Bestbabyshop levert niet en betaald niet terug
Bestbabyshop levert product niet uit en betaald geld ook niet terug.
Op 27 februari 2013 heeft mijn schoonmoeder een product besteld via de webshop van bestbabyshop.
Dit product was een kado voor de 1ste verjaardag van mij zoontje op 17-04-2013.
Hoewel op de website stond dat het product direct leverbaar was kregen wij de bestelling maar steeds niet binnen, op 2 april telefonisch contact gehad en het product was niet op voorraad en ook niet duidelijk wanneer het binnen zou komen.
Daarop hebben wij de bestelling geannuleerd en het geld zou direct terug over gemaakt worden.
Op 8 mei hebben wij via email geïnformeerd naar de terug betaling omdat deze nog steeds niet binnen was en daarop hebben wij geen reactie ontvangen.
Daarna hebben wij nog 4 maal wekelijks telefonisch contact gehad waarbij telkens het zou worden doorgegeven aan de boekhouder.
Daarop hebben wij een schriftelijke ingebreken stelling gestuurd en ook geen reactie ontvangen.
Nog diverse malen gebeld en telkens het zelfde verhaal: Directeur eigenaar van Dijk zou terug bellen (nooit gedaan) en de boekhouder zou betalen.
Met als top punt vandaag het verbreken van de verbinding bij telefonisch contact.
Tot op heden hebben wij geen terug betaling mogen ontvangen. (5 maanden!)
We hopen als nog op een positieve afwikkeling.
(mocht bestbabyshop dit lezen mijn ordernummer is: 21310497)
Het betreft:
www.bestbabyshop.nl
info@betsbabyshop.nl
Jules verneweg 26
7821 AE Emmen
0591-669244
KVK Drenthe: 04065188
De enige manier wat u zou kunen doen, een brief met een datum van terug storten van het bedrag, daarbij stellen at als dit niet is gebeurd u aangifte gaat doen van oplichting.
Ik heb slecht nieuws voor u. Meneer van Dijk beheert vele webshops. Ze nemen wel bestellingen aan, maar ze kunnen niet leveren. En dan volgt het gevecht om de centen.
Ik geef u de volgende link
klik HIER
dan ziet u dat u lang niet de enige bent. Google er ook maar op, het regent klachten over al zijn webshops. Leest u de link van 14peter door.
Sterkte met die club, ik vrees dat uw schoonmoeder naar haar centen kan fluiten, of in ieder geval dat het nog wel een tijdje duurt eer uw schoonmoeder er iets van terug ziet.
ik zit nu echt met tranen in me ogen dit weer te lezen ben echt super wanhopig nu.
ik heb afgelopen jan een kinderwagen besteld want ik was 1 juni uitgerekend en kreeg me kinderwagen ook steeds niet geleverd en dus ook geanuleerd want de tijd begon te dringen dat mijn kleine meis toch ergens in moest liggen en dit kon het bedrijf geen ene moer schelen en dit zeiden ze ook gewoon tegen mij.
nu heb ik me geld na bijna een jaar ook niet terug en kan ik me dochter dus geen sint cadautjes geven omdat ze weigeren uit te betalen dus ben nu wel echt waanhopig heb aangifte gedaan maar hoor niks meer en ze hebben me tel nr gebloktt
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer