Ik heb bij vista print een span doek besteld gratis en hij kost nu door een fout van mij 22.07 euro nu krijg er waarde bonnen voor terug in plaats van het verschil in geld ik vind dat niet juist Ik heb de besteling gedaan op 24-05-2012 Ik hoefde alleen maar de verzend kosten te betalen en dat was maar 7.08 euro vinden jullie dat fair .Ik ben 80 jaar en maak een fout Dat kan toch wat moet ik hier nou mee???
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
tja, beste steenssens, een foutje maken op internet kost geld. En dan doet uw leeftijd (der sterken) er eigenlijk niet toe. Als je 40 bent en een fout maakt moet je ook betalen. Dus maakt u gebruik van de waardebonnen. Voor de zekerheid: kijkt u wel op die waardebonnen of er een houdbaarheidsdatum opstaat? Men kan niet weten, toch?
steenssens, Vista Print heeft inderdaad gratis aanbiedingen als je er iets bij bestelt. Bent u misschien door de tekst een beetje op het verkeerde been gezet?
Dat is wel triest en hard voor u. Maar oh jé, ik heb het al gezien. De spandoek-actie is niet meer geldig. Typ in google: vistaprint/spandoek.nl en zie daar de gratis aanbieding komt tevoorschijn met verloopdatum. Dat is pech.
Nee hoor, die actie bestaat echt. Heb zelf gisteren bij KRO Magazine een bon ontvangen met een link naar www.vistaprint.nl/vp97. Maar dat is de vraag helemaal niet.
Steenssens, u maakt een fout, dat kan toch? Ja dat kan, maar waarom moet iemand anders dat dan betalen! Ik begrijp de vraag misschien niet goed, want hoezo tegoedbonnen? Moet u niet gewoon 22,07 euro betalen?
Als je nu eens LEEST en de link gebruikt, dan kom je hier terecht en dan staat er Welkom KRO magazine-lezer, bestel nu GRATIS een standaard spandoek en maak van een volgende gelegenheid een onvergetelijk moment!
Ik ben niet zo gecharmeerd van dat directieve van je Edrick. En als ik je link open zie maar weer eens niets. Leer je eens gelijkwaardig uit te drukken. Dat kribbige is minder.
Bij kassa bent u zeker op het juiste adres. Dat u verzendkosten moest betalen voor de waarde dat is een schande. Ik zou de bonnen terugsturen en de waarde aan u zelf laten.
Ik zie bij de link een streep door 22,49 en dan staat er gratis. Voor de rest is het koffiedik kijken, TS kan er per ongeluk een standaard bij besteld hebben, per ongeluk dit of per ongeluk dat. We weten het pas als TS reageert. En of dat zal gebeuren, weten we ook niet, want TS kan net zo goed verstrikt zijn geraakt in de inlogproblemen van deze site. We moeten het maar afwachten.
@matmaster, ik begrijp niet wat u met uw reactie bedoelt.
Aangifte lijkt mij niet aan de orde. Alleen is er nog geen duidelijkheid over het gratis zijn. TS is het misschien te moeilijk maar ik zou wel willen weten waar zij "gratis" heeft zien staan. Mocht de bestelling na het verlopen van de aanbieding gedaan zijn dan heeft Vistaprint wellicht het recht om bonnen te geven in plaats van het geld retour. Dat is dan wel erg streng en dwingend. Ik zou TS aanbevelen om te proberen de kwestie aan Vistaprint uit te leggen. Het is een bikkelhard bedrijf, maar proberen zou ik niet achterwege laten. Er staat een mail-mogelijkheid onder Vistaprint/contact.nl
@zwemmer. Niet alleen heeft TS gratis zien staan, Edrick3, ik en anderen hebben het ook zien staan alleen jij ziet het niet staan. Je blijft maar doorgaan over die verlopen aanbieding.
TS kan ook een fout gemaakt met de betaling niet goed in te vullen. En daardoor tegoed bonnen heedt gekregen in plaats van het bedrag wat teveel betaalt is.
De kleinste maat spandoek kost € 14,99. Als je bij die pagina je spandoek aanmaakt betaal je € 14,99. Je moet op een andere pagina van vistaprint zijn om 'm gratis te bestellen. Vistaprint heeft wel meer van die geintjes. Heb er enkele jaren geleden een mooie vergroting besteld en toen stond er bij mijn bestelling opeens ook een naamstempel die aangevinkt was. Die moest je dan zelf uitvinken anders bestelde je 'm mee.
de spandoek is inderdaad gratis. Wilt u een foto op de spandoek of tekst dan betaald u hiervoor wel! Heeft u echter een grotere maat spandoek besteld dan betaald u hiervoor ietsjes minder dan het normale bedrag.
