ma
door manonbezemer Feb 1, 2006 om 12:19
Vakantie & reizen

Wie is bekend met jubo-reizen

goedemorgen, ik heb een vakantie geboekt(nog niet betaald) bij juboreizen, een reis naar tsjechie.Hartstikke leuk, maar hoe kom ik erachter of dit een betrouwbare site is....op zich ziet het er goed uit, maar alles gaat via internet, de factuur, en wanneer we de reisbescheiden zouden krijgen is onduidelijk, tenminste, het staat niet in de voorwaarden.

wie heeft er ervaring met  een slechte boeking, of heeft geboekt via juboreizen.com, of heeft een idee hierover? ik hoor het graag!

Groeten Manon

1458 5 Rapporteer

me
door meiden - Feb 1, 2006 om 13:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

wij hebben de afgelopen jaar ook bij jumbo geboekt.

Alles was erg goed geregeld ook toen er nog wijzingen hebben doorgeven.

groeten en veel plezier

rooijm
door rooijm - Feb 1, 2006 om 15:01
62 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi Manon,

Ik ken Jubo Reizen niet, maar volgens Meiden zal het dus een betrouwbare organisatie zijn.

Ik wil alleen even reageren op het feit dat je aangeeft dat de vakantie al geboekt is, maar nog niet betaalt. Als je via internet boekt, en je maakt je boeking definitief, ben je een overeenkomst aangegaan en zul je moeten betalen. Dus mocht via deze vraag & beantwoord site aangegeven worden dat er slechte ervaringen zijn, ben je eigenlijk te laat.

Dus check de volgende keer even vóór je gaat boeken.

Alvast een fijne vakantie toegewenst,
Maaike

na
door nadine1980 - Feb 3, 2006 om 21:06
26 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Manon,

ik heb even voor je op de site van juboreizen.com gekeken, maar ik kan niet vinden dat ze zijn aangesloten bij de SGR of de ANVR. Dat houdt in dat je als reiziger bijna geen rechten hebt. Als de internetsite uit de lucht wordt gehaald, kun je fluiten naar je geld, als je ter plaatse in een krot wordt gestopt, kun je nergens een klacht indienen. En gaan veel vakanties vlekkeloos, ik heb echt van dichtbij enorme ellende gezien met dit soort sites. Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar let volgende keer op de aansluiting bij de ANVR en de SGR.

Succes! Groeten Nadine

me
door meiden - Feb 4, 2006 om 19:29
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

mijn familie maken regelmatig gebruik van jubo reizen (bijna 10 jaar) en nog nooit problemen mee gehad.

groetje meiden

me
door menach - Feb 7, 2006 om 10:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij zijn niet bekend met Jubo,maar een ander advies zou kunnen zijn rechtstreeks te boeken via internet voor een huis,pension of hotel via Tjechische sites.Wij doen dit al enige jaren.We reserveren rechtstreeks bij een hotel of reserveren een appartement.Je krijgt een bevestiging terug van je reservering en je betaalt pas na aankomst in het hotel.Bovendien zijn de prijzen zeer gunstig.Wij hebben bijvoorbeeld 3 weken in een top appartement in Praag gezeten voor 29 euro per dag voor het gehele appartement.Voor 2006 hebben we een appartement in een hotel in de Beskydy gereserveerd voor 30 euro per dag incl ontbijt.

Groeten Menach