ve
door verhoeven83 Jul 24, 2013 om 11:26
Voeding & gezondheid

Bestbabyshop levert niet en betaald niet terug

Bestbabyshop levert product niet uit en betaald geld ook niet terug.

Op 27 februari 2013 heeft mijn schoonmoeder een product besteld via de webshop van bestbabyshop.
Dit product was een kado voor de 1ste verjaardag van mij zoontje op 17-04-2013.
Hoewel op de website stond dat het product direct leverbaar was kregen wij de bestelling maar steeds niet binnen, op 2 april telefonisch contact gehad en het product was niet op voorraad en ook niet duidelijk wanneer het binnen zou komen.
Daarop hebben wij de bestelling geannuleerd en het geld zou direct terug over gemaakt worden.

Op 8 mei hebben wij via email geïnformeerd naar de terug betaling omdat deze nog steeds niet binnen was en daarop hebben wij geen reactie ontvangen.
Daarna hebben wij nog 4 maal wekelijks telefonisch contact gehad waarbij telkens het zou worden doorgegeven aan de boekhouder.
Daarop hebben wij een schriftelijke ingebreken stelling gestuurd en ook geen reactie ontvangen.
Nog diverse malen gebeld en telkens het zelfde verhaal: Directeur eigenaar van Dijk zou terug bellen (nooit gedaan) en de boekhouder zou betalen.
Met als top punt vandaag het verbreken van de verbinding bij telefonisch contact.

Tot op heden hebben wij geen terug betaling mogen ontvangen. (5 maanden!)
We hopen als nog op een positieve afwikkeling.
(mocht bestbabyshop dit lezen mijn ordernummer is: 21310497)

Het betreft:
www.bestbabyshop.nl
info@betsbabyshop.nl
Jules verneweg 26
7821 AE Emmen
KVK Drenthe: 04065188

300 3 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jul 24, 2013 om 11:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen

De enige manier wat u zou kunen doen, een brief met een datum van terug storten van het bedrag, daarbij stellen at als dit niet is gebeurd u aangifte gaat doen van oplichting.

zoekster
door zoekster - Jul 24, 2013 om 11:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb slecht nieuws voor u. Meneer van Dijk beheert vele webshops. Ze nemen wel bestellingen aan, maar ze kunnen niet leveren. En dan volgt het gevecht om de centen.
Ik geef u de volgende link
klik HIER
dan ziet u dat u lang niet de enige bent. Google er ook maar op, het regent klachten over al zijn webshops. Leest u de link van 14peter door.

Sterkte met die club, ik vrees dat uw schoonmoeder naar haar centen kan fluiten, of in ieder geval dat het nog wel een tijdje duurt eer uw schoonmoeder er iets van terug ziet.

ch
door christahup - Oct 30, 2013 om 13:25
4 Antwoorden / 0 Vragen

ik zit nu echt met tranen in me ogen dit weer te lezen ben echt super wanhopig nu.
ik heb afgelopen jan een kinderwagen besteld want ik was 1 juni uitgerekend en kreeg me kinderwagen ook steeds niet geleverd en dus ook geanuleerd want de tijd begon te dringen dat mijn kleine meis toch ergens in moest liggen en dit kon het bedrijf geen ene moer schelen en dit zeiden ze ook gewoon tegen mij.
nu heb ik me geld na bijna een jaar ook niet terug en kan ik me dochter dus geen sint cadautjes geven omdat ze weigeren uit te betalen dus ben nu wel echt waanhopig heb aangifte gedaan maar hoor niks meer en ze hebben me tel nr gebloktt