el
door elma22 Mar 10, 2014 om 23:28
Voeding & gezondheid

Bedrorven flesje action

Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?

1111 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

el
door elma22 - Mar 10, 2014 om 23:29
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik wil nog even toevoegen, dat ik na die eerste grote slok, niet verder gedronken heb van dit goedje.

el
door elma22 - Mar 10, 2014 om 23:30
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=elma22 schreef op maandag 10 mrt 2014, 23:28]Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Neem contact op met de Voedsel en Waten autoriteit.

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 23:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waten = Waren

chris74
door chris74 - Mar 11, 2014 om 12:26
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Stond er een houdbaarheidsdatum op??

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 15:11
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Als er niet gereageerd wordt met op z'n minst excuses, dan zal ik zeker de Voedsel en Waren autoriteit inschakelen. Eerlijk gezegd had ik niet in eerste instantie naar de houdbaarheidsdatum gekeken, iets wat ik normaal gesproken wel doe. Maar mijn partner, mijn twee zoons en ik hebben het flesje bekeken, maar er staat geen houdbaarheidsdatum op.

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2014 om 16:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En waar moeten ze dan excuses voor maken? Alles in een winkel kan toch kapot gaan, waardoor de inhoud bederft.

Ik zou nog maar eens zoeken naar die houdbaarheidsdatum, hoort er op te staan, maar dan nog. Zoals gezegd, als wellicht de sluiting beschadigd is, wordt het spul slecht. Rook het dan wel normaal?

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 16:35
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waarvoor ze excuus zouden moeten maken? Misschien omdat ik twee uur maagkrampen heb gehad. En omdat ik vind dat je kan verwachten dat de winkel goed spul verkoopt. Het rook verder niet raar, en de sluiting was ook goed, want die was bijna niet open te krijgen. En nee, er staat gewoon geen houdbaarheidsdatum op.

getty
door getty - Mar 11, 2014 om 16:39
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ik zou gewoon met uw verhaal en bon en flesje naar de winkel gaan. Dat lijkt me beter dan een mail sturen.

pi
door pieterwolters - Mar 11, 2014 om 18:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waarom stuur je in zo'n situatie een mail ipv langs de winkel te gaan of de winkel te bellen?

el
door elma22 - Mar 11, 2014 om 19:57
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Gebeld had ik, maar er wordt niet opgenomen. En langsgaan, daar was ik te ziek voor gisteren. En verder lukt het me pas zaterdag ivm werk om er langs te gaan, dus daarom een mail naar Action zelf.

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 11, 2014 om 20:36
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Helaas is het normaal bij fout product tegoedbon, maar bij bedorven producten mag je ook geld terug eisen.

Wel graag terug want de kans bestaat dat een blikje met dezelfde smaak en Batch nr getest word voor de zekerheid, vooral als er meer klachten zijn.

Voor Action is het ook belangrijk foute en/of bedorven producten uit de verkoop te halen dus ga zo snel mogelijk terug met blikje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer