ja
door janlie Nov 18, 2010 om 21:21
Voeding & gezondheid

Dubbel betalen

In maart 2007 ging mijn vrouw fitnes doen bij Fit All Day.
Vanaf het begin werden de contributie en inschrijfgeld twee maal van mijn rekening afgeboekt. Dit heb ik door de bank naten storneren en nadien de automatische incasso geblokkeerd omdat ze bleven afboeken zelfs met kosten erbij.ik heb toen per maand overgemaakt. steeds kwamen aanmaningen voor bedragen die allang waren betaald.Op 10-03-2010 kreeg ik zelfs een maning van Intrum justitia een incasso buro in Den Haag deze heb ik geschreven dat Fit All Day niets te vorderen heeft en een uittreksel uit mijn bankafschriften meegestuurd, maar blijkbaar kunnen ze niet lezen. Ze blijven bellen wanneer ik betaal heb ze meerderemalen gezegd dat ik dat niet van plan ben.
Mijn vraag: zijn er meerdere mensen in het land die een probleem met Fit All Day hebben?? En als dit incasso buro blijft bellen kan ik hun dan een rekening voor kosten en ergernis sturen???.
M.Vr.Gr.
Jan

1014 5 Rapporteer

vladja
door vladja - Nov 18, 2010 om 21:34
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Intrum Justitia trekt zich geen bal aan van opgestuurde betalingsbewijzen. Die kunnen maar 1 ding en dat is op de knop drukken om weer een brief uit te sturen.

Daar kom je niet verder mee. Je zal het moeten oplossen met de schuldeiser zelf. IJ is niet te stoppen.

Vladja

en
door endemol - Nov 19, 2010 om 01:32
6 Antwoorden / 0 Vragen

Daar sluit ik me bij aan,ik vraag me wel af waarom je niet eerder dit probleem besproken hebt met Fit All Day. Je verhaal gaat van.... Vanaf het begin werden de contributie en inschrijfgeld twee maal van mijn rekening afgeboekt.

naar....Dit heb ik door de bank naten storneren en nadien de automatische incasso geblokkeerd omdat ze bleven afboeken zelfs met kosten erbij

Ik mis het overleg tussen u Fit All Day. IJ is een organisatie dat alleen luistert naar de opdrachtgever.

Succes

ja
door janlie - Nov 19, 2010 om 09:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb vele telefoontjes en mails verzonden daar trekt Fit All Day zich al helemaal niets van aan, zijn ook zeer moeilijk bereikbaar

en
door endemol - Nov 19, 2010 om 11:28
6 Antwoorden / 0 Vragen

als het een bestaand sportschool is bij u in de buurt kunt u toch langs gaan ?

sc
door schouten88 - Nov 24, 2010 om 09:41
11 Antwoorden / 2 Vragen

hallo,

U kunt het beste proberen dit allereerst met de sportschool zelf op te lossen en er naar toe te gaan!

En bij intrum justitia zijn ze verplicht om naar de opdrachtgever te luisteren . Ik zou u dan ook aanraden als u de betalingsbewijzen heeft en u zeker weet dat er niet te vorderen valt door fit all day de zaak dan maar voor te laten komen!

Het is dan wel een moeite maar IJ zal niet de vordering stop kunnen zetten zolang zij opdracht blijven krijgen hem door te zetten! Overigens bent u niet verplicht de kosten van dit bureau te betalen. Want deze kosten zijn nog niet wettelijk bepaald alleen conform staffel. Het is wel zo dat als er een deurwaarder aan te pas zal komen en u niet in het recht staat u wel alle kosten zal moeten betalen!

Maar al met al lijkt het mij verstandig om eerst bij de sportschool zelf langs te gaan met de bewijzen en het zo op te gaan lossen want zij zullen de vordering stop moeten zetten.