens May 25, 2012 om 18:53
Vakantie & reizen

Waarde bonnen ipv geld terug

Ik heb bij vista print een span doek besteld gratis en hij kost nu door een fout van mij 22.07 euro nu krijg er waarde bonnen voor terug in plaats van het verschil in geld ik vind dat niet juist Ik heb de besteling gedaan op 24-05-2012
Ik hoefde alleen maar de verzend kosten te betalen
en dat was maar 7.08 euro vinden jullie dat fair .Ik ben 80 jaar
en maak een fout Dat kan toch wat moet ik hier nou mee???

1297 34 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus u maakt een fout, en iemand anders moet er voor opdraaien? Lijkt me nog netjes dat ze er waardebonnen voor teruggeven.

Om antwoord op uw vraag te geven. Ik denk dat u het er maar moet bij laten zitten.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 19:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@steenssens, wat was de fout die u maakte?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

tja, beste steenssens, een foutje maken op internet kost geld. En dan doet uw leeftijd (der sterken) er eigenlijk niet toe. Als je 40 bent en een fout maakt moet je ook betalen. Dus maakt u gebruik van de waardebonnen. Voor de zekerheid: kijkt u wel op die waardebonnen of er een houdbaarheidsdatum opstaat? Men kan niet weten, toch?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo steenssens,

Hoezo gratis?
Zie bij de gratis producten op de site géén spandoek staan.
Bent u daar soms 'de fout ingegaan'?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

steenssens, Vista Print heeft inderdaad gratis aanbiedingen als je er iets bij bestelt. Bent u misschien door de tekst een beetje op het verkeerde been gezet?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is wel triest en hard voor u. Maar oh jé, ik heb het al gezien. De spandoek-actie is niet meer geldig. Typ in google: vistaprint/spandoek.nl en zie daar de gratis aanbieding komt tevoorschijn met verloopdatum. Dat is pech.

Zwemmer

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor, die actie bestaat echt. Heb zelf gisteren bij KRO Magazine een bon ontvangen met een link naar www.vistaprint.nl/vp97. Maar dat is de vraag helemaal niet.

Steenssens, u maakt een fout, dat kan toch? Ja dat kan, maar waarom moet iemand anders dat dan betalen! Ik begrijp de vraag misschien niet goed, want hoezo tegoedbonnen? Moet u niet gewoon 22,07 euro betalen?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie toch echt staan: Vistaprint promotie gratis spandoek , geldig tot 1-7-2011.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zullen we eerst steenssens aan het woord laten en hem/haar laten uitleggen welke fout er is gemaakt?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zwemmer,

Als je nu eens LEEST en de link gebruikt, dan kom je hier terecht en dan staat er Welkom KRO magazine-lezer, bestel nu GRATIS een standaard spandoek en maak van een volgende gelegenheid een onvergetelijk moment!

@steenssens,

Wilde u ook gebruik maken van DEZE aanbieding?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Ik vermoed dat TS bij Kies een formaat de middenmaat heeft gekozen.
Er staat VANAF gratis (en dan betreft dus de kleinste maat!).

Maar inderdaad, zoals zoekster al aangeeft: laat TS zelf eens reageren!!

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet zo gecharmeerd van dat directieve van je Edrick. En als ik je link open zie maar weer eens niets. Leer je eens gelijkwaardig uit te drukken. Dat kribbige is minder.

Zwemmer

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3, je link werkt, bij mij althans, niet.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zwemmer, zoeker,

Sorry, weer eens geen preview gebruikt.

Hier de juiste: klik.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:19: @edrick3, je link werkt, bij mij althans, niet.

geen zorgen, werkt gewoon niet.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:18: @@@,

Ik vermoed dat TS bij Kies een formaat de middenmaat heeft gekozen.
Er staat VANAF gratis (en dan betreft dus de kleinste maat!).

Middenmaat is vanaf € 44,49!!

