arnhem75
door arnhem75 Nov 27, 2012 om 17:56
Voeding & gezondheid

Bestelling niet ontvangen

ik heb bestelling gedaan op 20-11-2012 bij een webwinkel genaamd voordeligscheren.nl de eerste bestelling die ik gedaan heb via die site heb ik netjes ontvangen maar de 2e die van 20 nov nog steeds niet ontvangen ook bevestiging gehad van verzonden wat wel bij de vorige was heb contact gezocht met hun en vorige week kreeg ik een mail van of het adres klopte wat zo was maar toen werd het stil aan hun kant krijg geen reactie en heb nog steeds niks ontvangen wat kan ik nu nog doen om me bestelling te krijgen of me geld terug

467 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Nov 27, 2012 om 21:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Zet je post eerst maar eens fatsoenlijk neer met punten achter je zinnen. Ik vind het zo geen lezen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer