ni
door niniki Mar 4, 2015 om 14:40
Voeding & gezondheid

'Bestrijding chronische pijn volstrekt onvoldoende'

Naar aanleiding van uw artikel 'Bestrijding chronische pijn volstrekt onvoldoende'.

Ik ben het hier zo niet mee eens!
Uit eigen ervaring weet ik heel goed, dat het zeker ook grotendeels ligt aan het feit, dat artsen niet 'mogen' behandelen.
De zorgverzekeringen(NZA) hebben een paar jaar geleden al een aantal van die pijnbestrijdings-behandelingen al uit het vergoedingen-pakket gehaald.
Dát is zeker één van de redenen, waarom veel chronische pijn-patiënten onvoldoende hun pijn kunnen bestrijden!

Ik begrijp niet hoe de Erasmus tot deze conclusie kan komen, zonder de 'vergoedingen' van de zorgverzekeringen, hierbij te betrekken!

1434 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2015 om 17:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u dit klik hier artikel bedoelt, daarvan is de bron het ANP/De Telegraaf. Het is geen artikel van Kassa.

ni
door niniki - Mar 4, 2015 om 18:58
36 Antwoorden / 6 Vragen

Ja dat weet ik hoor Aurora1, maar daar kon ik geen reactie kwijt.

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2015 om 19:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=niniki schreef op woensdag 4 mrt 2015, 18:58]Ja dat weet ik hoor Aurora1, maar daar kon ik geen reactie kwijt.

Maar je schrijft: Naar aanleiding van uw artikel enz. Dat is dus niet correct.

aurora1
door aurora1 - Mar 5, 2015 om 00:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt op de website klik hier van de opdrachtgever van het onderzoek meer erover lezen. Via de eerste alinea kunt u een pdf erover lezen als u "ervaringsonderzoek" aanklikt.
Onderaan de pagina vindt u o.a. een mailadres, u zou eventueel uw mening over e.e.a. daarheen kunnen sturen.

ni
door niniki - Mar 5, 2015 om 01:36
36 Antwoorden / 6 Vragen

@carola.83

Aangezien ik het juist bij kassa had gelezen, met als bron: ANP/De Telegraaf, wilde ik ook bij kassa iets kwijt.

Dankjewel @aurora1.