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de link die Edrick nu gegeven heeft zie ik van af 22,49 euro staan. Hoe zou het nu zitten? En vooral, kan de TS nog iets geboden worden?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

U schrijft het volgende
" Ik heb de besteling gedaan op 24-05-2012 "

U zou er zeker aangifte moeten doen.
U zegt dan dat u zelf er niets aan kunt doen.
U doet de besteling zelf.

http://kassa.vara.nl/typo3temp/pics/A_4e7c7d6eb7.jpg

Bij kassa bent u zeker op het juiste adres.
Dat u verzendkosten moest betalen voor de waarde
dat is een schande.
Ik zou de bonnen terugsturen en de waarde aan u zelf laten.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie bij de link een streep door 22,49 en dan staat er gratis.
Voor de rest is het koffiedik kijken, TS kan er per ongeluk een standaard bij besteld hebben, per ongeluk dit of per ongeluk dat. We weten het pas als TS reageert. En of dat zal gebeuren, weten we ook niet, want TS kan net zo goed verstrikt zijn geraakt in de inlogproblemen van deze site. We moeten het maar afwachten.

@matmaster, ik begrijp niet wat u met uw reactie bedoelt.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 20:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aangifte lijkt mij niet aan de orde. Alleen is er nog geen duidelijkheid over het gratis zijn. TS is het misschien te moeilijk maar ik zou wel willen weten waar zij "gratis" heeft zien staan. Mocht de bestelling na het verlopen van de aanbieding gedaan zijn dan heeft Vistaprint wellicht het recht om bonnen te geven in plaats van het geld retour. Dat is dan wel erg streng en dwingend. Ik zou TS aanbevelen om te proberen de kwestie aan Vistaprint uit te leggen. Het is een bikkelhard bedrijf, maar proberen zou ik niet achterwege laten. Er staat een mail-mogelijkheid onder Vistaprint/contact.nl

Zwemmer

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan de woorden van matmaster kan ik ook geen touw vastknopen.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zwemmer. Niet alleen heeft TS gratis zien staan, Edrick3, ik en anderen hebben het ook zien staan alleen jij ziet het niet staan. Je blijft maar doorgaan over die verlopen aanbieding.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

TS kan ook een fout gemaakt met de betaling niet goed in te vullen. En daardoor tegoed bonnen heedt gekregen in plaats van het bedrag wat teveel betaalt is.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan heb ik niet goed gekeken. Staat het bij de link die Edrick heeft gegeven? In mijn beeld staat geen streep door 22,49 euro.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zwemmer, het staat bij de link van edrick van 20.21

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

De kleinste maat spandoek kost € 14,99. Als je bij die pagina je spandoek aanmaakt betaal je € 14,99. Je moet op een andere pagina van vistaprint zijn om 'm gratis te bestellen. Vistaprint heeft wel meer van die geintjes.
Heb er enkele jaren geleden een mooie vergroting besteld en toen stond er bij mijn bestelling opeens ook een naamstempel die aangevinkt was. Die moest je dan zelf uitvinken anders bestelde je 'm mee.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jakkes, dat van te voren aangevinkte zou verboden moeten worden.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer/mevr. Steenssens,

de spandoek is inderdaad gratis.
Wilt u een foto op de spandoek of tekst dan betaald u hiervoor wel!
Heeft u echter een grotere maat spandoek besteld dan betaald u hiervoor ietsjes minder dan het normale bedrag.

Heeft u ook plakringen (om spandoek op te kunnen hangen) besteld? Hiervoor dient u dan ook te betalen.

Voordat u akkoord gaat met uw bestelling had u ook even kunnen controleren of alles is zoals u wilde.
Ik zou in ieder geval de volgende keer even controleren en goed lezen voordat u iets besteld.

Succes met uw waardebonnen!

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat u heeft ingevuld, ook alis het fout, wordt automatisch door Vistaprint overgenomen.

