ha
door hans zweekhorst Mar 25, 2024 om 12:15
Vakantie & reizen

Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st

Gegroet,

Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.

mvg,
hans zweekhorst
delfgauw

1505 4 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Mar 25, 2024 om 12:19
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Praat eens met het juridisch loket. Mogelijk is er inmiddels sprake van verjaring.

Ja
door JannyBoe - Mar 25, 2024 om 13:08
515 Antwoorden / Vragen

Dit zal toch slechts een deel van het hele verhaal zijn?
Wat heeft men geantwoord in die tijd?
Als er na drie jaar schijven, mailen en bellen nog geen oplossing is wat is dan het punt?
Als er geen geschil is over de terugbetaling dan zou ik me melden zoals hierboven aangeraden bij het Juridisch Loket, een rechtsbijstandverzekeraar of jurist.
Succes in elk geval.

1paul
door 1paul - Mar 28, 2024 om 07:17
3148 Antwoorden / 0 Vragen

deurwaarder inzetten kan helpen!!

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 28, 2024 om 18:58
2055 Antwoorden / Vragen

Waarom? Omdat ze uw geld liever houden dan terugbetalen, dat lijkt mij nogal klontje. Als u nies doet doen zij ook niets.