yo
door youdid Oct 29, 2007 om 23:57
Voeding & gezondheid

1 Etos Volume Mascara Etos € 3,19 8,0

Ethos Volume Mascara had een tijd geleden gewonnen bij de Kassatest. Ik heb deze hierna altijd gebruikt, en dat beviel inderdaad erg goed.

Nu heeft Ethos de makeupline vervangen door een nieuwe. Met als gevolg dat ook de volume Mascara niet meer als vroeger is. Klonterig, ander borsteltje die met een rare boog loopt. Kortom, Verandering is geen verbetering, dat wordt hier weer even bevestigd. Ethos zakt voor mij naar de 8e plaats, ipv de 1e plaats waar ze vorig jaar op belandde.

853 4 Rapporteer

elenay
door elenay - Oct 30, 2007 om 01:08
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Klopt.
Mascara's veranderen voortdurend.
Wat ik wel aan kan bevelen om de goedkopere en eigen merk van bijvoorbeeld Schlecker, Kruidvat etc. uit te proberen, want daar heb ik ook wel goede ervaringen mee. Hartelijke groet, Elena

ricardow
door ricardow - Oct 30, 2007 om 19:03
202 Antwoorden / 7 Vragen

Goedendag,

Helaas staat uw verhaal niet opzich; nadat de enige tijd geleden de make-uplijn van het eigen merk is 'gerelaunched' (zoals dat met een veels te onduidelijke en moeilijke Engelse term aan ons wordt medegeeld), regent het klachten over deze make-up producten. De lippenstift blijft minder goed en lang zitten en is vaak plakkerig op de lippen, de mascara heeft een nieuw borsteltje gekregen en is klonteriger en geeft minder volume (zoals uzelf ook al heeft geconstateerd), de foundation is glimmender en vloeibaarder (waardoor het product moeilijker egaal is aan te brengen), etc. etc.

Het behoeft dan ook geen uitleg dat 'wij' (het verkopend personeel van Etos) niet blij zijn met deze nieuwe lijn.

Maak uw klachten aanhandig bij het Etos hoofdkantoor in Beverwijk; tel. (0251) 28 45 54 (tezamen met alle anderen die klachten hebben over deze productlijn) en hopelijk worden er dan snel veranderingen doorgevoerd voor deze eiegen merk lijn.

Groet Richard (medewerker Etos drogisterij, Amstelveen)

elenay
door elenay - Oct 30, 2007 om 19:08
1031 Antwoorden / 142 Vragen

@ricardow,

bedankt voor het telefoonnummer. Ik ga morgen gelijk bellen. Groetjes Elena

st
door stippie_1 - Dec 16, 2008 om 19:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

ben het helemaal eens, mijn dochter en ik hebben beiden deze mascare geprobeerd en gecontateerd dat deze van slechte kwaliteit is. Hij droog slecht en gedurende de dag loopt hij helemaal uit. Is slecht te verwijderen en geeft geen volume.