Het lijkt mij een coulanceregeling van Vistaprint, een zeldzaamheid bij Vistaprint.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Steenssens,

"Ik ben 80 jaar"

wat ik niet begrijp is dat u uw leeftijd erbij haalt. Ik neem aan dat u niet onder curatele gesteld bent? Dan bent u dus volledig verantwoordelijk voor uw doen en laten.

Maar misschien kunt u uit de doeken doen, wat u nu eigenlijk fout gedaan heeft.

Maar buiten dat: als u gediscrimineerd wordt vanwege uw leeftijd, pikt u dat toch niet? Of wel? Dus ook nu niet doen en gewoon uw (!!) fout (indien van toepassing) accepteren.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - May 26, 2012 om 07:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

hutch schreef op vrijdag 25 mei 2012, 23:19: Dag Steenssens,

"Ik ben 80 jaar"

wat ik niet begrijp is dat u uw leeftijd erbij haalt. Ik neem aan dat u niet onder curatele gesteld bent? Dan bent u dus volledig verantwoordelijk voor uw doen en laten.

Maar misschien kunt u uit de doeken doen, wat u nu eigenlijk fout gedaan heeft.

Maar buiten dat: als u gediscrimineerd wordt vanwege uw leeftijd, pikt u dat toch niet? Of wel? Dus ook nu niet doen en gewoon uw (!!) fout (indien van toepassing) accepteren.

Gr. Hutch

Volledig mee eens!

En ik denk dat TS niet meer durft te reageren.

Want tja, we zijn ook zo vreselijk streng hier! ;-)))

ve
door verwijderd - May 26, 2012 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Was dit nu nodig? Het gaat alleen om de inhoud van de vraag en die is niet duidelijk. Overbodigerwijs excuseert de TS zich met haar leeftijd die mogelijkerwijs meegespeeld heeft in de tot standkoming van de fout. Ik kan mij haar ontzetting of verbazing wel voorstellen. Zij kent deze soms kwalijke gevolgen van internetwinkelen misschien nog niet. Het is gevaarlijk om maar wat van de gang van zaken of over de bedoelingen van de TS in te vullen zonder de haar gehoord te hebben. Ik vind het nogal hard en respectloos. Doe je dat ook in een persoonlijk gesprek?

Zwemmer

ve
door verwijderd - May 26, 2012 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:39:
edrick3 schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:18: @@@,

Ik vermoed dat TS bij Kies een formaat de middenmaat heeft gekozen.
Er staat VANAF gratis (en dan betreft dus de kleinste maat!).

Middenmaat is vanaf € 44,49!!

Moet je toch even goed naar de door mij gegeven link kijken. Ook bij de middenmaat (en andere maten) krijg je korting (= het bedrag van de kleinste maat).
Klik maar even op het rondje 'middenmaat' en kijk welke prijs er rechts in de kolom staat. Je ziet dan 44,49 doorgestreept en een te betalen prijs van 22,49

ve
door verwijderd - May 26, 2012 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwemmer schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:58: Aangifte lijkt mij niet aan de orde. Alleen is er nog geen duidelijkheid over het gratis zijn. TS is het misschien te moeilijk maar ik zou wel willen weten waar zij "gratis" heeft zien staan. Mocht de bestelling na het verlopen van de aanbieding gedaan zijn dan heeft Vistaprint wellicht het recht om bonnen te geven in plaats van het geld retour. Dat is dan wel erg streng en dwingend. Ik zou TS aanbevelen om te proberen de kwestie aan Vistaprint uit te leggen. Het is een bikkelhard bedrijf, maar proberen zou ik niet achterwege laten. Er staat een mail-mogelijkheid onder Vistaprint/contact.nl

Zwemmer

Op die site die ik aangegeven heb in mijn link (al eerder genoemd door emcede).
Lees eerst eens goed. Het gaat NIET over een verlopen datum!!