venema79
door venema79 Jun 18, 2012 om 09:11
Voeding & gezondheid

Crematie

Nog niet zo lang geleden heb ik onze uitvaartverzekering nagekeken. Toen ik dat zag vond ik dat er iets niet klopte. Heb toen contact gehad met de uitvaartvereniging en er is toen iemand langs geweest. Wilde van hem weten wat er eigenlijk allemaal bij in zat. Wat bleek, hadden ze zo maar de regels veranderd zonder ons daarvan op de hoogte te brengen. Daarnaast kwam ook nog het advies om onze verzekering te verhogen, anders was de kans dat we flink moesten toebetalen. Heb gezegd dat ik daar eerst even over na moest denken. Zoals hij zij werd nu om de 2 a 3 jaar gekeken of het bedrag nog relevant was, anders kregen we bericht dat we de verzekering weer moesten verhogen. In mijn ogen wordt het zo langzaam aan gewoon een geldklopperij in die wereld. Daarnaast is het zo, als het niet volgens hun regels gaat, dat zij dan overal hun handen vanaf trekken en dat je niet het geld krijgt uitgekeerd waar je dan eventueel recht op hebt.

495 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 18, 2012 om 10:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan nodig zijn in de loop der tijden iets te veranderen. Daar zal de verzekering een toelichting bij moeten kunnen geven. Wat is er in dit geval veranderd en om welke uitvaartverzekering gaat het?

ve
door verwijderd - Jun 18, 2012 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is nu je vraag?

ve
door verwijderd - Jun 18, 2012 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een alternatief - indien mogelijk - kan zijn: zelf geld opzij zetten om z.n. bij te betalen.

Als je ouder bent wordt ook de premie hoger, dus kan het aantrekkelijker zijn om er voor te sparen.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2012 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op maandag 18 jun 2012, 10:22: Wat is nu je vraag?

De vraag zal zijn is het terecht dat het er zo aan toe gaat? Hoe komt het dat men zomaar iets veranderd. Kortom allerlei zaken die normaliter door de uitvaardverzekering verantwoord kunnen worden. Verder staat er nog met zoveel woorden: ik ben verbaasd en wil dat hier even kwijt. Menselijk toch?

ve
door verwijderd - Jun 18, 2012 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke uitvaartvereniging is het en wat is er zomaar gewijzigd?

Vladja