sk
door skirduul Jul 6, 2012 om 20:57
Voeding & gezondheid

De brief van de klachtencommissie.

Bezorgen van post vind ik niet in de lijst.

In de ggz is het een puinhoop door reorganisatie en de geweldige bezuinigingen.
ik heb een klacht op de pc ingediend, dat is niet handig
in mijn geval. Ik krijg een email* waarin wordt aangegeven dat ik per post alle gegevens ontvang.
[Die brief heb ik dus niet ontvangen].De bijlage in de mail is een pdf,bestand, daar begrijp ik totaal niets van.Het mailtje verdwijnt via[ wat heb ik gedaan?] Sky Dive? en vervolgens wordt het allemaal nog onbegrijpelijk .In de 1e brief die ik krijg, moet ik binnen 10 dagen reageren anders wordt mijn klacht gesloten.
Op de brief staat een stempel van TNTpost, is dat nu Post NL geworden?
Ik begrijp er totaal niets meer van.Ik heb vast wel ergens een kopie opgeslagen,alleen weet ik niet waar.Dat gebeurt dus als je onder invloed van medicijnen bent;mijn hoofd is een zeef, er gebeuren dingen dat het lijkt alsof
een ander de regie overneemt en ik waar ik ben? dat weet ik niet.Ik weet ook niet wat ik hier verder mee aan moet.
Klagen over de niet bezorgde brief?
Wie heeft een zinnig antwoord /advies voor mij?met vriendelijke groet.
Alvast bedankt. Skirduul.

379 5 Rapporteer

abarth
door abarth - Jul 6, 2012 om 21:04
845 Antwoorden / 19 Vragen

Meldt uzelf bij uw huisarts en vraag begeleiding aan.
Op dit moment kunt u uw leven duidelijk niet meer overzien

sonjaatje
door sonjaatje - Jul 6, 2012 om 21:09
1961 Antwoorden / 1 Vragen

De klacht opnieuw indienen maar dit keer schriftelijk en aangetekend verzenden?

Eerlijk gezegd begrijp ik van je bericht ook niet veel.

dc
door dcz - Jul 6, 2012 om 21:30
439 Antwoorden / 1 Vragen

Denk niet dat we hier veel energie in moeten steken, TS zal de antwoorden toch niet snappen.....

zwemmer
door zwemmer - Jul 6, 2012 om 21:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik kan mij je radeloosheid voorstellen. Je hebt geen grip meer op de zaken en op jezelf. Daar kom je met deze site niet uit. Vraag aan je huisarts of deze ondersteuning voor je weet. Misschien is er een sociaal steunpunt voor je in de wijk waar je woont.

dc
door dcz - Jul 7, 2012 om 17:38
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zwemmer schreef op vrijdag 6 jul 2012, 21:38]Ik kan mij je radeloosheid voorstellen. Je hebt geen grip meer op de zaken en op jezelf. Daar kom je met deze site niet uit. Vraag aan je huisarts of deze ondersteuning voor je weet. Misschien is er een sociaal steunpunt voor je in de wijk waar je woont.

Tuurlijk...ga nog even serieus reageren op iemand die gewoon op tijd z'n pillen moet innemen....