ho
door hoogwerfb Mar 19, 2015 om 14:09
Voeding & gezondheid

7up light

je leest dat alles goedkoper is geworden voor de consumenten , maar sinds een maand zijn als donderslag bij heldere hemel overal de prijzen van 7up light met meer dan 15 % verhoogd b.v €1.23 naar €1.57 dirk vd broek -ah -plus -jumbo overal ,waar ligt dit aan ?

1652 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 19, 2015 om 14:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ze willen wat meer verdienen, denk ik. ;-)

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 19, 2015 om 14:26
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het is koolzuurhoudend water met citroen en limoen, prima zelf thuis te maken. Goedkoper en gezonder.
Daar moet je niet ruim 1 euro de liter voor gaan betalen.

Cookies
door Cookies - Mar 19, 2015 om 14:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op donderdag 19 mrt 2015, 14:26]Het is koolzuurhoudend water met citroen en limoen, prima zelf thuis te maken. Goedkoper en gezonder.
Daar moet je niet ruim 1 euro de liter voor gaan betalen.

Ik zie nergens de vraag staan hoe hij 7up light zelf kan maken.

ho
door hopetobehelping - Mar 19, 2015 om 15:08
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste hoogwerfb,

als het bij alle supermarkten het geval is dan verwacht ik dat de inkoopprijs omhoog is gegaan.
Een hogere inkoopprijs rekenen de supermarkten gewoon door op de verkoopprijs, de winstmarge zal men willen behouden.

pi
door pieterwolters - Mar 19, 2015 om 15:20
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Loonkosten stijgen, grondstoffen worden duurder, etc. Dat verklaart de prijsstijgingen.

gerbera
door gerbera - Mar 19, 2015 om 15:59
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Lees overigens nergens dat alles goedkoper is geworden voor de consument. Dat is wat deze regering ons wil laten geloven. Het bewijs geeft u zelf al.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 21, 2015 om 01:01
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 19 mrt 2015, 14:51]Ik zie nergens de vraag staan hoe hij 7up light zelf kan maken.
Wat spijtig voor u, dat u wat moeite heeft met buiten het kader denken.

Gr
door Grunn1 - Mar 21, 2015 om 01:43
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Gewoon in Duitsland kopen. Afgelopen week was het er in de aanbieding voor 44 cent per fles van 1,5 liter. Genoeg flessen kopen en ff je benzine tank volgooien (ook 30 cent p/l goedkoper), wat flessen alcohol kopen en natuurlijk jawel Hollandse kaas. Heb je je geld snel terug verdiend vanwaar je ook in Nederland er heen gaat.

pi
door pieterwolters - Mar 21, 2015 om 14:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Blijft toch wonderlijk dat er zoveel Duitsers in bijvoorbeeld Venlo boodschappen komen doen als het in eigen land allemaal zoveel beter en goedkoper is....

pi
door pieterwolters - Mar 21, 2015 om 14:33
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerbera schreef op donderdag 19 mrt 2015, 15:59]Lees overigens nergens dat alles goedkoper is geworden voor de consument. Dat is wat deze regering ons wil laten geloven. Het bewijs geeft u zelf al.

Over de hele linie is het eerder goedkoper dan duurder geworden. Je moet natuurlijk niet prijsstijgingen van een individueel product als graadmeter gebruiken.

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2015 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hoogwerfb,

Volgende week in de AH-bonus: € 1
Doe er je voordeel mee. Kijk hier.