Heeft u ook plakringen (om spandoek op te kunnen hangen) besteld? Hiervoor dient u dan ook te betalen.
Voordat u akkoord gaat met uw bestelling had u ook even kunnen controleren of alles is zoals u wilde. Ik zou in ieder geval de volgende keer even controleren en goed lezen voordat u iets besteld.
wat ik niet begrijp is dat u uw leeftijd erbij haalt. Ik neem aan dat u niet onder curatele gesteld bent? Dan bent u dus volledig verantwoordelijk voor uw doen en laten.
Maar misschien kunt u uit de doeken doen, wat u nu eigenlijk fout gedaan heeft.
Maar buiten dat: als u gediscrimineerd wordt vanwege uw leeftijd, pikt u dat toch niet? Of wel? Dus ook nu niet doen en gewoon uw (!!) fout (indien van toepassing) accepteren.
hutch schreef op vrijdag 25 mei 2012, 23:19: Dag Steenssens,
"Ik ben 80 jaar"
wat ik niet begrijp is dat u uw leeftijd erbij haalt. Ik neem aan dat u niet onder curatele gesteld bent? Dan bent u dus volledig verantwoordelijk voor uw doen en laten.
Maar misschien kunt u uit de doeken doen, wat u nu eigenlijk fout gedaan heeft.
Maar buiten dat: als u gediscrimineerd wordt vanwege uw leeftijd, pikt u dat toch niet? Of wel? Dus ook nu niet doen en gewoon uw (!!) fout (indien van toepassing) accepteren.
Gr. Hutch
Volledig mee eens!
En ik denk dat TS niet meer durft te reageren.
Want tja, we zijn ook zo vreselijk streng hier! ;-)))
Was dit nu nodig? Het gaat alleen om de inhoud van de vraag en die is niet duidelijk. Overbodigerwijs excuseert de TS zich met haar leeftijd die mogelijkerwijs meegespeeld heeft in de tot standkoming van de fout. Ik kan mij haar ontzetting of verbazing wel voorstellen. Zij kent deze soms kwalijke gevolgen van internetwinkelen misschien nog niet. Het is gevaarlijk om maar wat van de gang van zaken of over de bedoelingen van de TS in te vullen zonder de haar gehoord te hebben. Ik vind het nogal hard en respectloos. Doe je dat ook in een persoonlijk gesprek?
edrick3 schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:18: @@@,
Ik vermoed dat TS bij Kies een formaat de middenmaat heeft gekozen. Er staat VANAF gratis (en dan betreft dus de kleinste maat!).
Middenmaat is vanaf € 44,49!!
Moet je toch even goed naar de door mij gegeven link kijken. Ook bij de middenmaat (en andere maten) krijg je korting (= het bedrag van de kleinste maat). Klik maar even op het rondje 'middenmaat' en kijk welke prijs er rechts in de kolom staat. Je ziet dan 44,49 doorgestreept en een te betalen prijs van 22,49
zwemmer schreef op vrijdag 25 mei 2012, 20:58: Aangifte lijkt mij niet aan de orde. Alleen is er nog geen duidelijkheid over het gratis zijn. TS is het misschien te moeilijk maar ik zou wel willen weten waar zij "gratis" heeft zien staan. Mocht de bestelling na het verlopen van de aanbieding gedaan zijn dan heeft Vistaprint wellicht het recht om bonnen te geven in plaats van het geld retour. Dat is dan wel erg streng en dwingend. Ik zou TS aanbevelen om te proberen de kwestie aan Vistaprint uit te leggen. Het is een bikkelhard bedrijf, maar proberen zou ik niet achterwege laten. Er staat een mail-mogelijkheid onder Vistaprint/contact.nl
Zwemmer
Op die site die ik aangegeven heb in mijn link (al eerder genoemd door emcede). Lees eerst eens goed. Het gaat NIET over een verlopen datum!!
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland?
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben?
Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.
Lees meer
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti
...
Lees meer
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is. Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken. 12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen. Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen... iemand enig idee wanneer het binnen komt? heb het voor volgende week (30 augustus) nodig. Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer